![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Lewis reise av Per Olov Enquist.
|
Indias datter snart ferdig lest. Nyydelig bok :) Minner meg veldig om Balansekunst.
Så blir det Barnepikene som ligger for tur |
Carisma: Takk for at du anbefalte Theorin til meg :D Skal begynne på Sankta Psyko snart, men etter det er jeg tom. Har du flere forslag? :D
Leser forøvrig "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant" av Jonas Jonassen(?) |
Akkurat ferdig med "Lavendelhagen" av Lucinda Riley. Nydelig! :)
|
Nattefokk av Theorin. Syns ikke den er like god som Skumringstimen, men ok.
|
For tida går det mye i Tassen-bøkene.... Tassen på stranden er definitiv ikke det samme som Kafka på stranden! :D
|
Honningfellen av Unni Lindell. Har nettopp lest Jørn Lier Horst sin " jakthundene". Gode bøker. Den neste blir Jo Nesbø " politi"
|
Blitt anbefalt og anskaffet Flink Pike av Gillian Flynn. Mangler bare å få begynt på den....
|
The Happines Project :p
|
"Managing PCOS for Dummies" :cool:
|
Dead ever after av Charlaine Harris. Siste boka om Sookie.
|
Vannmelonen av Mery Keys
|
Akkurat ferdig med Miss Peregrine's home for peculiar children. Begynt på The Old man and the sea.
|
Er i innspurten av Stalins Kyr av Sofi Oksanen og beveger meg saaakte gjennom The Fall of Hyperion av Dan Simmons.
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå leser jeg Gravlunden i Praha :) |
Akkurat ferdig med (lydboka) Den elskelige Giftbalndersken av Aato Paasilinna. Helt grei, men jeg får ikke helt taket på han jeg.... Flere har skrytt bøkene hans opp i skyene og sambo er kjemepefan, men jeg er mer sånn "nja...". Er "hundreåringen..." i samme stil? Fikk inntrykk av det da jeg begynte på den, så jeg kom liksom aldri helt i gang.
|
Sitat:
Akkurat nå har jeg brukt noen dager på å male en svær bokhylle, og underholdt meg med Joyland av Stephen King på lydbok. |
Carisma: aaner ikke. Aldri lest noe av ham.
|
Denne sommeren har jeg underholdt meg selv med husmorporrrrrrrno. :p Lest alle Fifty shades og er nå snart ferdig med andre bind i Crossfire. Og jeg skal stå fram og si det: Jeg likte alle bøkene! :D Men jeg synes forfatterene rota seg godt bort innimellom, da...
Så mye erotikk var det jo heller ikke i Fifty Shades. Det går mer på det psykologiske spillet, synes jeg. Og det var mye spenning store deler av bøkene. :) Skulle begynne på Politi i går, men gubben har for en gangs skyld rydda og den er vekk. :veitikke: Håper den kommer fram snart, så jeg rekker å lese den før lånetida går ut... :o |
Boka: Endelig røykfri ligger klar :confused:
|
Sitat:
|
Sandmannen av Lars Kepler.
Elsker Kepler bøkene |
Sitat:
|
Politi. :)
|
Game of Thrones
|
Presten av Hanne Ørstavik, til forelesning i samtidslitteratur neste uke. Tenk at de setter henne på pensum, igjen! Noe så tomt og døvt. :rolleyes:
|
Sitat:
|
Har akkurat lest Fasandreperne. OK men ikke særlig mer enn det.
|
"Orkideens hemmelighet" av Lucinda Riley. Jeg har likt veldig godt det andre hun har skrevet, men denne er litt drøyere å komme inn i synes jeg...
|
Sitat:
Snart ferdig. Neste bok på pensum på dette emnet er den første Min Kamp-boka av Knausgård. Bare elendighet, vettu. :p |
Leste nettopp ut Tusen Strålende Soler. En knakanes bra bok!
|
Akkurat nå leser jeg Askepott av Kristina Ohlsson!
|
Jeg har et tegneseriekick og leser gjennom The boys, og så litt i boka Lykketyvene (Torkil Brekke) sånn innimellom :p
|
Sitat:
|
Pianostämmaren av Stefan Tegenfalk. Endelig kom den i pocket - jeg liker Tegenfalk.
|
Sitat:
Neste bok på pensum (nordisk samtidslitteratur 1990 - i dag, om noen lurer) etter det er Karl Frode Tillers Innsirkling I. En forfatter jeg ikke har noe forhold til. Akkurat nå leser jeg diktanalyseteori fra tredvetallet. :p |
Sitat:
|
Flink pike av Gillian Flynn. :)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45. |