![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Beste er jo å ringe og høre! En gang fikk jeg beskjed om at forsikringen burde stå i begges navn for at det skulle være mulig. Et annet selskap ville bare ha et navn på forsikringen, men mente at de skulle nok ordne noe om det ble nødvendig. |
Har fått en mail om at noen prøver å logge seg inn på min konto her med feil passord. Fikk også vite hvilken IP- adresse vedkommende har. Hvordan kan jeg finne ut hvem som eier den adressen?
Ikke at jeg har så mye å skjule, men er jo litt guffent!:eek: |
Sitat:
|
Sitat:
Edit: Eller du kan bruke nslookup + ip-adresse i et windows terminalvindu. Send meg gjerne en pm med ip-adressen hvis du ikke har Linux, jeg tror det er den som gir best resultat. |
Sitat:
Fant ut at adressen hører til ved Krødern, men ikke noe mer. Vet jeg logget inn her fra en pc på et hotell på Geilo, men det var på lørdag og langt fra Krødern og jeg rotet ikke med passordet heller! |
Krødern, som i et hotell der i området??
|
Sitat:
Og det er jo langt fra Krødern til Geilo, da! |
Hvordan baker jeg grønnsaker i ovnen ? Hvilke grønnsaker blir gode som "bakte"?
På hvor mange grader i ovnen og hvor lenge? Med eller uten smør i alu folien? Eller trenger jeg ikke å pakke dem inn i folie??? (Jeg er grønn når det gjelder matlaging, hi, hi) |
Sitat:
Ellers finnes det utrolig mange bra grønnsakesoppskrifter her. Søk og let litt, så blir du sikkert inspirert til å prøve mange! Skal se om jeg finner mer! Fant Nannahs ovnsbakte grønnsaker i hvert fall! |
Kitt - thank you! Så da kan jeg jo rett og slett velge om jeg vil bruke folie eller ildfast form da.....
Squash ja - det hadde jeg jo nesten glemt ut....det er jo rasende godt..... |
Noen som vet karb innholdet i Gilde Sylte (pålegg i skiver)Det stod nemlig ikke på pakken ? Skal ikke all mat være merket m næringsinnhold?
|
Sitat:
|
Så bra! Så hvis jeg spiser en pakke med sylte til lunch så er det bare gode greier...?
|
Sitat:
|
Jeg lurer på om man blir "større" av proteinpulver når man har et lavkarbo kosthold?
|
Om man har piercing i tunga, kvalifiserer man da som blodgiver? Til orientering er piercingen snart tretten år gammel.
|
Sitat:
|
Sitat:
Men etter nøyere gjennomlesning så ser jeg det er andre krav jeg ikke oppfyller, såå ... |
Sitat:
|
Sitat:
Jaja. Jeg får finne på noe annet å redde verden med! |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har donorkort, da. Nå kommer de snart i laminat og alt mulig! |
Sitat:
Sitat:
|
Min kjære, kloke, begavede og kunnskapsrike medforumister! :D
Sambo har kjøpt bil, igjen. Når den fikk stått noen dager i varm garasje gikk han nesten ned i knestående pga mugglukta fra bilen. Alt av trekk som kan fjernes er fjernet, men lukta sitter fortsatt i taktrekk, seter..... Noen gode tips?? Kan det feks hjelpe og dusje bilen innvendig med eddikvann? Mye bil med mye lukt :o |
Sitat:
Dagsavisen har snakket med teamleder hos forbrukerservice hos Lilleborg ..............Hun anbefalte bruk av salmiakk-løsning og la klokelig til at du gjerne kan sjekke om det du vasker tåler det ved å vaske på et mindre synlig sted først. På møbler kan det gjerne suppleres med Zalo, og du kan også prøve med Milo. Bruk grønnsåpe på tregulv og malte flater. Hadde samme problem med en bil en gang. Helt fin hele sommeren, så fort det ble fuktig om høsten, kom lukta. Vasket ned matten/gulvet med Zalo og satte vifteovnen inn i bilen i noen dager!:eek: Ble aldri helt bra, men bra nok!:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |