![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Den er kjempespennende, og tar hele veien uventede vendinger! Men, den er litt vel amerikansk innimellom.... |
Game of Thrones
|
Knausgård er BRA, Obscura ! Jeg elsket spesielt En tid for alt
Men jeg har _ikke_ begynt på Min Kamp 5 Jeg ble liksom litt ferdig . . .. Det kan ha noe med at jeg ventet leeeeenge på den på biblioteket. Gudd løkk ! :blomster: . . . og nå leser jeg Irving om igjen for underholdningens skyld. :) |
Jeg er ca halvveis i Min Kamp 1. Den er jo bra, selv om det er litt drøyt med utbroderinger, og det ligger hele tiden spor etter denne voldsomme engsteligheten hans, noe som kanksje kan forklare det foregående. Men mannen skriver jo fryktelig godt da, det skal han ha. Blir spennende med gjennomgang på torsdag!
|
Rampete Robin i skrekkens hus. (Illustrasjons-research :p)
|
Sitat:
|
Flere som synes at 50 shades of gray er KRAFTIG overvudert???? Ble overtalt til å lese de. Sliter med bok 2.. Hovedpersonen irriterer meg mer enn samtlige knut hamsun karakterer jeg har kommet over.
Vil noen ha dem, så gir jeg dem bort! |
Jeg har bestemt meg for _ikke_ å lese Fifty Shades. Fantasien er som regel mye bedre :D
Gleder meg til å slappe av med "Politi" jeg :ja: |
Leste Indias datter (All right), Blomstenes hemmelige språk (fin!) og Bli best med mental trening (ok, bare litt mye teit egenreklame og litt uoversiktlig) denne uken, på ferie.
Nå leser jeg Mercy av Jussi Adler Olsen. Heter den kvinnen i buret på Norsk, tro? Interessant ihvertfall. |
Sitat:
Veldig enig med deg ja. Jeg slet meg gjennom første og halve bok nr to før jeg ga opp. Utrolig barnslig skrevet :( |
Leser noe som klassisk som Combray, første bind i På sporet av den tapte tid av Marcel Proust. Mye føleri!
|
Sitat:
|
Tror ikke jeg heller kommer til å avslutte serien nei.. bortkasta tid!
|
Sitat:
Jeg skal lese gjennom tråden og plukke opp tips til ny bok å lese! |
Sitat:
Bruktbokhandlene i England flommer visst over av bøkene. :D |
Sitat:
|
Tusenskönor av Kristina Ohlsson.
|
Historien om Edvard Munch av Ketil Bjørnstad. Hadde planer om lese ut før museumstur på onsdag, men nå er jeg på side 53, så det er vel vel heller tvilsomt om det går. Men jeg liker godt den krysningen av dokumentar og romar, så jeg fullfører vel på overtid.
|
Sitat:
Nå er jeg over på den tredje boka jeg må lese denne uka. Carl Frode Tiller, Innsirklinger. Virker så langt helt nydelig! Godt konsept. :) |
Bara betydelsefulla dör av Varg Gyllander. Jeg er visst inne i en krim-periode.
|
The Omnivore´s Dilemma av Michael Pollan. Anbefales!
|
Sitat:
Så jeg synes du bør gi den en sjanse til. :) Ikke uten grunn at denne har fått toppkritikker, altså. |
Matrevolusjonen og Det Mørke nettet - om høyreekstremisme, kontrajihadisme og terror i Europa. Begge like spennende :D
|
Den som graver en grav - Yrsa Sigurđardóttir :ja: (bønna, har du lest denne?)
|
Sitat:
|
Buzz Aldrin – hvor ble det av deg i alt mylderet? av Johan Harstad.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:) |
Sitat:
|
Leser for øyeblikket på den siste Varg Veum- boka i tillegg til siste bok av serien Hverdagsengler. Er gjerne to bøker samtidig hos meg:)
|
Sitat:
|
Dexter's final cut. Så langt er den litt kjedeligere enn de andre Dexter-bøkene. Litt for mye Hollywood-dill og liten framdrift i perioder.
|
Mysteriet i Mercy Close av Marian Keyes.
|
Mindfulness for beginners - Jon Kabat-Zinn.
|
Sju jävligt långa dagar - Jonathan Tropper (ja, jeg leser den på svensk.)
|
Inferno av Dan Brown. Joda, jeg merker jo at han følger malen sin... og jeg kan bli litt lei av den evinnelige rømme fra de som jakter på oss -greia.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48. |