![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
|
Jeg er takknemlig for:
*at jeg fikk ryddet bak døra i går! Deilig! *at jeg ikke spiste en hel kakebit igjen! *at jeg kan slappe fullstendig av i helgen *opptaksmulighet på tv *flott vær! |
I dag er jeg takknemlig for:
1. jeg har gått ned i vekt:D 2. jeg kom hjem fra skolen i går:p 3. at jeg skal være hjemme til over jul;) 4. at mannen kommer hjem i dag;) 5. jeg har en jobb jeg kan bestemme selv om jeg skal ta ekstra vakter eller ikke:) |
Jeg er takknemlig for
1. Jeg har nådd den vekten jeg satte som mål. 2. At jeg nå betrakter meg som ferdigslanket, selv i hodet. 3. At jeg føler jeg er i så fin form 4. At jeg har superenergi i dag 5. At jeg har fått gjort alle de vanskelige tingene jeg hadde på lista og mere til.... Tusen takk!:) |
Jeg har mer i dag jeg....
Jeg er takknemlig for 1. At jeg har fremtidshåp 2. At jeg har forventninger 3. At jeg mestrer mange ting jeg setter meg fore 4. At jeg føler lykke i dag 5. At lønna strakk til denne mnd og:p Takk igjen! |
1. at solen endelig skinner 2. at jeg klarte å la være å ta ekstra vakt på jobben 3. at genseren jeg har begynt å strikke på er i glade farger 4. at jeg har fri fra jobb fra fem i dag til mandag morgen 5. at ikke jeg, eller noen av mine nærmeste, har noen psykiske lidelser |
Jeg er takknemlig for:
*at bilen fungerte som den skulle i dag tidlig *at jeg fikk høre på musikk når jeg skulle sove i går *at jeg fortsatt er hjemme alene et par dager til *at skoene var ok å gå i *mannen min som sender søte meldinger.. |
I dag vil jeg takke for:
|
1. at mannen og jeg fortsatt etter 13 år, har masse å snakke om 2. alle venne som bryr seg om meg og som jeg er så glad i 3. at praksisplassen min som tok godt i mot meg i dag 4. all den gode maten man kan spise på ketolyse 5. at ingen maser om husarbeidet som skulle vært gjort |
*at mannen min kommer hjem i morgen *at jeg kan slappe av hjemme i kveld *at jeg har mulighet og penger til å shoppe litt i dag *skjørtet mitt! Det er så fint! *været |
I dag er jeg takknemlig for
1. At jeg har ei kjempegod venninne, som jeg kan prate med om alt. Vi har kjent hverandre i 100 år. 2. At kjærsten kommer hjem igjen i dag 3. At jeg har en flott familie å være glad i 4. At jeg føler lykke om dagen 5. At jeg er i arbeid på en arbeidsplass jeg setter mer og mer pris på Takk! :) |
Jeg er takknemlig for:
*at mannen min kom hjem i går *at han hadde kjøpt parfyme til meg! *at jeg fikk slappet av masse i går *at jeg kan reise og shoppe i ettermiddag *at det regner! |
*at jeg har en fin ro rundt dette å trekke visdomstennene *at minsten ble så glad da han og jeg gikk på kino i går *at han ikke klaget over mangel på godteri på kinoen *at gubben handla masse kult til oss i Tyskland *at jeg kan slappe av i helgen |
Jeg er takknemlig for:
1 - Jeg har endelig begynt skikkelig å ta tak i vektproblemene 2 - At grusomme dag 2 er over 3 - Pusekatten min som liker meg uansett 4 - At jeg er vakker og søt og kommer til å bli supersexy når kiloene blir færre ;) 5 - At det er søndag og jeg kan gjøre hva jeg vil |
*oppholdsvær under mc-kjøring *deilig mat hele dagen *at jeg føler meg slank *at jeg har kjøpt rockering! *at dette blir en fin uke! |
jeg vil takke fooor:
|
Jag vil takka livet..
1 - Jeg er ikke så sulten lenger og det er dag 5 av kuren, hurra 2 - I dag er det Greys Anatomi! Hurra 3 - Jeg er skikkelig søt i skjørt 4 - Kaffe er digg 5 - Det er snart lunsj |
*at jeg ikke har lus *at jeg er frisk *at jeg kommer til å få tid til å lese litt i kveld *mannen min som er så god! *at jeg får treffe familien min i helgen! |
* at jeg sakte men sikkert mister mine overflødige kilo * at eldste gutten og kjæresten kom på besøk * at jeg har en kjærest jeg er kjempe glad i * at nesten alle i familien skal samles til helga og ha det koselig i lag * at vi har litt bedre vær en vi hadde i sommer |
*at det var så koselig hos mamma i helgen *at jeg har funnet en hvitvin jeg liker! *at bursdagen i går var så fin *at jeg slapp køen i dag *at jeg kommer til å få en fin dag! |
jeg er veldig glad og takknemlig for:
|
*at bakken er tørr her i Oslo! *at jeg fikk trent i går *servitøren hos Fridays som ga meg gratis salat *kameraten min som tok bussen til og fra Oslo for å treffe meg *at det ikke skal regne i Oslo i dag |
I dag er jeg takknemlig for
1. At jeg bor så nære ungene mine 2. At jeg har mulighet til å være barnepike for barnebarna av og til 3. At kjæresten takler barnebarna så fint. 4. At barnebarna liker kjæresten 5. At jeg har så fin familie Takk!:) |
1 - har gått ned 5 kg!
2 - har date i morgen 3 - har kjøpt meg en kul svart golf 4 - det er sol ute 5 - jeg er blid |
Idag er jeg takknemlig for:
*at jeg har eget kontor med dør, så jeg kan lukke døra og slappe litt av *at jeg er nesten frisk *at jeg har en mann som tar meg med på kino *at jeg fikk fryst en del frukt i går *at magen er helt fin |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |