![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
i dag er jeg takknemlig for:
# Jeg har stått opp på rett fot * Jeg har gått ned 2 kilo, siden mandag. #.. For mine gode og nærmeste!! * jeg bestilte godt vær i går, og det ble det jammen meg i dag:P # For et så fantastisk forum som dette! Mye støtte og gode ord på veien! :D |
|
Jeg er takknemlig for
* At det er helg og vi skal på fjellet i morgen * Kjæresten kommer i dag, før og etter jobb * Koselige barnebarn, som ble så glade når jeg møtte dem i dag * At jeg klarer å være barnepike, for både barn og dyr:p * At vann er lett tilgjengelig:D Takk!:) |
I dag er jeg takknemlig for
* at jeg har gått ned selv om jeg spiste masse karbs hele helga:full: * at det er helg:geip: * at jeg har fått vite at jeg skal bli bestemortil våren:p * at man har få men gode venner:klem: * kjæresten min som er verdens beste:suss: |
I dag er jeg takknemlig for:
*at det gikk så fint på landeveiskjøringa *at jeg fikk byttet til "riktig" kjørelærer *at jeg skal treffe fetteren min *at jeg får anledning til å bruke opp gavekortet mitt på ikea *at det er nytt på nytt på tv! |
thank you for:
|
Takknemlig for:
* Att det ikke regner. * Dyrene mine (Som vanlig) * Sambo :love: * Att mamma kanskje kommer på besøk en tur i ettermiddag. * Fotoapperat.. elsker å ta bilder :) |
*de to kollegaene mine som ikke klager selv om jeg er mye borte fra jobb nå *kjørelæreren min som er så flink til å gi meg selvtillit *at været er fint *at jeg skal hjem snart *at sjefen sa jeg kunne avspasere fredag hvis jeg vil |
* at været enda holder seg sån nogenlunde bra;) * at jeg har skjønt hva jeg holder på med på jobb(er i praksis!!!):confused: * har funnet oppskrift på is i Torkild sin bok:p * at minstemann har en periode med godt humør:) * at jeg fikk godkjent første arbeidskravet til skolen:eek: |
*at jeg fant de riktige ordene til frøkene 17,5 i går *at jeg slapp kø i dag *at jeg var innom SunKost i går *mannen min! *at dette er UKEN!!! |
I dag er jeg takknemlig for
* at jeg skal ha ferie fra i morgen av * at jeg er ajour på jobben før ferien * at datter kommer til middag i dag * at jeg fikk tak i bøker til ferien * at forkjølelsen sklir over....at jeg er frisk Takk!:) |
I dag vil jeg si takk for:
|
|
Idag er jeg takknemlig for:
1) At jeg kom på 80 tall på vekta :D Det er ei stund sia sist gitt!! 2) At jeg fikk levert mine utgåtte bøker på biblioteket.... 3) At min herlige sønn sov litt lenger enn vanlig, slik at mamman var litt mer utsovd enn vanlig 4) At ting faller på plass i livet mitt 5) At jeg er god og mett hver eneste dag :) |
Idag er jeg takknemlig for:
1 Jeg er opplagt etter en herlig helg 2 Barna klarer seg fint hjemme alene 3 Mange bestillinger i nettbutikken 4 Jeg er endelig igang med ketolysekuren 5 Jeg skal ha deilig middag idag |
Jeg er takknemlig for:
*motorsykkelen min! *at jeg klarte oppkjøringen *min sexy ektemann! *høsten med de fine fargene *kameraten til mannen min som hjelper oss hjemme |
* at jeg skal treffe mannen i morgen:p * sjefen min som er så forståelsesfull for andre mennesker:) * at det er helg fra i dag av:D * at det er natt snart, jeg er utrolig trøtt:rolleyes: * at jeg er student i nesten to år til, det er utrolig morro å lære masse om mennesker:p |
* at min elskede er så oppmerksom
* at jeg fikk svar på mine spørsmål fra Torkil i dag * at jeg har fri i morgen * at jeg skal på hyggelig innvielsesfest i helgen * at jeg er så fornøyd med Ketlysedietten |
takk for:
|
*hodepinen som ble borte *den fine genseren *at jeg giftet meg med verdens snilleste mann *at jeg nå har lavkarbomat klar til hele uken *at jeg skal trene! |
jeg vil takke for
|
*at barna kommer til oss i dag *at mannen min laget masse mat i går *at jeg fikk trent skikkelig i går *at den nye mobilen er kul *alle de snille menneskene i livet mitt |
*at mannen min endelig har en motorsykkel han kan kjøre *at jeg har kule klær i skapet *at jeg ikke ble dårlig av å spise et helt nanbrød *at mannen min er så sexy! *at det snart er jul! |
*at jeg og mannen min hadde en veldig koselig handletur i går *at jeg fikk trent slik jeg hadde planlagt *at bilen virker *at barna kommer i dag *at jeg har en snill mann! |
Ferien er over og jeg har mye å være takknemlig for...
1. At jeg har hatt mulighet til å ta ferie 2. At vi hadde en fantastisk fin ferie 3. At jeg i natt kom i soverytme igjen etter flere dager med forstyrret/lite søvn pga døgn forskjellen 4. At jeg har kost meg med nydelige barnebarn i helgen 5. At jeg føler jeg har det godt Takk :klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01. |