Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

Kanutten 21-06-11 18:25

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144192)
hehe! Jeg vet ikke helt om jeg tør å begynne å klage om alt mulig egentlig.. men lurte mest på om det var noen generell regel for fellesareale når ingenting er sagt. De har visst bodd her i årevis og jeg aner ikke om de leier eller eier leiligheten siden da våre huseiere kun eier en og annen leilighet rundt omkring i byen. Siden de som sagt har bodd her så lenge i motsetning til vi som knapt har bodd her i ett år, så føler det blir feil av oss å begynne å klage på noe de kanskje aldri har hatt problem med før. Da blir vi jo de svarte fårene som man rynker litt på nesen etter..

Men til noe helt annet..
I natt skal vi prøve å la ungen sove uten grinda på grindsenga si for øve litt på å sove i 'storguttseng', så dette blir første natt uten den. Dere med barn som har vært igjennom dette, hvordan gikk den første natten? Hva gjør jeg om han slår seg helt vrang eller ikke 'tør' å sove slik..? Bør jeg låse døren hans siden rommet er ved stua, kjøkken og gang? gangdøren får han forsåvidt ikke opp, men alle de andre dørene er lette. Er det i det hele tatt lov å låse inn barn på den måten for deres egen sikkerhet?

Tror ikke det er lov å låse.. Men hva med å sette en stol der hvor grinda skulle ha vært?? En stol er jo et "lettere" stengsel enn en grind. Før i tiden brukte man jo sengehest på vanlige senger.

Regret 21-06-11 19:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av BenteR (Innlegg 1144208)
Jeg ville ikke låst døren, tror ikke det er lov heller.
Om du er redd han skal falle ut av senga ville jeg lagt noe mykt på gulvet.
Nå er jeg sikkert ikke den rette til å uttale meg siden jeg har nektet å bruke både barnegrind og seler/babysafe til barna..........

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1144213)
Tror ikke det er lov å låse.. Men hva med å sette en stol der hvor grinda skulle ha vært?? En stol er jo et "lettere" stengsel enn en grind. Før i tiden brukte man jo sengehest på vanlige senger.

Ok, takk for svar.
Jeg stusser litt på at det er lov jeg også, det blir vel det samme som frihetsberøvelse.. Jeg heller bruker ikke seler eller lekegrind osv, eneste grinden som var i bruk er den som jeg nevnte over. En slik:
http://2.bp.blogspot.com/-tYxWbrR3Pc...255B1%255D.jpg
Men den er senket og fronten er av nå. Jeg er ikke redd for at han faller ut, men jeg legger nok ei myk gym matte under så han ikke slår seg dersom han skulle glemme seg. Det jeg mente var mest at han finner på å løpe ut av rommet om natten når vi også sover og ikke kan følge med. Vi har ei større seng som han skal bruke egentlig, men tenkte å teste dette en natt før vi bytter om mer permanent. Den andre sengen har sånn sengehest ved hodet og beina så barnet ikke kan falle ut.

Lignende denne:
http://www.falkmobler.no/filearchive...t/barnerom.jpg

Kanutten 21-06-11 19:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144252)
Ok, takk for svar.
Jeg stusser litt på at det er lov jeg også, det blir vel det samme som frihetsberøvelse.. Jeg heller bruker ikke seler eller lekegrind osv, eneste grinden som var i bruk er den som jeg nevnte over. En slik:
http://2.bp.blogspot.com/-tYxWbrR3Pc...255B1%255D.jpg
Men den er senket og fronten er av nå. Jeg er ikke redd for at han faller ut, men jeg legger nok ei myk gym matte under så han ikke slår seg dersom han skulle glemme seg. Det jeg mente var mest at han finner på å løpe ut av rommet om natten når vi også sover og ikke kan følge med. Vi har ei større seng som han skal bruke egentlig, men tenkte å teste dette en natt før vi bytter om mer permanent. Den andre sengen har sånn sengehest ved hodet og beina så barnet ikke kan falle ut.

Lignende denne:
http://www.falkmobler.no/filearchive...t/barnerom.jpg

Det er laaaaaaangt mellom en stol og en låst dør! Tenk hvis det oppstod en brann?

Regret 21-06-11 19:28

Ja, det er akkurat det med brann som gjør at jeg ikke vil låse da. Men hva med ei trappegrind foran døra? døra gå inn i rommet så det hjelper ikke å sperre for døra så han ikke får den opp heller, men vi har ei trappegrind liggende som ikke er brukt til noe.. Da får han opp døra og ved nød så finner han en vei forbi den også, så det må da være bedre enn å låse? Jeg får meg jo lett inn og ut også.
Jeg tenker jeg også kommer til å sette stoler der det blir sperre i den nye senga også, altså en ved hodet og en ved beina.

Kanutten 21-06-11 19:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144262)
Ja, det er akkurat det med brann som gjør at jeg ikke vil låse da. Men hva med ei trappegrind foran døra? døra gå inn i rommet så det hjelper ikke å sperre for døra så han ikke får den opp heller, men vi har ei trappegrind liggende som ikke er brukt til noe.. Da får han opp døra og ved nød så finner han en vei forbi den også, så det må da være bedre enn å låse? Jeg får meg jo lett inn og ut også.
Jeg tenker jeg også kommer til å sette stoler der det blir sperre i den nye senga også, altså en ved hodet og en ved beina.

Trappegrinn var knallurt!!! :heia:

Kanutten 21-06-11 19:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1144205)
Jeg fikk innkalling til time hos lungelegen i midten av august. For et par uker siden sov jeg med sånn dingsboms på fingeren som måler metningen av oksygenet i blodet. Jeg lå stort sett mellom 83-93, burde vært 95-98. Vet det er i laveste laget.

For det første, hva kan være årsak til såpass dårlig opptak?? Når jeg tenker meg om så har jeg alltid hatt trøbbel med å få "luft nok" selv da jeg var topptrent, det ble da bare kalt anstrengelsesastma uten at noe mer skjedde. Jeg har aldri røyket.

For det andre, kan DET være årsak til at jeg alltid føler meg så elendig i fly?? Lufta er jo tynnere der enn på bakken og oksygenopptaket blir jo derfor tyngere??

For det tredje.. Hva kan jeg gjøre for å få det bedre??

For lite oksygenmetning i blodet kan kanskje også forklare hvorfor jeg sliter med melkesyre i kroppen?

Pusher litt på denne og håper at Kitt ser den... :o

Kitt 21-06-11 20:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1144296)
Pusher litt på denne og håper at Kitt ser den... :o

Jeg så den, kjære!:love:

Akkurat dette kan jeg lite om, men tenkte med en gang på hvordan du sover! Snorker du? Ligger du mye på magen? Søvnapne?
Hva er metningen på dagtid? I aktivitet? Hvordan er pulsen? Antall respirasjoner pr min?

Som du skjønner er det utrolig mange parametre som kan spille inn og gi helt forskjellige svar.

Så vidt jeg skjønner synker metningen etter at syrenivået øker, ikke omvendt!

Og at metningen er lav, kan jo også bety at kroppen har mer behov for oksygen og at blodet dermed må avgi mye hele tiden, ikke nødvendigvis at blodet tar opp lite O2!

Sorry, baby! Ikke helt mitt felt, dette her!:p

Regret 21-06-11 20:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1144276)
Trappegrinn var knallurt!!! :heia:

Da var senga satt opp med stoler foran, ungen er lagt og grinda er på plass! Nå gjenstår det å se hvor lenge det varer :rolleyes:

Seriøst, jeg hater ikea-varer!
Jeg satte opp trappegrinda for første gang nå og jeg er svett av irritasjon! Slik så jeg ut under hele opplegg:

http://i481.photobucket.com/albums/r...0gifs/FUUU.png

Tenk at noe simpelt kan være så grusomt vanskelig!

Cherry 21-06-11 20:53

Hva er kanalisering og er det verdt å prøve det?

alexsandra 21-06-11 21:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144334)
Da var senga satt opp med stoler foran, ungen er lagt og grinda er på plass! Nå gjenstår det å se hvor lenge det varer :rolleyes:

Seriøst, jeg hater ikea-varer!
Jeg satte opp trappegrinda for første gang nå og jeg er svett av irritasjon! Slik så jeg ut under hele opplegg:

http://i481.photobucket.com/albums/r...0gifs/FUUU.png

Tenk at noe simpelt kan være så grusomt vanskelig!

jeg så sånn ut når jeg skulle montere stoler fra ikea:D

Regret 21-06-11 21:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av alexsandra (Innlegg 1144410)
jeg så sånn ut når jeg skulle montere stoler fra ikea:D

Jeg tror det er et ganske alment Ikea-monterings-ansikt jeg! :D

Supera 21-06-11 21:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144414)
Jeg tror det er et ganske alment Ikea-monterings-ansikt jeg! :D

Neh. Send det til meg heller. Jeg liker å montere slike ting. Jeg synes det er gøy! Det er jo som et stort kinderegg! :snill:

Regret 21-06-11 21:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Supera (Innlegg 1144416)
Neh. Send det til meg heller. Jeg liker å montere slike ting. Jeg synes det er gøy! Det er jo som et stort kinderegg! :snill:

Det synes jeg også før, men plutselig etter å ha flyttet mange ganger og fått barn så er jeg drittlei og eier ikke tålmodighet til sånt! I dag var jeg ekstra gretten da det var sent og jeg var så underernært at jeg skalv, samt en viss duracellunge SKULLE hjelpe til uansett hva! Så jeg ble nok mer irritert enn nødvendig :p

Kanskje 21-06-11 21:58

Jeg er vant med hunder og å lage stengsel til de. Så jeg hadde bare satt det gitteret fra sengen på utsiden av døren, og satt en stol inntil så den ble klemt mellom dørkarmen og stolen :-) Lett å ta bort, lett å sette på plass, og MYE lettere enn trappegrind. Og prøver han rive det ned, så hører dere det.

men nå som trappegrinden er på plass, så er den veldig grei, har det i døren til hunderommet selv :-)

Regret 21-06-11 22:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1144432)
Jeg er vant med hunder og å lage stengsel til de. Så jeg hadde bare satt det gitteret fra sengen på utsiden av døren, og satt en stol inntil så den ble klemt mellom dørkarmen og stolen :-) Lett å ta bort, lett å sette på plass, og MYE lettere enn trappegrind. Og prøver han rive det ned, så hører dere det.

men nå som trappegrinden er på plass, så er den veldig grei, har det i døren til hunderommet selv :-)

Tenkte på dette først selvsagt, men etter å ha sett hvor lett han både bærer og flytter den selv så ser jeg ikke noe trygghet i det. Vårt rom er et stykke unna og vi er helt avhengig av callersystem for å høre han. Vi er et par rom unna hvor det er 2 dører i mellom som MÅ være lukket for at katten som sover i gangen ikke skal angripe fuglene på stua mens vi sover :p Så selv om det var strev å få opp, så er jeg ganske fornøyd med systemet slik det ble nå, og gutten sover fortsatt!

Regret 22-06-11 08:25

Tenkte bare å oppdatere her litt, første natta gikk strålende! ingen knall og fall, ingen våkninger i det hele tatt og han sto opp etter meg (kl 6.30). Da kom han løpende ut av rommet men fikk seg ikke forbi grinda. Så alt fungerte! åh for en stor gutt han begynner å bli!

Kitt 22-06-11 10:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144776)
Tenkte bare å oppdatere her litt, første natta gikk strålende! ingen knall og fall, ingen våkninger i det hele tatt og han sto opp etter meg (kl 6.30). Da kom han løpende ut av rommet men fikk seg ikke forbi grinda. Så alt fungerte! åh for en stor gutt han begynner å bli!

Så bra! :D Alltid spennede med nye milepæler!:love:

Min eldste begynner i lære som forskalingssnekker på mandag! Hvor ble min lille, lille baby av?;)

Regret 22-06-11 11:01

Ja, de vokser fort.. fødselen er jo så friskt i minnet, men ved siden av meg sitter en stor gutt som både snakker litt og har såvidt begynt å øve på å gå på do! Merkelig! :D

Det gikk fint i natt ja, men nå vil han ikke ta luren sin :confused: Kommer bare løpende ut igjen selv om han er helt opphovnet av tretthet.. Skal prøve igjen for 3. gang nå snart, og hvis det ikke går så får han ligge i reisesenga som babyen jeg er dagmamma til bruker. Kanskje det er mindre spennende å sove så åpnet når han hører at vi er på stua? Vi er jo der om kvelden også, men det er kanskje mer bråk nå som han andre gutten er her også..

silje21 22-06-11 11:36

Hvorfor er det slik at når et par har vært sammen Feks,3-4 år, og som oss nå planlegger bryllup, at det er heeeelt greit å slenge ut kommentarer som: jassu erru på tjukka nå? Eller; så når skal dere begynne å produsere da??

Jeg blir bare så saaatans forbanna, er så utrolig frekt :mad:

Kitsu 22-06-11 11:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av silje21 (Innlegg 1144971)
Hvorfor er det slik at når et par har vært sammen Feks,3-4 år, og som oss nå planlegger bryllup, at det er heeeelt greit å slenge ut kommentarer som: jassu erru på tjukka nå? Eller; så når skal dere begynne å produsere da??

Det er IKKE greit. Period.

Regret 22-06-11 11:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av silje21 (Innlegg 1144971)

Fordi 3-4 år er så kjapt, det virker som en spontanløsning for f.eks en graviditet. Veldig frekt, men det er nok det som er det første folk tenker på. Vi forlovet oss når jeg var 8 måneder gravid (3 uker før termin) så jeg slapp unna de kommentarene heldigvis! Men vi skal ikke gifte oss før om mange mange MANGE år enda :p

silje21 22-06-11 12:02

bra det ikke er bare meg som mener det da^^ for alt de vet så kan man ha prøvd lenge, ikke at det er tilfelle for oss, men alikevel.
tente på alle plugger jeg, fikk kommentaren om at nå måtte vi da begynne å "produsere"!
Og dama, stemoren min forresten, fikk beskjed om at det kunne hun bare holde seg langt unna å kommentere, for det hadde hun ingenting med! ikke med smørblid stemme akkurat.

silje21 22-06-11 12:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144996)
Fordi 3-4 år er så kjapt, det virker som en spontanløsning for f.eks en graviditet. Veldig frekt, men det er nok det som er det første folk tenker på. Vi forlovet oss når jeg var 8 måneder gravid (3 uker før termin) så jeg slapp unna de kommentarene heldigvis! Men vi skal ikke gifte oss før om mange mange MANGE år enda :p

hehe vi er kjappe av oss xD ble samboere etter 2 1/2 mnd^^ og forlovet oss 6mnd etter vi at vi ble sammen:) gått som smurt :D

og jeg personlig tenker: man er ikke nødt å si alt man tenker heller da xD
og planlegger bryllup neste juni, hadde nok fått en liten en til da, hadde det vært grunnen hehe

chippy 22-06-11 12:09

Ny på forumet og lurer egentlig på hva jeg bør ligge på i fett(g) om dagen (på diett.no) ved lavkarbo. Leste noe om vekt = gram fett som du trenger om dagen.

Jeg kjører 10-15 karbs om dagen

Catwoman 22-06-11 12:19

Hvor mange liter snørr er det egentlig mulig å produsere i løpet av 4 dager??!!!! :eek:
Basillklem fra snørrungen...

Regret 22-06-11 12:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av silje21 (Innlegg 1145000)
hehe vi er kjappe av oss xD ble samboere etter 2 1/2 mnd^^ og forlovet oss 6mnd etter vi at vi ble sammen:) gått som smurt :D

og planlegger bryllup neste juni, hadde nok fått en liten en til da, hadde det vært grunnen hehe

Vi flyttet sammen etter 2 måneder (når vi begynte å få god kontakt igjen), eller ca 2 uker etter av ble sammen. Vi ble gravid 6 måneder senere (prøvde i 6 måneder faktisk også), forlovet oss som sagt 8 måneder etter vi ble gravid på 09.09.09 mest pga datoen mens selve bryllupet blir ikke før senere :p langtidsløfte! Så her går det kjapt også, vi har et barn på nesten 2 år og vi har vært sammen i 3 år i juli ;) MEN for at det ikke skal virke så ustabilt så vil jeg legge til at vi har kjent hverandre i nesten 10 år nå! Vi ble bare ikke sammen før i 2008.

silje21 22-06-11 12:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1145023)
Vi flyttet sammen etter 2 måneder (når vi begynte å få god kontakt igjen), eller ca 2 uker etter av ble sammen. Vi ble gravid 6 måneder senere (prøvde i 6 måneder faktisk også), forlovet oss som sagt 8 måneder etter vi ble gravid på 09.09.09 mest pga datoen mens selve bryllupet blir ikke før senere :p langtidsløfte! Så her går det kjapt også, vi har et barn på nesten 2 år og vi har vært sammen i 3 år i juli ;) MEN for at det ikke skal virke så ustabilt så vil jeg legge til at vi har kjent hverandre i nesten 10 år nå! Vi ble bare ikke sammen før i 2008.

ble kjent med forloveden min på nett faktisk, hadde vel snakket sammen der ca 7-8mnd før vi møttes, og etter det gikk det radig fort hehe :)
Langtidsløfter er jo kjempegreit det :D var egentilg planen hos også, vi har egentlig ikke dårlig tid, men så ble det til at vi satte en dato likevel hehe :)

Kitt 22-06-11 12:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av silje21 (Innlegg 1145000)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1145023)

Vi flyttet sammen etter 1 uke, forlovet oss etter 6 måneder, fikk barn etter 15 måneder, giftet oss etter 3 år og har nå vært sammen i 19år!:love:

Mulig jeg er gammeldags og rar, men hva er så galt med å spørre om noen planlegger barn snart? Altså oppriktig spør, ikke som en ekkel komentar til et bryllup etc. De eneste som ikke har lov til å spørre om det, er en evnt fremtidig arbeidsgiver. Jeg kan liksom ikke se noe galt i at noen i familien spør/kommenterer!

silje21 22-06-11 12:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1145040)
Vi flyttet sammen etter 1 uke, forlovet oss etter 6 måneder, fikk barn etter 15 måneder, giftet oss etter 3 år og har nå vært sammen i 19år!:love:

Mulig jeg er gammeldags og rar, men hva er så galt med å spørre om noen planlegger barn snart? Altså oppriktig spør, ikke som en ekkel komentar til et bryllup etc. De eneste som ikke har lov til å spørre om det, er en evnt fremtidig arbeidsgiver. Jeg kan liksom ikke se noe galt i at noen i familien spør/kommenterer!

er forskjell på å spørre om det er planlagt barn, eller ønske om det, og å slenge ut : nå må dere sette i gang og produsere!! eller: erru på tjukka nå eller?!

stor Stoooor forskjell :)

Kitsu 22-06-11 12:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1145040)

Fordi det ikke er alle som vil ha/kan få barn? Fordi man blir lei av å høre kommentarer om det? Jeg mener i alle fall at ingen, heller ikke familie, har noe med å spørre og grave om noe såpass personlig. Det kan ha noe med at jeg har mange venner/bekjente som er ufrivillig barnløse å gjøre, jeg ser hvor sårende det er for dem, med gjentatte spm. Greit nok, hver person spør kanskje en gang, men hvor mange ganger blir det til sammen?

silje21 22-06-11 12:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1145045)
Fordi det ikke er alle som vil ha/kan få barn? Fordi man blir lei av å høre kommentarer om det? Jeg mener i alle fall at ingen, heller ikke familie, har noe med å spørre og grave om sånt. Det kan ha noe med at jeg har mange venner som er ufrivillig barnløse å gjøre, jeg ser hcor sårende det er for dem.

Veldig enig :)
Min søster ønsker seg barn så utrolig hardt, mens samboern hennes har trege svømmere og hun pcos, og begge er sterkt overvektige.
Jeg på min side, vil ikke ha barn, og er heldig som har en mann som ikke heller vil.
For begge oss parene er det slitsomt å få "barn/produksjon-kommentarer", av ulike grunner :)
Hvis man selv tar opp temaet, så er det jo greit, men å få random kommentarer ang det, selv av familie, er ikke greit:)

Anarko 22-06-11 13:16

Jeg har en sweet chili saus som er sukkerfri. Den er søtet med maltitol, som jeg dessverre ikke tåler noe særlig. Jeg lurer da på om maltitol ikke får samme effekten på magen om den blir varmebehandlet?

kattungen 22-06-11 13:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1145057)
Jeg har en sweet chili saus som er sukkerfri. Den er søtet med maltitol, som jeg dessverre ikke tåler noe særlig. Jeg lurer da på om maltitol ikke får samme effekten på magen om den blir varmebehandlet?

Jeg har dessverre ikke noe svar til deg, men et spørsmål :p Hvor har du fått tak i sukkerfri sweet chili? :D

Supera 22-06-11 13:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av chippy (Innlegg 1145007)
Ny på forumet og lurer egentlig på hva jeg bør ligge på i fett(g) om dagen (på diett.no) ved lavkarbo. Leste noe om vekt = gram fett som du trenger om dagen.

Jeg kjører 10-15 karbs om dagen

Det spørs hvor mange kcal du spiser. Få i deg nok proteiner og så fyll på med fett til du blir mett. Ca fordeling av energi blir da:
fett: 70-80%
proteiner: 20-25%
karbohydrater: 0-5%

Og hvor mye proteiner du trenger spørs på hvor aktiv du er og hvor mye du veier.

Cherry 22-06-11 14:23

Er det natt TIL sankt.hans eller natten etterpå hvor man skal legge sju slag blomter under puta for å drømme om den man gifter seg med?

Zillah 22-06-11 14:27

Du skal plukke dei på sankthansaften og sove med under puta natt til den 24. Gjerne flette ein blomsterkrans av dei. Det gjer eg. Gjorde det da eg var ung, og skal gjere det igjen i år :-D

Kanutten 22-06-11 14:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Zillah (Innlegg 1145112)
Du skal plukke dei på sankthansaften og sove med under puta natt til den 24. Gjerne flette ein blomsterkrans av dei. Det gjer eg. Gjorde det da eg var ung, og skal gjere det igjen i år :-D

Du kan ikke snakke mens du plukker dem og ikke snakke etterpå heller. :o

vaskeklut 22-06-11 15:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1145126)
Du kan ikke snakke mens du plukker dem og ikke snakke etterpå heller. :o

jeg trodde det var midtsommernatt man skulle gjøre det jeg??:confused:

Kanutten 22-06-11 15:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1145144)
jeg trodde det var midtsommernatt man skulle gjøre det jeg??:confused:

Midtsommernatt var i går. Tenk at sola har snudd allerede! :eek:

vaskeklut 22-06-11 15:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1145151)
Midtsommernatt var i går. Tenk at sola har snudd allerede! :eek:

Ja, det vet jeg :p Men jeg mener fortsatt å huske at det er midtsommernatt? Er det ikke det da?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.