![]() |
Sv: Tråd for junistartere
Fornøyd etter å ha veid meg igår. Nå går det nedover etter å ha stått litt stille. Det nytter, men en tålmodighets prøve som skal ende bra. (Håper jeg). :)
|
Sitat:
Sjekk tickern min nå da:D |
Folk er virkelig flinke her! Jeg klarte ikke å dy meg, og veide meg i dag tidlig igjen. Opp 500g!! Ikke særlig gøy, men det kan jo også skyldes mange ting, eller?
Ellers lurer jeg på om noen har tips til lunsj jeg kan ta med på jobben. Vi har ikke noe kjøleskap som virker, så lunsjen ligger i veska hele dagen (fram il jeg spiser de, altså..:) Jeg synes ikke det er noe særlig med svett omelett eller rekesalat. Her om dagen hadde jeg med "chicken nuggets" (med panering av baconcrisp) og coleslaw. Det klarte jeg ikke å spise da det hadde ligget i veska i for mange timer. Blæh! Begynner å bli litt desperat, håper noen kan hjelpe meg. De siste dagene har jeg spist alt for lite i løpet av dagen på jobb... |
På Coop Obs hadde de en slik pitteliten kjølebag. Akkurat plass til 5 pils..evt lunsj ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Lunsj: Salat! Kutter opp innholdet og putter i forskjellige bokser, da holder alt seg bedre og lenger syns jeg. Så når jeg skal spise er det fort gjort å mikse en "ny" salat fra alle boksene. Kan kutte opp for hvertfal 5 dager. Middag: blir mye grilling nå på sommern, Da blir det ofte mer salat. og gjerne sopp stekt i cf. Kveld: Spiser ikke så ofte kvelds, kun hvis jeg har fått i meg for lite fett. men da blir det gjerne noe godt og enkelt som ost: bri med syltetøy, krem med litt jorbær, lavkarbo brød. noen nøtter. ol Lager jeg f eks. pannekake røre, lager jeg ekstra posjon som står i kjøla, og spiser det gjerne flere ganger den dagen, som variasjon. Så bortsett fra middagen har jeg veldig kjappe måltider å lage..:) Lykke til |
Kjølebag er selvfølgelig en god idé. Jeg blir åpenbart lettere dum av å gå med for lite mat...:) Men jeg tar uansett gjerne imot tips om romtemperaturvennlig lunsj!
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er jo bare sånn, at man må finne sin egen vei! :) Ketose er ikke for alle, mens ketose er eneste vei for andre, sånn føler jeg det akkurat nå da, at det er ketose eller ingenting! :p |
Sitat:
|
At vekta går ned er jeg mest glad for, men har en glad melding til. Mygga i Finnmark liker ikke oss som er i ketose. Det var virkelig rart å se at den ikke likt meg lengre den som har vært helt vill etter mitt blod. Kan det være lukt av meg som selv mygge skyr eller??? Håper ikke noen andre tar avstand fra meg selv om jeg blir litt slankere. Det føles deilig!!!! :)
|
Sitat:
Det er ikke bortkastet uke. Jeg får andre utfordring til helgen med stort selskap, men krysser fingrer på at det denne gang skal gå like bra som for en tid tilbake hvor det var bursdagsselskap. Må stå det av og må lære seg å kose seg utfra den situasjon man befinner seg i, men er fryktelig spent.:veitikke: |
Det ordnet seg for meg allikevel :) Var bare litt for tidlig ute med veigingen rett og slett. Jeg startet ganske tidlig i juni, er på fjerde uka nå. Men har fått litt ny kunnskap i dag om søtningsmiddler så med det i minnet skal vi nok se om ikke det raser enda litt. Fikk bl.a. vite at Tab Xtra er den beste av lettbrusene om noen andre også kunne få glede av den kunnskapen her inne, dette er fordi den er for diabetikere også så den påvirker ikke blodsukkeret på samme måte som de andre lettbrusene gjør.
Resultater så langt: Vekt: - 4.8 kg Fett %: - 2.9 % Muskel %: + 1 % Vann %: + 1.6 % BMP: - 46 BMI: - 1.6 Jeg gikk ned litt før begynte på kuren også så totalt stemmer denne: http://tickers.tickerfactory.com/ezt...plx/weight.png. |
Forresten! Det er salg på fitness DVD'er på play.com nå! Jeg kjøpte meg fire forskjellige for 200 lappen :) Blandt annet Jillian Michaels 30 day shred, gleder meg til å få den. Noen andre som vil være med på den?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hmh....Veide 90,3 her om dagen, å nå 91,2! Fatter ikke..Må vel være vann.... Har ikke spist noe som skulle tilsi at jeg skulle gå opp heller...Eneste er at jeg har trent i det siste...kanskje det er det?
|
Sitat:
|
Sitat:
Så blir litt forvirra ja:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Veldig enig her! Jeg har begynt å slappe litt av ang. veiingene jeg nå. Veier meg lite mellom de faste dagene. Det er så mye opp og ned at jeg bli sprø! :p Men tror det blir innkjøp av digital vekt her snart...den der skivevekta er så teit! :p Forresten så tror jeg at jeg må roe ned den sjokoladebruken jeg også...har blitt litt mye i det siste. :S Blir fryktelig vindfull, og hvis den i tillegg er SÅ dårlig for meg, så må jeg kunne stå han av! :p Og takk for tips ang. Tab Xtra! ;) Liker den ikke på nær så godt som Zero, men kanskje jeg kan venne meg på den? Prøver det! Hyggelig å se deg her også, Mina Marie! :) (jeg er www.junune86.blogspot.com) |
Da har det gått 2 uker siden jeg starta, gikk fra 94.5 til 87.7 i denne perioden.
Blei frista med jordbær denne helgen, kjøpte en 1/3 L krem fløte og en kurv med jordbær, kverka alt på lørdag, brukte endel splenda også, angra dagen etterpå men gikk vist ikke ut av ketose :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |