![]() |
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
http://i391.photobucket.com/albums/o...er/comfort.gif Jeg er helt sikker på at vekten vises annerledes i morgentidlig Pruttilutt
|
Jeg har hatt to døgn i hel......
Begynte natt til tirsdag, med oppkast +++. Også jeg som hadde 8 timers reisevei hjem,- med buss og to ferger. Hele turen var rett og slett jæ..... Evigheter siden jeg har spydd og dr.... så fælt. Og hele dagen holdt jeg på å fryse ihjel. Da jeg kom hjem og lå med hodet i en bøtte, fant jeg ut at jeg skulle måle feberen : 39,7 ! La meg kl 20.30 i går og greide å kreke meg på jobb i dag, men det har vært grusomt. Bare jeg tenker på mat, vil jeg spy og jeg har null appetitt.... Jeg nippet til små slurker med vann, mere ville bare opp igjen. Og jeg har vært nær besvimelse flere ganger. Mat har vært fraværende helt siden mandag kveld. Nå håper jeg dette er omgangssyke og ikke en bivirkning, for dette greier jeg ikke en gang til...... |
Sitat:
|
Hvor kjøper du mandelmel, Pruttilutt?
|
Sitat:
Enda jeg ikke tåler det! Fordømte surrehue. Skulle ha kokosmel. Middag var planlagt. Stressa gjennom den butikken som er møblert slik at man må maks være 30 cm bred over hofta for å ikke rive ned noe. Skulle jo rekke bussen. Dro med meg den fordømte mandelmelposen, stressa til kassa - for å ikke rekke bussen uansett. ÅÅÅÅÅÅÅ! Får bli baconcheeseburger med egg oppå. Og majones. |
Hørtes ikke så aller verst ut det da! Nyt middagen :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
sanna: Uff!! Det høres ut som en real omgangssyke du! Uff, må jo ikke slite deg på jobb når du har det slik! :klem:
Pruttilutt: Du får sende mandelmel posen hitover, jeg skulle gjerne ha testet noen oppskrifter med det i ;) Jeg var også 100 gr opp på vekta idag, og må le av meg selv som snikveier på denne måten :p Det er jo ingen vits! Og litt selvskryt: Var i bursdagselskap i dag, og sto glatt over kaka! :D |
Sitat:
Flink du er som stod over kaka, fristelsen, utfordringen, blikk, spørsmål og sukkerhungeren :D |
Sitat:
|
Sitat:
Den middagen så forøvrig snaskens ut! Har kost meg med tacobollene dine i dag... veeeeldig godt! Er spent på om krydderposen har satt meg ut av ketose (som jeg ENDELIG kom inn i i dag!), så nemlig etterpå at den er full av potetstivelse og druesukker... |
KarboMamma, jeg liker ikke fetaost :o syns det er helt forferdelig, så tør ikke prøve det i blomkålmos egentlig... Men takker veldig for tipset altså!
|
Sitat:
|
Oi, så aktive dere er her inne. Det liker jeg!
Har akkurat kommet hjem fra hyttetur, og innså at jeg spiser enda mer riktig på hyttetur enn hjemme. I dag har jeg spist 188 gram fett, 95 gram protein, og 6,7 gram karbohydrater. Det er noe annet enn for noen dager siden, hvor jeg ikke fattet hvordan jeg skal få i meg så mye fett.. Aioli har virkelig hjulpet meg på vei... Jeg har kjøpt meg sånne stixs, og har sjekket hver kveld. Jeg er i ketose i følge stixen, men jeg har ikke stålånde. Betyr det bare at jeg har "sluppet unna", eller betyr det at stixen ikke er heeelt enig med hva som foregår i resten av kroppen, og at jeg ikke er i fettforbrenningsmodus? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Så må jeg bare fortelle dette... Du vet de Atkinsbarene? Kastet jo den siste... Tror du ikke gubben kom hjem fra butikken nå med en haug!? Skulle jo bare være snill, stakkars... De får han ta med på jobb, ferdig snakket! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Nå har jeg vært ute å prøvd de nye goretex joggeskoa mine, godkjent!:D |
Jeg synes mannen din gjorde en elskverdig og støttende gest, jeg. Du kan ta vare på et par-tre stykker. Jeg bruker skjære dem i biter, ha i en skål og spise en liten bit nå og da. En liten bit i ny og ne erstatter veldig mye annet jeg kunne pakket i meg, eks. Cavlier sjokkis og Cloetta.
Gi han en suss :rolleyes: Og ang. tacokrydder: Det er meget mulig det er umoralsk av meg å ty til den, jeg bruker en halv pose på 400 gram kjøttdeig. I kjøttbollene liker jeg igrunn best å bruke et halvt glass med tacosaus, ta krydderet tar over all den andre gode smaken :) Men greit å prøve litt forskjellig. Jeg er stolt over deg for at du følger matplanen - og stolt over meg selv også for at jeg klarte lage en OG at du er i ketose. :rolleyes: |
Mulig jeg gjør et tacoforsøk til helga jeg også da...veldig greit hvis man kan ty til noen lettvinte løsninger nå og da :ja:
Atkinsbarer i biter er veldig lurt! De er så mektige at en bit ofte er nok! |
Sitat:
|
har noen prøvd å bestille lavkarbo produkter via ebay? Ser mange bruker Iherb her inne, og det er jo ikke å komme vekk i fra at man kan spare en del på å bestille fra junaiten. For ikke å snakke om at utvalget er bedre!
Sitter å sikler på noen Atkinsbarer nå...ser ut som de kan minne om bounty :sikle: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |