Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

streber 24-05-11 21:04

Sv: Togtråden!

1 Vedlegg
Nå har jeg DELVIS vært lest meg opp her, nytter ikke å lese alt fant jeg ut! Gratulerer til alle som har vært i "superflinkvognen" siden jeg var her sist!Jeg har jo vært i "konfirmasjonen til størstejentavognen","Sverigetur med kjæresten vognen" så nå er jeg i "få bort ekstrakiloer vognen"-IGJEN. Det er faderullanmeg noe hele tiden nå. MEN jeg tar meg i nakken og hiver meg igang etter hver gang, da kan det vel ikke bli så alt for galt heller:confused:

Vil dele et lite bilde av de fine jentene mine på den store dagen Vedlegg 8471med dere:

Sunfrid 24-05-11 21:46

Åh... så flinke dere har vært med vekt, mat, vann og eksamner...:ja:

Jeg har ikke ramlet av toget men har nok gått meg vill i alle vognene, vekta er ikke så snill med meg om dagen - har gått opp ca 1kg men satser på at dette er vann :geip: Må nok bli flinkere til å stikke innom vannvogna i løpet av arbeidsdagen :_punk:

Hevingen 25-05-11 08:44

Jeg er her på toget, men har nok vært litt ute med bena dinglende mot plattformen. Jeg har ikke klart å leve ketogent, men jeg er ikke helt borte heller. Er stadig vekk innom vannvogna i alle fall. Men kroppen har også bestemt seg for å holde på en del av dette vannet, så jeg har gått opp en del igjen, og da blir jeg litt frustert.

Men jeg klamrer meg fast i toget, så jeg er snart godt inne i vognene igjen. Jeg har i alle fall begynt dagen bra i frokostvogna, og er nå i kontorvogna. Har allerede vært en tur i vannvogna, må nok innom der igjen snart for å fylle opp flaska.

God togtur alle sammen :)

Regret 25-05-11 09:09

Vannet har endelig sluppet taket! Hurra hurra! 1,2 kg ned siden i går :D vi hadde en hard situasjon her hjemme i går, så jeg har nok grått det ut :P uansett så er jeg fornøyd! Og tante dro sin vei i går også så det lettet nok litt på trykket også :) håper det vedvarer!

VSB 25-05-11 09:47

Her har vekta holdt seg i ro siden mandag, men prøver å ikke ta det så tungt, hadde fin nedgang i forrige uke.:) Må nok tilbringe langt mer tid i vannvogna tror jeg. Dårlig søvn i natt, men får bare holde meg unna sovevogna i dag, ellers blir det bare værre.

Flott nedgang da Regret!:klem:

Ellers er det rydde og vaskevogna her på morgenen før det går videre i terapivogna. I kveld er det restaurant vogna, men har vært inne og kikket litt og de har tapas, så der er det jo igrunnen bare å plukke og mikse i lavkarbo. Flott for meg.:D

Gerd 25-05-11 11:25

Snek meg ut av konduktørvogna og inn i veievogna :D

1. delmål nådd :heia:

*tusler tilbake til konduktørvogna og holder sporet* :D

Regret 25-05-11 11:49

Så bra at vekta holder seg i ro da i såfall, VSB!
Gratulerer så mye, Gerd! Hva var første mål?

Gerd 25-05-11 11:51

3 kilo :D

Regret 25-05-11 11:59

Å så flink du har vært! :D

Gerd 25-05-11 12:00

Takk :D

Men de neste tre vet jeg at jeg skal få slite med ;)
Men jeg skal stå på frem til ferien, uansett :ja:

kattungen 25-05-11 12:05

Så flink du er Gerd! :heia:

Hevingen 25-05-11 12:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1116384)
Snek meg ut av konduktørvogna og inn i veievogna :D

1. delmål nådd :heia:

*tusler tilbake til konduktørvogna og holder sporet* :D

Hurra for deg!!

Du får holde toget på stø kurs for oss som vakler litt. :o

Antoinette6 25-05-11 15:20

:heia: Gerd !!!

GLIMRENDE !!! Ja, du mååå være med på toget fram til ferien, - ellers sporer vi av både den ene og den andre !!!

Sunroad78 25-05-11 17:28

Grattis med 3 kg ned Gerd :)

I dag har eg klart å kome meg tilbake til vannvogna. Blei lite vatn i går og det har eg kjent godt i dag... Skal også ein tur i spinning- og styrkevogna om eit par tima.

KimPossible 25-05-11 17:38

Jeg skal inn i rømmegrøt-vogna om ikke lenge, gleder meg veldig. :D

Sånn bortsett fra det blir jeg nok i avslapningsvogna og tv-vogna.
Life is great. :)

Antoinette6 25-05-11 21:28

Åh ! Rømmegrøtvogn !!!

Så fantastisk ! :sikle:

TAKK, KimPossible ! :love:

KimPossible 25-05-11 21:30

:D Bare hyggelig det, A6.
Ble litt sånn rømmegummi her da, men den var da god likevel. :p
Og så har jeg spist maaasse sognemorr.... klarte ikke å slutte. :o

Regret 25-05-11 22:21

Da har jeg endelig fått tak i en pc igjen og jeg har fått sett på bildene av meg selv fra start til nå, og jammen sant så sitter jeg å smiler bredt! jeg greier å se forskjellen selv! :D magen er flatere og håndtaka på ryggen er mindre, herlig! Dette løftet litt da jeg ikke trodde det var så mye forskjell siden hverken cm eller kg hadde hoppet så mye på disse 2 månedene jeg har drevet på.

Regret 25-05-11 22:36

1 Vedlegg
også må jeg bare skryte litt! Jeg laget sushi for første gang i dag! lavkarbo selvsagt, men blomkålris og laks, det var godt det!

VSB 25-05-11 23:53

Det så godt ut.

Jeg har vært i tapas vogna og jammen meg var det ikke flere lavkarboer der. Bestilte enkle retter så da var det veldig greit å velge riktig. Ha en god natt til alle våkne sjeler.:klem:

Bittemoren 25-05-11 23:57

Da rusler jeg i sovevogna en tur før jeg skal tilbake i jobbevogna i morgen tidlig :)

Labomba 26-05-11 00:20

Nå er det sovevogna på meg, men har kosa meg lenge i skravlevogna nå i kveld.
Fornøyd med dagen ;)

kattungen 26-05-11 04:14

Sovevogna mi ble plutselig en lys våken-vogn :( Sånn er det å ha en teit katt som maser til alle døgnets tider.

VSB 26-05-11 08:07

Her er det snart følge til -førskolevogna. Helt rart at yngstemann er blitt så stor;)

Forresten, gratulerer med flott vektnedgang Gerd.:heia:

Ser ut til at vekta løsner litt her igjen, masse rømmegrøt i går tok knekken på forstoppelse og det hjelper godt på, håper det fortsetter nå...

Antoinette6 26-05-11 08:40

Tuuuuut !

Her tøffer vi videre !

Men jeg finner ikke vannvogna. Den har vært borte fra meg i nesten en uke ! Jeg må finne togoversikten i dag !!!

En god togtur ønskes alle passasjerer !

:blomster:

Regret 26-05-11 08:43

tror vi må sette på flere vannvogner jeg så de blir lettere å finne, har vært noen dager siden jeg så den sist også!

Veiedag i dag og sitter i grunn bare å haler ut tiden før jeg veier, da jeg eeegentlig ikke har så lyst å veie :p Vil ikke vite av det, men jeg føler at jeg har gått opp fra i går.. cm også!

Gerd 26-05-11 09:46

Vannvogner er på plass:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...wDSvkSRzDzjr-A

:D

kattungen 26-05-11 11:27

Jeg er på spise-ute-vogna, så hvis jeg hopper ut av ketose til i morra blir jeg overhodet ikke overrasket :p

Nnem 26-05-11 12:07

Endelig sier jeg :D
Etter en ukes sprekk med oppgang på 3,4 kg har kroppen endelig løsnet og energien har kommet tilbake. Nå nærmer jeg meg endelig - 10 kg, da jeg denne uken gikk ned 4,3 kg.

Antoinette6 26-05-11 16:32

Jøss !!! Nnem ! GRATTIS !

Ja, Gerd, - tålmodighet ER en dyd !

:heia: :heia: :heia:

Og tuuuusen takk for vannvognene ! Jeg finner dem nå !

tora trollmor 26-05-11 19:39

Her er jeg etter konfirmasjon og hyggelig besøk til svigermor. Ha gått meg helt bort etter dette besøket, lite vann og dette kjenner jeg på kroppen :mad:
Tror nok jeg går opp denne uka også :eek:
Gratulere til alle som har gått ned :)

VSB 26-05-11 20:22

Gratulerer Nnem. :heia:

Sliter med å finne vannvogna jeg også. Kanskje vi trenger et kart i dette mega-lange toget?

Var uheldigvis en tur i sovevogna nå på ettermiddagen jeg, har visst blitt litt mye i dag. Så får vi se hvordan det påvirker natten...

Nnem 26-05-11 20:25

Takk, er lettet. Bare å fortsette slik de neste ukene også:)

halkatlala 26-05-11 20:42

etter noen dager i fruktvogna er jeg nå tilbake på toget:)

Antoinette6 26-05-11 20:51

Gussjelov, halkatlala ! :blomster:

kattungen 26-05-11 21:16

Jepp, det ble (som fryktet) en tur av toget i dag. Poteter til middag, og panacotta til dessert!! :D Men nå er jeg tilbake, og gleder meg allerede til i morgen :D

Regret 26-05-11 21:32

forslag til fysemat som er full av fett? og som mest sannsynlig ligger lett tilgjengelig? eller noe annet for å stilne fysen? antar jeg har fått for lite fett i dag..

kattungen 26-05-11 21:39

Bacon? Rømme? Ost? Feta og tunfisk i olje?

Antoinette6 26-05-11 21:44

Smørrrrrrr !!!

Regret 26-05-11 21:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1118442)
Bacon? Rømme? Ost? Feta og tunfisk i olje?

vil ostechips fungere på samme måte som 'rå' ost? i såfall så har jeg det jeg trenger til det :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1118448)
Smørrrrrrr !!!

hehe, akkurat det med å ta meg ei skje med smør får jeg ikke til :p men om ostechipsen er brukbar så kan jeg jo ha smør på det :rolleyes:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.