Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19833)

Popp 10-02-10 12:33

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nybegynner (Innlegg 829509)
JIPPI !

- 7,5 kg på 20 dager.:D

Er kjempefornøyd, 10 dager igjen i fase 1. Gleder meg til ordentlig middag :p

Gratulerer! Fantastiske resultater http://www.foreldreportalen.no/forum...e/blomster.gif

og imorgen skal jeg veie meg.... :neglebit:

mokki 10-02-10 15:53

da er jeg så og si i gang. Akkurat mailet inn min bestilling på startpakken, så håper jeg har den innen mandag så jeg kan begynne da. Er kjempespent.
Har spist lavkarbo de siste 2,5 ukene nå og mistet nærmere 3kg. Så har stor tro på dette.

Lotta67 10-02-10 17:43

Lykke til! ;) Heier på deg!
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 829993)
Har spist lavkarbo de siste 2,5 ukene nå og mistet nærmere 3kg. Så har stor tro på dette.

Bindy72 10-02-10 19:11

Tusen tusen takk for alle gode råd jeg har fått vedr. maten, nå er jeg virkelig i gang. Har nå vært i fase 1 i to uker, og har gått ned 3,1 kg, og er kjempefornøyd med det.

Har også begynt å trene. Hadde min første spinningtime i går, og det føltes kjempegodt å komme i gang. Har et mål om å trene to ganger pr. uke:)

Er veldig motiverende å lese alle innleggende deres, har fulgt mange av rådene.

Lotta67 10-02-10 22:09

Så bra! Stå på! Det er alltid godt å få kjappe resultater, det er motiverende for tiden fremover!
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bindy72 (Innlegg 830080)
Tusen tusen takk for alle gode råd jeg har fått vedr. maten, nå er jeg virkelig i gang. Har nå vært i fase 1 i to uker, og har gått ned 3,1 kg, og er kjempefornøyd med det.

Popp 11-02-10 10:35

Bindy: Da er vi omtrent kommet like langt. Jeg er på dag 16...

En ting jeg lurer på, Fase 1 varer i 30 dager, men hvor lenge går man på Fase 2?

grotingeling 11-02-10 10:36

Fikk ny forsyning med produkter i går, og har for første gang bestilt kyllingsuppen - ser at flere sier den er ok, og jeg merker at jeg trenger litt mer variasjon i utvalget :rolleyes:
Var ellers innom vekta en snartur i dag, men neida - ikke kommet meg under 90 i dag heller...... hvor vanskelig skal det være da???:(

Popp 11-02-10 10:37

Veiedag i kveld....... :)
Har nok godt ned, men vet ikke hvor mye. Det eneste jeg vet er at jeg har fått på meg en str. mindre i bukse. :yuhu:

grotingeling 11-02-10 10:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Popp (Innlegg 830454)
Veiedag i kveld....... :)
Har nok godt ned, men vet ikke hvor mye. Det eneste jeg vet er at jeg har fått på meg en str. mindre i bukse. :yuhu:

Så deilig :D, da er du jo uansett en størrelse mindre samme hva vekta sier :lol: :heia:

Popp 11-02-10 10:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 830453)
Fikk ny forsyning med produkter i går, og har for første gang bestilt kyllingsuppen - ser at flere sier den er ok, og jeg merker at jeg trenger litt mer variasjon i utvalget :rolleyes:
Var ellers innom vekta en snartur i dag, men neida - ikke kommet meg under 90 i dag heller...... hvor vanskelig skal det være da???:(

Kyllingsuppen er grei, selv liker jeg også asparges suppen og potet/purreløk suppen også. Men husk alltid salt/pepper, det "spriter" den opp.
90-tallet, ja. Du kommer nok der i løpet av noen dager. Jeg er også på utkikk etter det samme for tiden.

Fikk forresten et tips av en tidligere ED deltaker om lunsj på jobben. Hun stekte opp flere pannekaker som hun la i fryseren. Da var det bare å ta med seg en om morgenen, slik at den tinte til lunsjen. Skal se om jeg også får gjort det.

Popp 11-02-10 10:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 830456)
Så deilig :D, da er du jo uansett en størrelse mindre samme hva vekta sier :lol: :heia:

Enig! Det er rart hvor lite som egentlig skal til for at man føler seg myyyyyye slankere. Slik føler jeg det akkurat nå.

mokki 11-02-10 18:30

Bestilte startpakken i går. den skulle visst bli sendt i dag.
Jeg skal gå halvannen måned på fase 1 (om jeg klarer det såklart). jeg fikk valget om jeg ville prøve meg på en måned eller halvannen. Så jeg satser alt og prøver på lengst mulig jeg.... Håper varene kommer før mandag.

nybegynner 11-02-10 19:05

Hei !

Har hatt to tunge dager her, har sinnsykt lite energi og kroppen føles deppa. Egentlig burde jeg jo være kjempehappy for fin nedgang, aner ikke hva som skjer. Noen som har opplevd noe lignende?:confused:

grotingeling 11-02-10 19:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nybegynner (Innlegg 830745)
Hei !

Har hatt to tunge dager her, har sinnsykt lite energi og kroppen føles deppa. Egentlig burde jeg jo være kjempehappy for fin nedgang, aner ikke hva som skjer. Noen som har opplevd noe lignende?:confused:

Tja - dette kan jo være flere ting..... selv har jeg opplevd noe lignende ifbm lave B12-verdier samt helt i starten av dietten da kroppen protesterte på kostomleggingen. Det siste er vel ganske uaktuelt for deg, siden du har vært på dietten i ca 3 uker. Ellers så er jo dette også symptomer på ubalanse i kroppen (vitaminer, mineraler og/eller hormoner), men kan også være influensa..... blir bare synsing dette dessverre :kadetgaar
Vil uansett anbefale deg en liten visit til legen :blomster:

Popp 11-02-10 21:51

YuHuuuuu
På 16 dager har jeg oppnådd dette:
- gått ned 4 kg! :D
- redusert BMI fra 33,1 til 31,7

Lotta67 11-02-10 21:55

Superbra! Gratulerer! Stå på videre!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Popp (Innlegg 830845)
YuHuuuuu

grotingeling 11-02-10 23:21

Sitat:

YuHuuuuu

Yuhuuuuuu - kjemperesultat - stå på :heia::heia:

mokki 11-02-10 23:55

Sitat:

YuHuuuuu

Gratulerer. Håper jeg kan slenge meg på den tralten.. Gleder meg mer og mer til å starte nå.

arkine 12-02-10 11:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nybegynner (Innlegg 830745)
Hei !

Det opplever jeg også innimellom , bortsett fra at jeg gleder meg over vektnedgang ,og samtidig vet at de tunge dagene går over

arkine 12-02-10 11:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 830973)
Gratulerer. Håper jeg kan slenge meg på den tralten.. Gleder meg mer og mer til å starte nå.

begynn på kuren med et åpent sinn , bit tenna sammen de dagene det kan være vannsklig ,tenk framover , sulten blir mindre og vekta blir mindre
det er god motivasjon ,,, (men enkelt er det ikke )

grotingeling 12-02-10 11:56

YES!!!!! I dag har jeg sett...... nei ikke lyset :p..... men 80-tallet :lol:
Hadde tenkt å la vekta stå under skapet fram til mandag, men så ble det for fristende. Og da sto det der på skjermen; 80-tallet, eller 89,7 for å være nøyaktig. Så her går jeg rundt å svever, for dette har jeg ventet på veeeeldig lenge nå føler jeg - kjempe start på helgen. :D (Men tickeren bli ikke oppdatert før på mandag)

arkine 12-02-10 18:16

gratulere ,,kjempebra

Lotta67 12-02-10 19:26

Gratulerer så mye, kjempebra! Stå på videre! :-)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 831184)
YES!!!!! I dag har jeg sett...... nei ikke lyset :p..... men 80-tallet :lol:

mokki 13-02-10 09:26

I går kom regning på produktene mine, så håper jo at varene er i posten i dag... Er så spent på å komme i gang,...

Lotta67 13-02-10 11:50

Så spennende! Lykke til!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 831500)
I går kom regning på produktene mine, så håper jo at varene er i posten i dag... Er så spent på å komme i gang,...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.