![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
og imorgen skal jeg veie meg.... :neglebit: |
da er jeg så og si i gang. Akkurat mailet inn min bestilling på startpakken, så håper jeg har den innen mandag så jeg kan begynne da. Er kjempespent.
Har spist lavkarbo de siste 2,5 ukene nå og mistet nærmere 3kg. Så har stor tro på dette. |
Lykke til! ;) Heier på deg!
Sitat:
|
Tusen tusen takk for alle gode råd jeg har fått vedr. maten, nå er jeg virkelig i gang. Har nå vært i fase 1 i to uker, og har gått ned 3,1 kg, og er kjempefornøyd med det.
Har også begynt å trene. Hadde min første spinningtime i går, og det føltes kjempegodt å komme i gang. Har et mål om å trene to ganger pr. uke:) Er veldig motiverende å lese alle innleggende deres, har fulgt mange av rådene. |
Så bra! Stå på! Det er alltid godt å få kjappe resultater, det er motiverende for tiden fremover!
Sitat:
|
Bindy: Da er vi omtrent kommet like langt. Jeg er på dag 16...
En ting jeg lurer på, Fase 1 varer i 30 dager, men hvor lenge går man på Fase 2? |
Fikk ny forsyning med produkter i går, og har for første gang bestilt kyllingsuppen - ser at flere sier den er ok, og jeg merker at jeg trenger litt mer variasjon i utvalget :rolleyes:
Var ellers innom vekta en snartur i dag, men neida - ikke kommet meg under 90 i dag heller...... hvor vanskelig skal det være da???:( |
Veiedag i kveld....... :)
Har nok godt ned, men vet ikke hvor mye. Det eneste jeg vet er at jeg har fått på meg en str. mindre i bukse. :yuhu: |
Sitat:
|
Sitat:
90-tallet, ja. Du kommer nok der i løpet av noen dager. Jeg er også på utkikk etter det samme for tiden. Fikk forresten et tips av en tidligere ED deltaker om lunsj på jobben. Hun stekte opp flere pannekaker som hun la i fryseren. Da var det bare å ta med seg en om morgenen, slik at den tinte til lunsjen. Skal se om jeg også får gjort det. |
Sitat:
|
Bestilte startpakken i går. den skulle visst bli sendt i dag.
Jeg skal gå halvannen måned på fase 1 (om jeg klarer det såklart). jeg fikk valget om jeg ville prøve meg på en måned eller halvannen. Så jeg satser alt og prøver på lengst mulig jeg.... Håper varene kommer før mandag. |
Hei !
Har hatt to tunge dager her, har sinnsykt lite energi og kroppen føles deppa. Egentlig burde jeg jo være kjempehappy for fin nedgang, aner ikke hva som skjer. Noen som har opplevd noe lignende?:confused: |
Sitat:
Vil uansett anbefale deg en liten visit til legen :blomster: |
YuHuuuuu
På 16 dager har jeg oppnådd dette: - gått ned 4 kg! :D - redusert BMI fra 33,1 til 31,7 |
Superbra! Gratulerer! Stå på videre!
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det opplever jeg også innimellom , bortsett fra at jeg gleder meg over vektnedgang ,og samtidig vet at de tunge dagene går over |
Sitat:
det er god motivasjon ,,, (men enkelt er det ikke ) |
YES!!!!! I dag har jeg sett...... nei ikke lyset :p..... men 80-tallet :lol:
Hadde tenkt å la vekta stå under skapet fram til mandag, men så ble det for fristende. Og da sto det der på skjermen; 80-tallet, eller 89,7 for å være nøyaktig. Så her går jeg rundt å svever, for dette har jeg ventet på veeeeldig lenge nå føler jeg - kjempe start på helgen. :D (Men tickeren bli ikke oppdatert før på mandag) |
gratulere ,,kjempebra
|
Gratulerer så mye, kjempebra! Stå på videre! :-)
Sitat:
|
I går kom regning på produktene mine, så håper jo at varene er i posten i dag... Er så spent på å komme i gang,...
|
Så spennende! Lykke til!
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |