![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Du kan se hele nedgangen min i journalen min, uke for uke. Det var litt forskjelling, alt fra ingen ting til over en kilo i uka. Men snittet er vel 0,5 - 1 kg per uke. Fornøyd med det og mer bør og kan det ikke være, synes jeg. Jeg trimmet ikke, men vil gjøre det mer når våren kommer.
Stå på! Sitat:
|
Hei alle sammen ! Ny uke, nye muligheter! Jeg gikk ned 1,3 denne uka, og er veldig fornøyd med det. Nå er det bare om å gjøre å fortsette å være flink....Gruer meg til vinterferien, blir alltid noen utfordringer når det skjer noe utenom det vanlige.... Er man bare hjemme og aldri går ut på noe går det greit, men det er jo litt deprimerende å bare være hjemme også!
|
Sitat:
Selv har jeg en nedgang på 500g denne uka, og er ikke helt fornøyd med det :rolleyes: - men nedgang er nedgang :p. Og på tross av lange arbeidsdager og en del stress, fikk jeg lagt inn to skikkelige treningsøkter. Kanskje jeg er fornøyd likevel.... jo jeg er vel egentlig det, men går for større nedgang denne uka:boxing: |
Sitat:
Selv kan jeg bare rapportere en nedgang på 500g :rolleyes:, og det på tross av ingen utskeielser. Men det ble nok i overkant mye stress med lange arbeidsdager, en syk samboer og dermed litt lite søvn, så jeg går for større tall til neste mandag :boxing: |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
arkine: Gratulerer med vel overstått Fase 1 - vi andre kommer etterhvert. Hvor lenge holder man på med Fase 2 -er det invidulellt? |
Sitat:
|
Sitat:
Både stress og lite søvn (som du også nevnte) skal jo være partystoppere. I tillegg merker jeg at kroppen holder igjen vann hvis jeg trener mer enn vanlig. Det slippes løs igjen senere, så da går du nok mer ned neste uke! |
[quote=Popp;828778]Mitt beste tips er å planlegge vinterferien din, både med mat og aktiviteter. Jeg merker fort at hvis jeg ikke gjør noe, så er matsuget der i større grad. Ellers kjempeflott nedgang! http://www.foreldreportalen.no/forum...e/blomster.gif
Tusen takk! Ja, lediggang er roten til alt vondt, heter det jo;)) Problemet er jo at "aktiviteter" i mitt gamle liv gjerne besto i å gå ut og spise:eek: Må få meg et nytt reportoar når det gjelder hyggelige ting å gjøre:rolleyes: |
Jepp, det skal vi! Jeg synes det er motiverende med den oversikten jeg oppdaterer uke for uke. Gøy å se når tallet går ned og ned! Imponerende at du har klart å lese (nesten) hele journalen min, da! Klarte du det, så klarer du målet ditt, hehe! :-)
Sitat:
|
Det er vel sånn at vi glir anbefalt å variere produktene og ikke spise det samme to ganger per dag. Ett produkt hver dag bør være omelett eller suppe/middag, slik at vi ikke bare spiser søtt. Og så er det viktig å salte litt, siden det ikke er så mye salt i produktene. Men salat med sjokoladekjeks? Den har jeg til å gode å prøve...
Sitat:
|
Sitat:
Spiser stort sett veldig variert, men det hender jeg ikke orker å spise pudding til kvelds, men leeengter etter salte soyanøtter :D Her er min spiseoversikt: Frokost: Frokostblanding eller suppe + agurke eller selleri Lunsj: Supper, kjeks eller paella + tallerken med diverse salat Ettermiddagsmat: bar + selleri Middag: Vegetarpai, couscous, omelett eller pannekake - tallerken med diverse salat Kvelds: Puddinger, krem brule (med masse av kanel & ingefær) eller soyanøtter |
har prøvd meg med egen journal ,,og hvordan i alle dager kan jeg få lagt inn en link ,,hjelp, hjelp
|
Sitat:
Først må du kopiere adressen, så må du inn i signaturboksen. Skriv feks Min journal, marker dette, klikk på http://forum.lavkarbo.no/images/editor/createlink.gif og lim inn adressen. Klikk ok og så skal det være i orden! Håper jeg! Gjør det jo ofte, men å forklare det, det er en annen sak!:o |
SPENNENDE DAG !
Idag er det veiedag på klinikken. Er på dag 20 i fase 1, skal være 30 dager her. Jeg har ikke vært i nærheten av vekta her hjemme, så det blir kjempespennende. Nærmere oppdatering kommer !:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
lykke til ja
sitter på jobb , skulle skrive ut noe ,men skriveren ville ikke ,,men nå plutselig begynner den og skrive ,, er det jeg sier , det spøker her |
Sitat:
og http://www.foreldreportalen.no/forum...glaspokels.gif |
JIPPI !
- 7,5 kg på 20 dager.:D Er kjempefornøyd, 10 dager igjen i fase 1. Gleder meg til ordentlig middag :p |
Sitat:
|
grattis kjempebra nedgang
|
Gratulerer! Kjempebra!
Sitat:
|
Sitat:
|
Gratulerer 2nybegynner" - kjempebra resultater!! Og så motiverende, ikke sant!!! Ja fase 2 er bedre - ikke lenge igjen nå!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31. |