![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Skulle ønske jeg nærmet meg halveis =( Heldige er dere..
Jeg har endelig klart å ta av meg de 3 kiloene jeg gikk opp av å gå på den turen min 3KILO:confused: what the f***! Jeg har jo spist riktig og drukket MASSE. Kjempe kjipt... Men nå er ihvertfall de av, vet jo at det garantert var vann, men utrolig demotiverende ikke bare for spisingen men for å gidde å gå tur. BLÆRH:mad: Når jeg nå reiste til solstrand så kjøpte jeg meg sånn ferdig revet salat pose med ruccola blanding og ferdig grillet kylling. Så kunne jeg spise litt andre tider og være litt "fri" vis jeg fikk noe jeg ike likte eller kunne ha. likte ikke å ikke ha fulle kontrolen på maten men det gikk greit. Satt å hylgrein på lørdag når de andr fikk DEN fest maten mens jeg fikk et par stk intrefile og en eggekopp med seterøme jeg kunne dippe kjøttet i ... Og ike mist sjokolade dessert.. Da ble det for mye for meg, så måtte ringe gubben å gråte da ja... Stakkars alle jeg var med, de prøvde jo sitt beste for å trøste meg (selv om de ikke vsite at jeg hadde gråt) men er vist ikke verdens beste skuespiller. Jaja.. Beklager måtte bare få det ut! |
Ah....en :klem: til Mona K!
|
Takk=)
masse klemmer tilbake |
Det hørtes tøft ut Mona K. *klem*
Idag tenker jeg at jeg tar med hunden ut på en gå/løpetur. Og siden jeg nå slipper å dra på 12 halvkiloer med smør så håper jeg det vil kjennes bra ut!:D |
God tur slektskap :blomster:
|
Sitat:
Ja det er lettest å si Bergen, da veit folk kor det ca er ;P Men Os er mye flottere ja:D Kommer neppe til å flytte herfra;) |
Jeg tror ikke at jeg er gravid :( Tok test for tre dager siden, og den var negativ. Dritt. I går ble jeg matfogiftet i tillegg, så nå er jeg skikkelig deprimert. Vekta går opp og ned, jeg har kastet opp alle innvollene mine og mensen kommer ikke, men er mest sannsynlig ikke gravid.
Jaja, jeg må slutte å alltid være så negativ, men håper i hvert fall at det ikek er en grunn til at vekta er sånn. At den bare stopper litt, for har ingen anelse hva jeg kan endre på, for alt har jo funka bra før. Jeg forlater dere aldri, damer, skal plage dere selv når jeg blir gravid og har alle sutre og kjefte hormonene mine. Da kan det blir hetede diskusjoner her :p |
Stakkars Mona. Vet hvordan du har det. Var i bursdag nå og alt var hjemmelaget av kaker, sjokolader, mat etc. Jeg drakk kaffe, jeg!
Ingen skal prøve å komme og si at vi ikke er flinka assa! |
Sitat:
Sitat:
Så jæ*** typisk å bli matforgiftet da! Huff, det skal søren meg ikke være lett! GOOOOOOD bedring:klem: Kan hende det var for tidlig å teste da ;) Håper det skjer snart:D Bra du ikke forlater oss :) |
Sitat:
TUSEN TAKK FOR STØTTE FOLKENS BETYR SÅ MYE!!:) |
65kg mamma, ja, vi får håpe det går snart :)
Ja, Mona, det virker sånn. Men nå bare ligger det og vipper til og fre 500 gram hver dag. Men nå veier jeg meg ikke hver morgen lenger, for blir så deppa, og så bare venter jeg. Når jeg startet på lavkarbo hadde jeg aldri trodd at jeg hadde klart å holde ut så lenge. Nå tenker jeg ikke over det en gang, er bare litt lei av mat... |
amen til det:p
|
Åh, det er soooool og jeg har energi og laget meg eggemelk-kaffe til frokost og har sneket meg under neste kilo på vekta! Akkurat i dag er livet SÅ fint!
Og så er jeg glad for at jeg ikke ga bort/bytta den tightsen som svigermor gav meg til jul i en str for liten, for nå passer den helt fint!!!:D Godt å ha dere her å skryte litt til og få trøst og støtte av. Alle andre rundt oss er gjerne ikke SÅ opptatt av disse tingene...:rolleyes: Idag vanker det klemmer på hele gjengen!:) |
:heia: Slektskap - flink du er ;)
|
Men jeg lurer på en ting....nå har jeg gått ned ok i kilo - og det synes på klærne - mens problemområdene har jeg fremdeles såklart ;) Egentlig så syntes jeg ikke at jeg var så feit før jeg da, selv om jeg på BMI og vekt var meget overvektig - så nå tror jeg at jeg er sååå mye slankere enn jeg er :p og får nedtur på nedtur i prøverommet på butikkene.... Hva gjør man med slikt da?
|
Sitat:
|
Sitat:
TAKK elsker klemmer :klem: |
Sitat:
|
:heia: meg
69,7 - ned 200 gram igjen.... |
Størreslene på klær blir jo bare mindre og mindre, ikke bare fordi jeg har blitt større å større. :p
Jeg brukte XS før jeg. Hører jo normalvektige folk også sier at L f.eks ikke er L skit det var før. Mne jeg har ikke vert å prøvd klær enda, redd for å bli skuffa. Å nå går det endover på vekta igjenn!!!! :D Pluttselig, så nå veier jeg mindre en noen gang etter garviditeten. |
Sitat:
Min erfaring er ellers at størrelsene blir større. F.eks. så var "M" hos H&M 38/40 før, og nå er "M" 40/42. Tror det er ganske kjent at bl.a. i USA har størrelsen på klærne økt, såkallt "vanity sizing", og tror ikke det er så ulikt her altså. |
Hei
Jeg og mannen min startet 100210 og vi har også stått still noen uker innimellom men det begynner å røre på seg igjen. veldig fint å følge med andre som startet samtidig. jeg har funnet mange fine tips til oppskriftet på ketolyse.no og lenabeatrice.net. :goodluck::goodluck: |
Ja det står stille på tredje uka her nå. Virker som det er gjengs at det går litt i rykk og napp. Men nå sliter jeg skikkelig med motivasjonen. Jeg har ingen lyst til å sprekke, men gidder ikke anstrenge meg med å lage nye ting og variere noe.. å da blir man matlei.. Men som sagt, en sprekk e uaktuelt. Jeg har ikke vært i så god form på flere år. Hele kroppen maler fornøyd. .. men den vekta.. skulle prøve å komme meg ned ti kg til et bryllup i Mai, men det ser dårlig ut.. :/
|
Jeg har stått stille i uker nå selv men pluttselig ! 1 kilo! jippi
Bare å være tolmodige så går det, men det er ikke lett.. Men takk å pris jeg ikke sprakk i helga ... Dette klarer vi folkens alle sammen! |
Så flink slektskap! :heia: Sol her og, jeg blir såå glad. Kan gå uten jakke og blir snart brum.
Steg for steg, er lik jeg og. Men jeg tror det har noe med at man aldri blir fornøyd og i prøveromspeil ser man jævelig ut uansett. Vi ser oss selv hver dag, så merker det ikke så mye når vi prøver klær og sånn. Men, det som er, er at hvis du prøver noe du mener burde ha passet, så kan den være feil fasong eller liten i str og sikkert sett heelt jævelig ut før :) Wevi, jeg er snart på tredje stillstående uka jeg og. Dritt. Eller har ikke vært stillestående, men har av en eller annen grunn gått opp tre kilo og er først nå nede på minste igjen. Men nå går det treigt og skjer ikke stort :( :( :heia: Mona, så bra. Håper det løsner her også snart, for hvis ikke tenker jeg at jeg kunne jo spist vanlig og sitti på samme sted. Men skal holde ut! Mette, velkommen hit og gratulerer med flott vekttap! :) |
Jeg har funnet min partystopper nr 1 - det er nemlig stress - slankestress. Kan det være en partystopper for dere å? Synes i grunnen vi stresser ganske mye med vekta når den står litt stille....
|
Sitat:
Vi får håpe det løsner igjen.! Men det kan jo virke som at når man når ca 10 kg så stopper det litt opp for de fleste! Jeg tenkte jeg skulle drikke litt vin i helgen å se om det hjelper :p Pleier nemlig alltid å gå ned en del dagen derpå :D Hehe Velkommen hit Mette og gratulerer med flott vektap! |
Stegforsteg, kanskje det er derfor det står stille? Helvete altså, jeg gjør jo alt jeg skal. Hledig du, 65kg, jeg bare går opp av vin. I morgen skal egentlig jeg og en venninne spise sushi, vet dere hvor mange karbo det er i ca seks sushi? Vet at det ikke er noe i fisken, men er jo litt ris der og. Får vel bare drite i det. Vil ikke ødelegge mer enn nødvendig. Ååå, Da er det oss igjen da, ella. Løsnet seg for Mona. Kjiiipt å sitte sånn her. Hadde vært sååå mye mer motivert hvis jeg hadde gått nedover :(
|
Sitat:
Aner ikke hvor mye det er i risen jeg.. Men det er det sikkert noen andre som vet :) Ja det er oss igjen. Men føler vi alltid stopper opp for å så gå ned igjen, men denne ganger har det stått stille lenge :( Satser på det løsner snart:) Hadde egentlig funnet roen jeg da, men nå begynner jeg å stresse med det igjen.. Har ikke veid meg på lenge og når jeg veide meg så hadde jeg gått opp en kilo og da forsvant roen :p Men får vel bare prøve å tenke at sånn er det bare, og etterhvert vil vekta bevege seg ned igjen.. Men ikke så enkelt i praksis..! |
Sitat:
|
Sitat:
DETTE KLARER VI SELV OM MATEN BEGYNNER Å BLI VELDIG ENSIDIG..!:D VI ER KJEMPEFLINKE! ALLE SAMMEN!:syklubb::D |
Sitat:
|
Velkommen Mette1961 :)
Jeg tar det hele helt med ro jeg nå fordi om det står stille innimellom. Det går jo nedover, over 7kg siden februar er jo helt utrolig. Ser andre som har trimmet å prøvd å kutte kalorier ol har gått ned 3 kg siden januar å sånn. Å alle her inne har jo utrolig flotte resultater om man tenker på at all denne vekten faktisk er borte siden februar :eek: Om vi holder ut å er like superflinke så går det bare en veg, nedover uansett om det går litt tregt. Å tenk at vi har greid å holde oss nesten helt unna karnohydrater så lenge da! Det er en utrolig bragd skal jeg si dere flinke, flike damer!! jeg er så utrolig motivert denne gangen jeg, skal klare det altså!!! Jeg er helt på grensa nå til å faktisk tippe inn i normalvektig om man regner BMI. Det er jo helt fantastisk.:D Tenk på resultatene til sommeren om vi abre biter tenna sammen, eller på denen tiden enste år!!!! Heia oss!!!! |
Flott innlegg Myrull!
Ja, for jeg legger også merke til de som ikke går ned noe særlig - og gjennomsnittet på oss februarstartere er vel over 8 kilo. Og det er helt i tråd med det som er anbefalt vektnedgang pr uke. Kroppen er ganske finurlig merker jeg - i går kveld hadde jeg bare en sofakveld, var egentlig ganske utslått etter uka, og denne uka har det i grunnen vært litt for lite mat på meg, så magen hadde stoppa litt opp. Så jeg lagde Nannahs vafler og koste meg med en hel ring. :sikle: Og i dag var magen igang igjen :D Forventer ikke noe vektnedgang i helga, og i begynnelsen av neste uke. Jeg kommer nok til å gå opp litt - pga eggløsning, jentetur og kos i helga - men jeg må skru hodet dit at jeg skal også leve. Jeg er 31 år, og har ikke tenkt å sette hele livet mitt tilsides fordi jeg skal legge om livsstilen min. Jeg vil være med på ting når anledningen byr seg - og dermed vil det nok ta litt lengre tid - men så får det bli det da. Målet mitt er å være så lett som tickeren min tilsier til jula 2010 - så får vi se om det går. |
Velkommen Mette! Og kjempefin pep-talk Myrull! :)
Idag stod jeg opp littegrann før og satte Nannahs knekkebrød i ovnen før jeg startet på morgenens rutiner. De ble ganske gode, men litt pirk å få fine. Har tatt 2/3 med meg på jobb nå, blir bra med noe nytt under pålegget til lunsj. |
Hallo damer.:)
Nå er jeg vel hjemme igjen etter metallica konserten på onsdag. Utrolig bra konsert og verdt 114 mil alene i bilen med vondt bekken.:) Jeg fikk holdt meg til planen med tanke på mat også, og det er jeg stolt over. Ensformig ble det, men lettvindt også og det teller mest. Når jeg bare får spekematen ut av systemet igjen (saltet rettere sagt) så tipper jeg det går riktig vei igjen også. Vekten er bare 100 gram opp så jeg er optimistisk. Jeg merker at jeg begynner å få et bedre forhold til kroppen min nå, og selv om det er et stykke igjen enda så er jeg glad for det jeg har oppnådd. Velkommen til oss, Mette. |
Hvordan smaker egentlig nannahs knekkebrød? Jeg synes lavkarbo brødene smaker jævlig så jeg er så skeptisk til knekkebrødet også. Er det bedre enn brødene og smaker det mat, ikke bare frø av det?
|
Det desidert beste jeg har laget fra oppskrifter herfra er Gerds ostekake og Nannahs vafler - og jeg har fremdeles røre igjen - så jeg gleder meg til å steke en ring når jeg kommer hjem fra jobb!
|
Sitat:
Var der jeg også! Fantastisk konsert!! :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |