![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Jeg kjøpte i dag min dyreste bh noensinne. Den kostet 900 kr! Kommer jeg til å angre på den? Den ER jo god å ha på, og jeg får ikke skvisevalker der jeg får skvisevalker med billigere bher i samme størrelse. Lurer fælt... Bruker sjelden mye penger på meg selv. :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
går det an å bruke plastboller til vannbad, altså ha de i vannet, om man er forsiktig med varmen??
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Spørsmål til, om man smelter inn litt smør eller feks fløte i sjokolade, i vannbad, vil sjokoladen stivne når den blir kald igjen?? huff meg og "mat" altså <.< |
Sitat:
http://www.ikea.com/PIAimages/65122_PE175851_S2.jpg |
Sitat:
|
Hvordan vet man om en tå er brukket? Moste tåa mi på mandag og nå er den lilla over det hele og gjør kjempevondt.. Som regel når jeg dunker den så blir den ikke blå og gjør såå vondt.. Men klarer å gå og bevege den.. Forstuet kanskje?
|
Sitat:
Om mulig kan du tape sammen 2-3 tær slik at det blir enda vanskeligere å bøye den vonde tåen mye! Sitt gjerne med foten høyt når du har anledning og du kan ta 400mg Ibumetin sammen med 500mg Paracetamol inntil 4 ganger pr døgn! God bedring!:klem: |
Sitat:
Den var nok "ute av ledd" og kom på plass igjen med nytt dunk.. |
Sitat:
|
Sitat:
Men har lyst å prøve så utrolig mange av de fine oppskriftene på forumet her, bare blitt litt mye godsaker først :) Men 4dager fri, feriepenger,skattepenger og et rent fint kjøkken, da skal det bli digg her :D Mitt første forsøk ; hønsefrikkasè ala lavkarbo :D Spørsmål; noen som har ideer til hvordan jeg kan hvertfall Prøve å lære meg å like noe som egentlig smaker... vel ikke så godt for min del.. slik som avocado og tomater:o:o |
Sitat:
2) Spis litt, ofte. Smak er en tilvenning. En britisk undersøkelse (gikk på bbc liifestyle for et halvt års tid tilbake) hvor de "tvang" noen barn som ikke likte brokkoli til å spise en bitteliten kvist til hver middag i en måned (var visst en avtale om at de skulle få en leke de ønsket seg elns. om de gjorde det) begynte å like den. |
Jeg spiser ikke noen form for fisk, eller reker, sjømat osv.
Kan man i det heletatt spise avokado da? Synes det ser ut som om det er slikt i alle avokadooppskrifter. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Avocado bruker jeg i salater f.eks., det er kjempegodt synes jeg, men den smaker egentlig ikke så mye. |
Hei!
Jeg sitter å lager meg delmål, noe som går veldig greit. Den vanskelige biten er: hva skal jeg ha som premie? Ved mitt første delmål har jeg satt hoppetau, resten er jeg veldig usikker på:) Jeg syns det er veldig motiverende å ha en gulrot i enden av et mål, da har man noe å strekke seg mot og man føler man oppnår noe når man sitter med premien i hendene. Så, hva slags premier er det dere har? |
Sitat:
|
Sitat:
Gubben min er som deg, elsker tomatsauser etc,. men hater å spise tomat. Unntaket er basilikumtomat. Veldig enkelt og tilberede. Man deler en tomat i to, legger den i et ildfast fat. Drypper over godt med olivenolje, salt og pepper + et raust lag med nyhakket basilikum. Inn i stekeovnen på 200 grader i 10-15 minutt. Har dette relativt ofte som tilbehør til middagen. |
Sitat:
|
Sitat:
Takk for det! Er bedre i dag, så er sikkert ikke knekt :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det noen som vet hva det koster å motta meldinger, og å sende meldinger når man er i Tyrkia? Bruker telenor
|
Sitat:
|
Sitat:
Her er oversikten |
Sitat:
Hehe, snuppa mi ELSKER avocado. Hun kunne sikkert spist det til hvert måltid. Men bare med litt salt og pepper. Skulle ikke tro det, back in the days, da avocado var den første smaksprøven hun fikk:) |
Sitat:
Men det er slett ikke alle barn som liker alt av frukt og grønt ! |
Nå er det rett før det holder på å rakne for meg! Jeg har nettopp oppdatert firefox til v 5.0, og den var visst ikke google-søkeboksen min kompatibel med, og den er jeg helt avhengig av. Jeg prøver og prøver å finne en ny som funker sammen med nyeste firefox, men nejda. Det jeg har funnet (bl.a denne), som jeg ikke en gang er sikker på at er sånn som jeg vil ha den får jeg jo heller ikke opp, jeg finner den ingen steder etter jeg har installert den! (Har bl.a høyeklikket øverst i nettleseren, men ingenting nytt hverken av linjer, eller i tilpass-boksen) Noen som skjønner noe som helst av dette?
Og nei, jeg trenger ikke tips om å bytte nettleser, altså. ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg liker ikke søkeboksen så jeg åpner bare ny fane for å søke på google, og jeg har google.no som startside så det dukker opp med en gang..
Får du ikke en valgmulighet til å legg til en google søkeboks ved innstillingene på firefox? |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Jeg vil ikke ha noen alternative løsninger, altså. Jeg vil bare ha en helt vanlig google søkebooks som jeg kan plassere til høyre for adressefeltet, that's all! :o |
Sitat:
Så rart at din bare ble borte!:confused: |
Jeg har søkt og søkt, og endelig fant jeg en q&a-side som tok opp problemet, og det er ikke bare jeg som er foranna, gitt. :p Men der fant jeg også en add on som fikser kompabilitetproblemet, så nå har jeg både søkeboksen og ikke minst gmail-ikonet mitt tilbake! :D
Ja, jeg er et vanedyr. :p |
Hehe, nå oppdaterte jeg også, og fikk samme beskjed om at google-greia var inkompatibel - men jeg brukte den aldri uansett, så jeg er ganske fornøyd med situasjonen. :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |