Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Gerd 11-05-11 10:35

Sv: Togtråden!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karissima (Innlegg 1103612)
:heia:Snart i mål du jo :klem:
Har gått på feil tog jeg , lokaltoget, mens du tydeligvis er på hurtigtoget :D

:suss:

Enda 3,5 kilo til minstenotering... Så er det resten etterpå... Men det får bli til høsten ;)

kattungen 11-05-11 11:12

Urk, jeg sitter og venter i fellesområdet på sykehuset, rett ved en kiosk OG personalkantina, og BEGGE lager varmmat som lukter sååååå godt akkurat nå :( Det kjipeste er at det lukter skikkelig ris, og jeg får vann i munnen - jeg som ikke liker ris engang :p

Hevingen 11-05-11 12:53

I går var det noe som lurte meg inn i pommes frites vogna. Ble der til min porsjon var tom. Men hekta den av så fort jeg kunne. For jeg skal ikke innom den flere ganger. Men fristelsen ble for stor til middag i går.

Nå er jeg tilbake i holdekursvogna. Og har jevnlige runder inn i vannvogna. Så håper dette går veien.

kattungen 11-05-11 12:56

Jeg stakk en tur innom Cavalier-sjokoladevogna jeg, men til min store glede oppdaget jeg at sjokolade liksom ikke var like godt som jeg husket det :D

(Dessuten innbiller jeg meg at Cavalier-sjokolade er bedre enn vanlig sjokolade, sånn hvis jeg først skal sprekke... Noen som har innvendinger på det? :p )

Regret 11-05-11 13:36

å spise Cavalier-sjokolade er da vel ikke å sprekke? Den er jo helt ok i ny og ned! Spis i vei :)

Nnem 11-05-11 13:37

Var og snik veide meg i dag og har gått ned 200 g siden mandag. Vekta mi går saaakte nedover kjenner jeg, men er veldig glad for all nedgang.

Ellers har jeg vært i frokost-, klesvask og turvogna i dag. Blir en liten tur igjen samt middagsinnkjøpsvogna. Kylling, bacon og brokkoli blir det. Blitt dilla på det i det siste.

kattungen 11-05-11 13:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1103793)
å spise Cavalier-sjokolade er da vel ikke å sprekke? Den er jo helt ok i ny og ned! Spis i vei :)

Er den? Kult! :D

Regret 11-05-11 13:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1103799)
Er den? Kult! :D

Jepp, så lenge du tåler malitol og det ikke blir hver dag så er det ingen grunn til å holde seg unna. Den er sukkerfri :) sukkeralkoholer teller vi ikke med, så da blir det ikke mange grammene karbo igjen.

kattungen 11-05-11 15:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1103807)
Jepp, så lenge du tåler malitol og det ikke blir hver dag så er det ingen grunn til å holde seg unna. Den er sukkerfri :) sukkeralkoholer teller vi ikke med, så da blir det ikke mange grammene karbo igjen.

:heia: :D

Jeg har koblet på en ekstra vannvogn i dag, regner med det er ok for alle passasjerer?

Antoinette6 11-05-11 15:39

Takk, kattungen. Jeg iler dit nå :)

nadine 11-05-11 15:41

Er i deppevogna i dag,lurer på om jeg skal boikotte veievogna en stund.Er så lei av å se det samme tallet lyse mot meg.Men som gubben sier,jeg går nå ikke opp da så det er da noe.Nå er det middagsvogna om ikke lenge,i dag blir det kyllinggryte og blomkålris

Hevingen 11-05-11 15:46

Flott tiltak, Kattungen! Jeg kjenner at jeg må innom den før jeg forlater hotellvogna.

Antoinette6 11-05-11 15:47

NÅ går jeg til vannvogna ! Lover !

:liste:

nadine 11-05-11 15:49

Har vært i vannvogna jeg og

mocc@ 11-05-11 16:01

Rusler en tur inn i vannvogna jeg å... :)
I dag har jeg vært litt i late-sole-meg-vogna. Lurer litt på om jeg skal boikotte veievogna, rikker seg ikke i det hele tatt...

Regret 11-05-11 16:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1103876)
:heia: :D

Jeg har koblet på en ekstra vannvogn i dag, regner med det er ok for alle passasjerer?

Kjempeflott, kattungen! Kommer en tur inn dit jeg også nå :D Har forstått at jeg kan ikke drikke vannet mitt før jeg vet at jeg ikke skal ut av huset igjen :p tisser sånn! men jeg er på vei dit nå :)

Hevingen 11-05-11 19:55

Jeg har vært en del i vannvogna i dag. Men siden jeg er på reise så frister alle disse forskjellige "ulovlige" vognene fælt. Potetgull, sjokolade og isvognene er veldig glitrende og spennende føler jeg. Må få fokus over på noe annet, tror jeg... Ta en ny slurk Farris, jeg.

Antoinette6 11-05-11 20:42

Så veldig flink du er, Hevingen ! GRATULERER !!! :heia:

Dolsi 11-05-11 20:46

Gikk en tur i høykarbovogna i dag jeg.
Hadde en liten operasjon i morrest og når jeg våknet så fikk jeg servert rundstykke og appelsinjus.
Sulten som jeg var etter faste, så spiste jeg 1 rundstykke og drakk 2 glass jus. Resten av dagen har jeg også spist feil, men i morgen er det en ny dag og da går jeg atter over i ketolysevogna :)

tora trollmor 11-05-11 21:45

I dag har jeg vært i vannvogna, sikkert 3 liter vann i dag, vært så utrolig tørst, å så har jeg fått tilbake nesten varmen i kroppen. Har fått på meg ei bukse som jeg ikke har brukt på 3-4 år:D Så noe skjer med kroppen ;)
Når jeg måler meg med målbånet så har ikke jeg ikke krympet noe særlig i cm, men merker at ting skjer ;)
Lykke til alle sammen :)

nadine 11-05-11 22:25

Målebåndet var en skikkelig opptur i hvert fall.Har krympet 10 cm i livet totalt :)

Antoinette6 12-05-11 06:26

Så flott, nadine ! :heia:

I frokostvognen i dag ble det servert frøknekkebrød med rekesalat og sterk, deilig kaffe med mye fløte. Såååå nydelig for meg !

Det er så utrolig mange vogner etterhvert på dette fantastiske toget. Jeg nevner i fleng: hotellvogna, middagsinnkjøpsvogna og Cavaliervogna. . . .Tenk, en hel vogn med Cavalier ! Er ikke dette et flott tog, så vet ikke jeg ! :ja:

Jeg håper folket får nok en strålende tur i dag !

Hekt på vogner etterhvert ! (- og AV, selvfølgelig - ) :D

Jeg lurer sterkt på om jeg skal hekte på en liten, musserende hvitvinsvogn . . . sånn til fredda'n . . .

kattungen 12-05-11 07:02

Sneik meg innom veievogna i dag, men sneik meg raskt ut igjen. Opp til 83.8 fra 83.1 i går :( Jeg vet jo at det bare er vann, spiste mye salt i går, og medisinene jeg tok i går kveld vet jeg at jeg samler vann av, men det er småkjipt allikevel. :p Men men, i dag blir en bedre dag :D

Regret 12-05-11 07:15

Huff her ble det ikke vannvogn lell, det ble en stille krig mellom meg og sambo så jeg gikk å la meg klokken 20. I dag er det veiedag og jeg har 'ufrivillig' fastet i 13 timer allerede og jeg rakk bare middag i går og ett glass brus. Nå er jeg på jobb og har ungen her, og da får jeg ikke meg selv til å lage mat til andre enn ungene og evt sambo om han ser etter de i den tiden det tar å lage mat. Jeg som skulle kutte ut fasten :rolleyes: Dette ble visst et større problem enn hva jeg trodde det skulle bli. Jeg skal veie litt senere i dag om jeg får hvertfall den minste ungen til å sove.. Vi får også besøk i dag og jeg spiser ikke om jeg har besøk hos meg så om hun kommer tidlig så tar det enda lengere tid før jeg får i meg mat. Jeez, får en tåpelig situasjon.
Om jeg ikke er under 70kg i dag etter alt dette strevet så blir jeg sur kjenner jeg. Det er snakk om 100g ned i tilfellet.

Regret 12-05-11 09:09

Veide meg nå kl 9, da hadde det gått litt over 15 timer siden sist måltid, og jeg har gått ned 1kg denne uka :D under 70kg!
Resten av resultatene kan leses i dagboken min som du finner link til i signaturen min.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.