Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Rocketråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31444)

Ina64 28-09-10 22:54

Sv: Rocketråden!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 940787)
Da er jeg tilbake i Norge igjen og har fått rocket :heia: startet forsiktig med 15 minutter, for jammen kjentes det at jeg har vært noen uker uten ringen!

Håper ikke alle er forsvunnet, eller har falt helt av rockelasset :D

Velkommen tilbake!

Jeg har rocket, men ikke rapportert. :D Blir ca 20 minutter annenhver dag.

Karissima 29-09-10 00:35

Rocker fremdeles men det ble dårlig med rapportering når ingen andre var her :( Fint du er tilbake Fryda :D

Fryda 29-09-10 22:04

Takk Ina64 og Karissima! syns dere har vært kjempeflinke med rockingen, ser at jeg ikke kommer i havn med septembermålet - men snart ny måned og nye muligheter :D

I dag ble det 20 minutter med rocking :heia:

Fryda 30-09-10 20:41

Torsdagsrocken er unnagjort :heia: Har ikke ført inn i signaturen hvor mye det er blitt i september, men kom bare halvveis til målet. Tror jeg beholder samme mål for oktober også, altså 300 minutter.

Ina64 30-09-10 21:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 941808)
Torsdagsrocken er unnagjort :heia: Har ikke ført inn i signaturen hvor mye det er blitt i september, men kom bare halvveis til målet. Tror jeg beholder samme mål for oktober også, altså 300 minutter.

Har du hatt det som signatur før? Jeg har ikke lagt merke til det i så fall. Mitt mål for uka har normalt vært 5 x 15 minutter, men nå har jeg redusert det til 60 minutter i uka. Kanskje jeg skal slenge meg på et slikt månedsmål, jeg og. :)

I dag ble det spinning, joggetur og 15 minutter med rockeringen.

Karissima 01-10-10 23:38

Da er første økt i oktober unnagjort. Kom ikke i mål i september jeg heller Fryda men vi klarer det denne mnd :ja:

Fryda 04-10-10 21:13

Mandagsrocken er rocket :heia: Ligger litt etter skjema for oktober, men pytt pytt - får ta det igjen i svingene :D

Jeg satser med friskt mot på at vi skal klare det denne måneden Karissima! :_punk:

Ser i signaturen at du har rocket Ina64, flink jente! :p

Ina64 04-10-10 23:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 943565)
Mandagsrocken er rocket :heia: Ligger litt etter skjema for oktober, men pytt pytt - får ta det igjen i svingene :D

Jeg satser med friskt mot på at vi skal klare det denne måneden Karissima! :_punk:

Ser i signaturen at du har rocket Ina64, flink jente! :p

Jepp, jeg har rocket. Nå er jeg tilbake på minst 20 minutter om gangen.:heia:

Ina64 05-10-10 17:10

Da ble det 20 minutter nå, og snart er det tid for spinning. :)

Karissima 05-10-10 21:28

Dagens rocking unnagjort . 15 min i dag og det samme i går. Søndag tok jeg fri men lørdag ble det 10 min :D

Fryda 05-10-10 23:12

Tirsdagrocken ble hurtigrocking :heia: ble bare 10 minutter i dag også, rett og slett lite tid og dårlig planlegging. Trøster meg med at snart er det møkkavær igjen her nord og da må man jo ha noe å ta seg til innendørs :D

Coockie 06-10-10 10:06

Lenge siden jeg har bidratt noe i denne tråden nå.

Har kjøpt meg ring og rocket en del. Er oppe i 20 min pr. gang nå :)
Blåmerkene har begynt å minke og. Hehe

Blir ikke så mange ganger i uka da, i og med at jeg må ommøblere halve leiligheten for å få plass til en rockeøkt.

Rock on!

Ina64 07-10-10 19:35

50 minutter spinning + 20 minutter med rockeringen. Trodde egentlig ikke jeg kom til å bli smalere om livet, men nå er jeg jammen "nede" på 68 cm. :heia:

Fryda 07-10-10 20:44

Ferdigrocket for dagen :heia: var så tidlig oppe i dag at rockingen var tidlig unnagjort og snart er sengetid for gamle damer :D

Ina64 07-10-10 21:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 945144)
Ferdigrocket for dagen :heia: var så tidlig oppe i dag at rockingen var tidlig unnagjort og snart er sengetid for gamle damer :D

Denne gamle damen blir nok sittende opp og strikke på kjøkkenklutene sine.. :D

Sov godt! :)

Fryda 08-10-10 22:16

Fredagsrocken er i boks :heia: Nå fortjener gamle damer et glass vin på sofaen :D

Fryda 08-10-10 22:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ina64 (Innlegg 945186)
Denne gamle damen blir nok sittende opp og strikke på kjøkkenklutene sine.. :D

Sov godt! :)

Takk! og gjett om jeg sov godt, selv om morgenen kom alt for fort :D

Ina64 09-10-10 12:19

Da ble det en joggetur på drøye 1 time og rocking i 30 minutter. Nå skal vi til byen på Hummerfestival. :)

Karissima 09-10-10 17:48

I dag ble rockingen unnagjort på morgenkvisten . Har vært ute på langtur i dag og var stygt redd for at det ikke ville bli noen rocking etter den. 10 min pr dag har det blitt etter forrige oppdatering. Får se om jeg ikke heller bør oppdatere hver dag.

Tiki 10-10-10 09:24

Kanskje jeg skal la meg motivere, og sette sammen min sammenlagte rockering og begynne å rocke igjen. Er jo flott med en motivasjonstråd som denne da.

Fryda 11-10-10 21:12

Ups, jeg glemte meg helt av i går og la ikke inn dagens dont, men har rocket både i går og i dag :heia:

Flott om vi kan være til motivasjon og du slenger deg med Tiki :ja:

Håper dere har hatt en flott helg Karissima og Ina64!

Og bare sånn til opplysning; i dag kom snøen her nord :eek: Regnet i bøtter og spann da jeg dro på jobb, etter en liten stund var det snøstorm. Like før jeg satte på julemusikk :D

Fryda 12-10-10 22:23

Dagens rock er i boks :heia: Ble ikke mer enn 10 minutter, har båret ved i 3 stive timer uten stopp - det får kompensere for trim i dag :p

Ina64 12-10-10 23:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 947348)
Dagens rock er i boks :heia: Ble ikke mer enn 10 minutter, har båret ved i 3 stive timer uten stopp - det får kompensere for trim i dag :p

Ble bare 15 minutter i dag, og jeg har ikke båret en eneste pinne. :D

Fryda 13-10-10 22:52

Onsdagsrocken ble på 20 minutter :heia:

Glemte å spørre Ina64, er det kjøkkenkluter til julegaver du strikker eller til eget bruk? forskjellige mønster/farger?

Karissima 13-10-10 23:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ina64 (Innlegg 947372)
Ble bare 15 minutter i dag, og jeg har ikke båret en eneste pinne. :D

[quote=Fryda;947855]Onsdagsrocken ble på 20 minutter :heia:
quote]
Dere er så flinke dere to :heia: Jeg faller av lasset med det meste nå for tiden :( Kan bare glemme å komme opp i 300 min som jeg har satt som mål. Har ikke fått rocket i dag men skal prøve å tvinge meg til noen minutter i morgen :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.