![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tror ikke de har den inne lenger, men merket er Exido, i alle fall. |
Sitat:
Men, dersom du mener du har ekstra mye utgifter pga dette, kan du få en legeattest om hva som er problemet og spare opp alle kvitteringene, så kan du få fradrag på skatten pga ekstra store sykdomsutgifter. Da må du kunne bevise at du bruker MINST 10 000,- mer på dette barnet enn det et friskt barn ville kostet! |
Sitat:
Man kan også få støtte "dersom man har en sykdom som fører til forhøyete eller ekstra utgifter relatert til sykdommen". En matallergi er i så måte en sånn sykdom, men det kommer helt an på hvor villig legen er til å attester på dette og i hvilken grad man kan dokumentere disse utgiftene. Enkelte leger mener at en næringskombinasjon av allergier gir anledning til støtte, andre ikke. F.eks jeg får grunnstønad sats 1 da, men jeg er altfor sløv med disse tingene og NAV og sånn. Kunne sikkert fått støtte til både sko, bil og klær, trening etc dersom jeg hadde giddet å søke om sånn. Men det var en digresjon, jeg har ikke matallergier :D |
Sitat:
De har blitt MYE strengere både NAV og Skatteetaten, men det kan være vel verdt å prøve seg!:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg skal kjøpe meg en bok i morgen og ta med meg på ferie. Forhåpentligvis har de litt utvalg på bokhandleren. Men hvilken bok er en grei nybegynner bok. Frisk med Lavkarbo ? Kan den være noe ?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Frisk med Lavkarbo er nok ikke dumt det heller ;) |
Sitat:
|
Noen som vet sånn ca når feriepengene for oss som har dagpenger kommer? Står bare på nettsidene at de kommer i månedsskiftet januar/februar, men jeg vil vite nååååår!
|
Noen som vet når Coop butikkene begynner å betale ut medlemsutbytte???
|
Min badevekt er en simpel trehundrekroners fra Clas Ohlson, den er vel fire år gammel nå - har byttet batteri i den en gang, ellers har den aldri fusket, selv om den har blitt flyttet rundt og generelt mishandlet. :)
|
Sitat:
|
I dag våknet jeg opp nesten uten løshud på lårene mine. Altså hør her, lårene mine har vært litt rynkete i ett år nå, og jeg trodde en stund det måtte lårplastikk til, all den tid jeg hadde mye fett på lårene igjen og trodde det skulle bli verre, noe det ikke ble. Men nå har jeg ikke spesielt mye fett på lårene igjen og ser liksom status quo.
Og over natten nesten, har lårene strammet seg opp. Hva i all verden? Går det så fort? Her trengs ingen lårplastikk lengre. Skyldes det en uke med innsmøring med coffeberry, eller forandring i treningsprogrammet på lårene, med sett med 70-100 repitisjoner for å øke blodstrømmen? Eller er det rett og slett bare at beina har fått vært i fred for vekttap en stund og har kunne tilpasse huden etter dette? Fryktelig merkelig, for jeg mener det, det har skjedd praktisk talt over natta!! |
Coffyberry, hva er det? Høres interessant ut! Jeg merker jo også det at huden ikke strammer seg fullt så mye til som den gjorde da jeg gikk ned for fire år siden. Det er nok litt alderen, muligens.
|
Høres spennende ut Cherry - hva er coffeberry, og hvor får du kjøpt det?
Begynner å få mye slapp hud på lårene, og har begynt å tenkte på hvordan jeg kan gjøre noe med det - så alle tips og erfaringer mottas med takk |
Sitat:
Helt naturlig antiage hudpleie med naturens sterkeste antioksidant. CoffeeBerry® Natureceuticals™ inneholder et helt nyutvinnende planteekstrakt som bedrer og forebygger hudaldring. "De unike antiage-effektene av kaffebæret ble oppdaget fordi arbeiderne på kaffeplantasjene hadde uvanlig glatt, myk og ”ung” hud på hender og underarmene til tross for et arbeidsmiljø med stekende sol i tropiske områder. Serien inneholder kun ingredienser med naturlig opprinnelse fri for parabener (konserveringsmiddel) og kunstig parfyme og fargestoffer. Produktene inneholder vitaminer, planteekstrakter og planteoljer som forsterker antiage-effektene, virker fuktighetsgivende og roer hudirritasjoner. Serien passer for alle hudtyper og aldre. Gir umiddelbart jevnere og mykere hud med flott flott friskhet og glød. Samtidig motvirkes rynker, pigmentforandringer, grov hud, tørr hud, sorte prikker og urenheter. Svært aktive produkter" |
Sitat:
Det var bere noen som mente at man kunne få støtte hvis man hadde et barn med multiallergi (gluten/laktose/egg osv) siden man da ofte må bruke mye penger på spesialmat. Men da vet jeg det :-) |
Sitat:
|
Fant følgende nettside som omtaller og selger CoffeeBerry
http://www.chicastore.no/priori/coff...ceuticals.html |
Men kosta gjorde det! :eek: Då må det jo nesten funke også! :D
|
Sitat:
|