![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
|
Sitat:
Bare hyggelig og mente det også!!! Men er tungt å forme en halvgammal kropp...hehe så tar nok litt tid...om ever Gracella??:D |
1 Vedlegg
Sitat:
http://www.stumptuous.com/old-broads...f-pumping-iron Her er voksne damer med bein i nesa og stål i bein og armer! Hun på bildet er 74 år gammel!! |
Også har vi verdens sterkeste bestemor fra Sverige på 72 år....
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=886 http://media.treningsforum.no/image....icle&width=401 http://media.treningsforum.no/image....icle&width=399 |
Dag 11 med Jillian gjennomført :) Var veldig nær å bare bli i sofaen... men så klarte jeg å finne fram vektene til slutt og komme meg gjennom level 3 :)
(totalt 21 økter) |
Dag 7 med Jillian utført. :)
Var slitsomt i dag :o Gruer meg til nivå 2.:rolleyes: |
Hur det går, Fofa? :)
|
Hei du :)
Jeg ble vekket i dag når jeg akkurat var sovnet..så det ble begrenset med søvn... Lå meg igjen på ettermiddagen. Skulle trene før jobb, men jeg hadde ikke sjans å stå opp tidligere. MEN, jeg skal trene på morgenen når jeg kommer hjem fra nattevakta. Så, jeg holder meg til planen:) Jeg jobber ca 40 timer denne helga, så det er svært lite tid til overs...det blir bare til soving og jobbing. Men jeg skal ta meg tid til Jillian, jeg lover:D |
Sitat:
Jeg bærer jo også på en hel haug med ekstra kiloer, så det gjør det vel ikke lettere, men det er jo de jeg vil bli kvitt :heia: Hvor mye ekstra bærer dere på? Jeg har 35 (:eek:) og tenkte at det kanskje ikke var helt forsvarlig med tanke på knær og rygg..men det går da bra så langt :ja: Nå er forresten dag 5 level 1 gjennomført. Ser jeg har fått en veldig fin døgnrytme her nå.. :blinke: |
Sitat:
|
Sitat:
Må innrømme etter en liten sukkerutskeielse på klubben i går, så er kroppen litt i ørska i dag, men ikke mer enn at jeg har ketosepust i dag også :). Men får kjøre en skikkelig treningsøkt i ettermiddag så jeg får det ut av kroppen. Skal ut å kjøpe meg ny fjernkontroll til minianlegget mitt så jeg kan styre spinningcd fra sykkelen, har et par spinningcd'er som er ganske heftige. :eek: God lørdag jenter |
Dag 8 fullført med forholdsvis brukbar stil :D
|
Level 1, 2 og tre utført i dag! :D Hurra! I denne rekkeføge: 2,3,1...
|
Sitat:
Har for øyeblikket mer enn nok med Level 1 :rolleyes: |
Jeg gjennomførte dag 23 i morges når jeg kom hjem fra nattevakt..tungt!! Huff..hehe denne level 3 er ingen spøk!!:)
|
Dag 25 gjennomført:) Bare 5 dager igjen- jeg gleder meg til å bli ferdig.
|
Har gjennomført dag 2 med flat mage og sterk rygg...og litt styrketrening mens jeg venter på at knærne blir klare for å fortsette på shredden. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hahahahaha:D:D:D Det får jeg da virkelig håpe!! |
Sitat:
Ellers så er det vel helt nødvendig for kroppen at man girer litt ned etter en sånn 30 dagers periode, men da har man vel også kommet inn i såpass gode rutiner og form at man gjør som du foreslår og trener f.eks 4 dager i uka. Du er absolutt enormt viljesterk og flink som har fått til å trene til alle tider på døgnet for å få det til å passe inn i timeplanen din. VERY GOOD!! :heia: Ellers så deler du jo denne tråden med meget viljesterke og flinke damer som fortjener stor applaus og klapping og ros alle sammen :heia: :heia: |
*gleder seg I K K E til shredding etter gårsdagens rødvins stunt*
... Men er vel akkurat derfor man fortjener straff.. :( |
Da var dag 9 med shredden utført. :D
Merker heldigvis forskjell fra starten og til nå ;) men må innrømme jeg er spent på hvordan jeg takler Level 2 :rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29. |