![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Tusen takk alle skjønne menneskene som dukket opp på Djengis i kveld! Jeg fikk minst like mange klemmer som jeg håpet på!
Det var kjempegodt og se ansiktene til alle de jeg "kjenner" så godt her inne - og jeg vet vi vil treffes snart igjen! Tilbake i Thereses gate litt sliten men VELDIG fornøyd! Enn at et treff med så mange "fremmede" mennesker kunne bli så bra - på BURSDAGEN MIN!! :klem: |
Sitat:
Sitat:
|
jeg var blant de første som måtte gå, så det fikk jeg ikke med meg, var bare godfulle folk da jeg gikk.
buss for tog gikk for en gangs skyld knirkefritt, kors i taket nsb =O |
Ble ikke mindre spent nå, håper bare det var en fylletullebagatell og at kvelden ellers gikk veldig bra:)
|
Tusen takk for en utrolig, fantastisk hyggelig kveld med en herlig blandig av gamle kjente og nye ansikter!:klem::love::suss:
Helt utrolig at vi ble så mange! Julebord neste!:heia: Og Tyrkern ble en hit! :D http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/c020.gif :D |
Tusen takk for en kjempe koselig kveld......
|
Sitat:
åh, litt misunnelig på alle dere som har vært på treff. Håper dere har hatt det hyggelig alle sammen. Jeg er med neste gang satser jeg på! |
Takk for en herlig kveld, veldig koselig å møte dere alle! Og takk til Ignite som tok initiativet til det hele!
|
Drama og action har ikke jeg sett noe til. Det er mulig at jeg har hatt på meg skylapper, men jeg trooor ikke det. Du skulle dratt tilbake til Djengis, Lava. Vi satt der en stund til. Hm, jeg kom plutselig på at jeg aldri betalte på Djengis. De stengte mens jeg satt ute...
Men takk alle sammen for en utrolig hyggelig kveld! Jeg er glad for at lavkarbotreffet kom i en helg som passet meg denne gangen. :snill: Det blir forhåpentligvis ikke siste gang fordi jeg vil gjerne gå på flere lavkarbotreff. :ja: |
Takk for i går!
Kvelden ble avsluttet ganske tidlig for min del også, jammen ble det ikke nok å drikke på i går...igjen! :rodme: God bedring! :p |
Takk for hyggelig treff i går, og takk til Ignite for initiativet!
Det var så koselig å treffe alle sammen. Jeg fikk nok ikke pratet med alle, men håper på flere muligheter senere.... Flere treff takk:D Drama eller hva det var, fikk jeg ikke med meg. Håper det løste seg. Stemningen var hvertfall på topp da jeg dro sånn i 2230-tiden. Litt tidlig, men kjente at det var veldig ok å bli hentet av datter med BIL... |
Takk for i går. Hyggelig som alltid, selv om jeg bare fikk pratet med en liten brøkdel. Hadde grådig lyst til å bli med videre, men måtte rekke siste bane hjem siden privatsjåføren min satt hjemme og var pappa. Godt var i grunn det, for jeg fikk vannvittig hodepine og var på randen til å kaste opp på hjemveien :eek: Fikk ikke med meg noe drama, bortsett fra tilløp til slåssing på t-banen.
|
Takk for en fantastisk kveld :klem: :klem: Jeg kosa meg glugg både her og der, og dette må være det første lavkarbotreffet hvor jeg fatisk har spist lavkarbo hele kvelden!
Har truffet så utrolig mange hyggelige mennesker, og atpåtil rakk jeg ikke hilse på alle :w00t: Nei, dette var stas! Og jeg kom meg helskinnet hjem, selvom det å stå på nattbussen i mine sko ikke var noe særlig... heldigvis måtte jeg ikke løpe fra noen skumle mennesker etter det :D Vel hjemme i mor og far sitt hus (som er bortreist) bestemte jeg at mamma sin seng er såååå mye mer behagelig enn gjestesengen. Og det var den :D Igjen takk for igår :klem: |
Savner dere allerede, kanskje vi må ta en sånn "seminar-helg" for forumets medlemmer? :D Det er når man møtes litt sliten til frokost at man virkelig blir kjent med folk - hehe - lært etter noen års seminarhelger med ungdomskorpset, eller hva Gro? ;)
Har sovet leeeeenge og lest boka mi leeeenge og endelig nå ferdig med frokost og om ikke lenge blir det tur heim til Chicken Falls :) Ha en deilig søndag alle! Fantastisk og se hvor mange ressurs-sterke, modige og sosiale mennesker man har brukt tiden med på forumet de siste par årene :) I et anfall av dagen-derpå-bursdagen min og alt, I love you all! :love::hearts: |
Hoi! Takk for i går, alle!
Jeg så nå at jeg fikk en tekstmelding av Supera som jeg aldri svarte på, så da kan jeg fortelle at jeg er trygt hjemme, og at jeg nok ikke slapp inn på Cacadou da jeg tok meg en røyk etter tre, og det dukka jo opp kjentfolk både her og der. I blant glemmer jeg at jeg har en innretning som heter mobiltelefon, så jeg tenkte ikke så langt som å si fra at jeg bare rusla hjem ... Sorri! Bøtt anniveis, takk alle dere fine folk for å ha gjort århundrets treff! Det var kjempestas, og jeg skulle, som flere av dere, ønske at jeg hadde hatt anledning til å prate mer med alle, men det var nesten ikke fysisk mulig. Og takk, Kitt for snadder tyrkershot! :D Nei, nå skal jeg drikke VM i mye kaffe og vann. Todagers sliter på. :p |
Får slenge meg på med en liten "takk for i går", selv om jeg kom seint og folk trodde jeg bare var en rar mann i hatt som sto og luska... helt til jeg fikk lapp på ;)
Kvelden endte på en litt downer for min del, etter mye hyggelig prat på Cacadou med jintuten. Kjørte kneet mitt hardt inn i et bordhjørne så jeg rett og slett blei så kvalm at jeg svimte litt av i en sofa. Stor takk til Supera som fulgte meg ut på trappa så jeg fikk litt luft. Ikke fullt så stor takk til de bedritne idiotene som rappa jakka og hatten min i mellomtia... selv om de var snille nok til å ta ut nøkler og mobiltelefon før de stakk. Kneet gjør vondt, og det er surt å måtte kjøpe ny dressjakke. |
Og hei og hopp fra meg også. Jeg var hjemme i halvett-tiden, så det ble en tidlig kveld.
Det er så dumt at man ikke har flere hoder, syns jeg, - med små ben på, så kunne jeg snakket litt med alle jeg hadde lyst til å snakke med. Samtidig. Litt lenge. Det blir mye 'heeeeei' - og sånn. Og så vil jeg egentlig snakke og høre mer. Men så er're fylla, dah, - som gjør at jeg surrer for mye. Og så blir det tilfeldig hvem jeg sitter ved siden av, og så . . . . Men hyggelig !? Gudbedre ! Så mange nydelige mennesker på en gang ! Den ene etter den andre. Det var så fint å klemme dere ! :love: Og den første jeg fikk en klem av var Nerthus ! Skjønne damen ! Inni og utenpå ! :klem: Men sa jeg noensinne gratulerer med dagen ? Jeg mente det, i alle fall. Ja, guuuud. Jeg sang jo et råtastev til deg ! Det er litt tragisk å tenke på nå, dah :rodme: Og Ignite som jeg aldri verken fikk klemt eller takket. For et glimrende initiativ ! Takk, Ignite ! :klem: Neste gang skal jeg rett og slett la være konjakken ! :ja: Takk, alle sammen ! :love: |
Oida, Fjasnissen! Og frekke folk, a! Disse kunstnergangsterne på fylla, altså ... :(
|
Sitat:
Jaja.... får stikke ned på Caca for å se om de etterlot seg tyvegodset et sted i lokalet. |
Sitat:
|
Heisann hoppsann alle dere skjönne mennesker!
Tusen takk for i går, det var en super kveld! Så koselig å kunne hilse på dere alle sammen :love: Älskling og jeg susa oss tilbake til hotellet rundt halv tolv.. Ketosefylla er like artig hver gang gitt :o Hotellfrokosten smakte godt, turen hjem gikk greit, men så klarte jeg å tryne i ostepopen........ Men, men... Flink katte fra i morra av igjen! Jeg tror aldri jeg har fått så mange gode klemmer noen gang jeg, og tror jeg ga ut noen jeg og! Gerd klarte ikke å få meg til å röyke igjen, men tyrkern til Kitt virka bra ;) Gleder meg allerede til neste treff, og tusen takk til Ignite for å ha dratt igang dette! Savner dere litt her jeg sitter, cybergla i dere allihopa :love: Älskling hilser her! Ha en fin söndagskveld, klemmer og nusser sendes avgårde :suss: |
Hurraaa for ketosefylla ! :D
|
Sitat:
Takk for at du - sammen med de andre - bidro til at det ble en KNALL bursdag! Var så fornøyd når jeg kom tilbake til leiligheten, gikk bare og glisa! Fjasnissen - håper kneet ditt er bedre og hatt og jakke blir funnet! :klem: |
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...41807045_n.jpgOm jeg kommer aleine på treff noen gang så har jeg nok denne på meg... Med min stedsans, og ketosefyll så er nok det best :o:lol:
|
Takk for en herlig kveld, fantastisk morsom å treffe dere alle sammen :klem:
Utrolig kjekt at alle er likte herlige i real life som på forumet :heia: Sitat:
Vi har jo altids den hytte-idéen....... ;) |
Sitat:
|
"Når jeg ser på tennene dine så ser jeg en som har drukket mye rødvin!"
"Jeg blir sånn etter et halvt glass..." (svarte Aline) "Det betyr at du har sånn belegg på tennene" :w00t: Jeg velger å tro at han prøvde seg på en sjekkereplikk... :p Og! Belegg på tennene etter megagigalowcarb-middag? Trokke det! Lurer på om det ble noe på han igår :lol: Og når jeg er inne på temaet. Jeg lovte både to og tre damer at det skulle bli noe på dem, og det hadde det nok blitt også, om de ikke hadde dratt :eek: På Cacadou var det nemlig nok av jaktlystne menn ;) |
Hvorfor var ikke jeg der ? Cacadou ! :lol:
|
Fordi du fulgte meg hjem :rodme:
|
Sitat:
|
Tuuuusen takk for en flott kveld alle sammen :D
Jeg kjenner på kroppen at det var veldig gøy :rolleyes: En helt utrolig gjeng :heia: |
Sitat:
Men hyggelig å endelig møte deg (og mange andre her inne) endelig :klem: |
:suss: på deg, Fjasnissen !
Og goood bedring med kneet ! |
Sitat:
Og takk så meget... blir sikkert bra om en dag eller to |
Takk for i går ja - og stor :klem: til Ignite som nok en gang dro i gang "galskapen" :love:
Neste treff skal jeg vurdere å ikke være anonym - og kanskje ikke drikke fullt så mye vann..... |
Veldig hyggelig å treffe deg, Anonym ! :blomster:
|
Sitat:
|
takk for i går :) hyggelig å treffe dere. ble tidlig kvelden på meg. er noe med den ketosefylla etter en lang dag på tusenfryd :rolleyes: hvis det blir julebord skal jeg prøve å være litt mindre sliten da jeg møter opp, så kanskje jeg holder ut litt lenger :)
|
Tusen takk for i går alle sammen!
Og en spesiell takk til Ignite for å dra i gang hele ballet. Aline, tror du lovte meg at det skulle bli noe på meg, men anstanden min var så streng at jeg måtte gå og legge meg ;) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |