![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Jeg har en sånn isknuser og den fungerer utmerket. Det går faktisk rimelig raskt og male opp is til flere drinker. Jeg har ikke kjøpt min på CO men den ser akkurat lik ut, så jeg regner med at det er tilnærmet den samme. Kan altså anbefales. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe, ja, der fikk du jo anbefalingen din, Glorfinia :o ;)
|
Sitat:
Slenger forresten ut et spørsmål til folket: jeg lurer litt på dette ryktesystemet. I følge det jeg har lest, så må man gi tilbakemelding til sju folk før man kan gi "førstemann" tilbakemelding igjen. Jeg har lyst til å gi en grønn prikk til en jeg ga tilbakemelding for fem folk siden, hva gjør jeg da? Å gi random er jo litt teit, men jeg vil så gjerne gi til førstemann igjen. :p |
Sitat:
|
Tok meg endelig litt tid til å se på lookfantastic etter Redken produktene og fant den nevnte som heter Cat, men jeg fant også en leave in kur som heter Anti snap, og jeg lurer på om den er det samme som cat eller om jeg kanskje har mer effekt av å bruke begge? Liker leave in hårkurer veldig godt, derfor jeg er litt interessert i denne.
|
Sitat:
|
Ser at også antisnap er en proteinkur, så jeg vil tro den er midt i blinken!
Om du har råd, så kan du kjøpe resten av extreme-serien også, altså balsam og shampoo. Veldig bra sett, og de hjelper jo hverandre litt også! Men ikke nødvendigvis noe absolutt must, om du alt har shampoo og balsam du er fornøyd med. :) |
Har lyst å kjøpe hele serien, men med såpass langt hår som jeg har så bruker jeg det opp så fort at det vil ikke lønne seg rent økonomisk, men jeg tror jeg skal kjøpe både cat og anti snap :)
|
Sitat:
|
Noen her som har prøvd en cpap-maskin? Jeg skal få meg en slik i august.. Må innrømme at jeg gleder meg, men samtidig virker den skummel! :eek:
|
Sitat:
Bestilte de to nå, men kom på først etterpå at det finnes en dum sak som kalles for toll :rolleyes: så nå får jeg bare krysse fingrene for at pakken kommer seg igjennom uten noe tillegg. Skulle ha bestilt de i 2 pakker siden det ble over 200kr til sammen. akk nei, etterpåklokskap! |
Jeg er neppe den eneste dama på lavkarbo som ikke får tilgang til bikinilinjen bare ved å heise opp magen.. Så HVA gjør dere damer som IKKE har lett tilgang til bikinilinjen for å gjøre den sommerklar?? Menn kan også svare hvis de pleier fikse bikinilinjer samt har mage. :ja: :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Han vil ikke sexe med et maskinhode! :p Kanskje denne maskinen blir lykke for meg??? :lol: |
Sitat:
|
Jeg vet det finnes mange her inne som er supre på å strikke, men jeg er desverre ikke noe flink til sånt.. så jeg lurer, kan noen hjelpe meg med en oppskrift eller et forslag til hvordan man kan strikke små dukker av Tomlingene fra drømmehagen? Slik at de ikke blir noe særlig større enn 10-15 cm..
http://www.scriptorium-graffiti.co.u...tombliboos.jpg |
Sitat:
Håret har aldri vært så ødelagt som etter at jeg prøvde å få det av-farget... Henna skal visstnok hjelpe mot fett hår. |
Sliter veldig med vondt i brystet for tida. Jeg har mild astma pga mugg. Har vært bra lenge til tross for det, men nå reagerer jeg på røyk og propan spesielt. Kan knytinger i brystet være astmaen? Kan vel være angstrelatert, men trodde ikke jeg var så angstete lenger... Skal ringe legen etter ferien men ville høre her først! Takker
|
Kitt? Eller annet helsepersonell?
Sambo har vært til helsesjekk på jobben og tatt kolesterolprøver kl 15, etter fire timers faste, men altså etter kaffe med kokosolje. Kolesterolet ble jo selvfølgelig på 7,1 og de vil gjerne prakke på han kostholdsveiledning og ekstra blodprøver og vita hjertepromp. Jobben betaler og alle de andre er jo sjuke som griser liksom :rolleyes: Han har vært i møte med den og sagt at han ikke er bekymret, særlig siden prøven er tatt på ettermiddagen etter mat og kaffe, men helsesjekkfirmaet sier så kjekt at når prøven er tatt spiller ingen rolle! :eek: Vær å snill å si at de er teite og at Fürst har rett? Kolesterolprøver skal taes fastende på morgenen. Alle de han har tatt det siste året er tatt fastende om morgenen og med mellom 4 og 5 som resultat. Ikke at vi er bekymret for tallet, jeg bare liker å ha rett:o |
Regret: dersom du bruker billigshampo kommer desverre ikke håret til å bli bedre med kur. Da er det penger rett ut av vinduet. Jeg vet, for jeg ødela nesten mitt hår! En ordentlig sjampo kan du fint ha i 3 mnd, faktisk bruker jeg mindre på det når jeg bruker ordentlige merker.
|
Sitat:
Har vel egentlig ikke noe godt svar, eksen hjalp veldig gjerne hihi <.< forloveden min nå gjør ikke xD Så jeg tar det sakte og forsiktig, litt etter feeling, så får det bare bli litt ujevnt nå og da^^ |
Hva gjør man når man har AAP og egentlig ikke har no særlig penger og må til tannlegen? Lar vær å dra og har vondt i stedet?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvor langt er håret ditt? Jeg har prøvd å bruke mindre med all slags typer shampoo men det rekker ikke overalt rett og slett.. Så her går det mye mer. Enda mer balsam, men det er av en helt annen grunn! Jeg brukte elvital sin leave in hårkur før, og den reparerte nesten hva som helst med håret mitt. Men over nyttår så gikk den ut av markedet og etter det har håret blitt mer og mer ødelagt. ingenting målte seg med den kuren.. føler at jeg er på evig jakt nå og har en del forskjellige kurer og balsamer stående. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hender seg at jeg lager vafler av kokosmel og fiberhusk. Kjenner at jeg blir oppblåst og treg i magen. Er det fiberhusken eller kokosmelet som gjør det? Noen andre som har det slik?
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
NAV dekker kun om det er sykdomsrelatert!:p Altså om problemene skyldes munntørrhet pga medisiner, ødelagte tenner pga tenngnissing pga mye smerter/dårlig søvn relatert til sykdom osv. Man må ha legeattest på medisiner og diagnose og det er tannlegen som søker for deg! NAV dekker dessuten kun selve behandlingen, ikke undersøkelsen i forkant, oppfølging osv. Jeg fikk dekket 85% av alt over 1600,- pga munntørrhet en gang. Har sluttet med de medisinene nå, da. Har også fått dekket en del til biteskinne fordi jeg har bitt tennene så hardt sammen pga smerter i mange år at jeg har ødelagt emaljen på baksiden av begge fortennene. Må rotfylles snart pga dette.Rotfyllingen skal da dekkes med en så og så stor andel fordi det er relatert til grunnsykdom! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |