![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
Nei, driver ikke med PF. Men spiser 2-3 ganger i løpet av dagen stortsett. Men lever jo en del magrere enn mange andre her inne, så volumet på måltidene er noe større.
|
Legger til at frokosten holder meg mett i ganske så mange timer da, og at jeg trener mye.
|
To kokte egg og en pære. -Igjen...
|
1 Vedlegg
|
Multivitaminer, magnesium, Eskimo-3, valnøtter <- siste smulene i boksen. En kopp kaffe med cocosa. *snufser*
Joda, jeg er sulten, men akk, så blakk. Gi meg en oooost! *snufser mer* |
Vafler:)
|
Stekte grønnsaksrester - litt hjemmelaget eplemos med fløte ... og litt omelett. Nesten tomt kjøleskap, ja!
|
2-3 ss hjemmelaget eplemos - som jeg fetet opp med kremfløte, valnøtter og kokosmasse. Godt var det også!
|
Egg, skinke, brie, sopp.
|
2 skiver steinalderbrød med smør, greddost og skinke.
|
Omelett av to egg med kyllingskinke og kremost, ei skje rekesalat
|
En skive Fedon-brød delt i to, smør og dansk salami på den ene, smør og gräddost på den andre. Kjeeeempespennende... :stortsmil
|
Jeg er en skikkelig fersking på dette- begynte på lavkarbo i går.
Broren min har allerede gått i 3mnd og gått ned en god del. Regelen er vel i hovedsak "max 20 karbohydrater per dag". Min frokost i dag var omelett av 2 egg, litt kesam, paprika, ost, cheerytomater, en halv sopp og en skive glutenfri lavkarbobrød ved siden av :) NAM :) Ha en strålende dag! |
Mozarellasalat - mozarella, tomat, basillikum, grov pepper og olivenolje. Noen skiver tunge til. Nomnom!
|
Blandet mine høyst elskede kikertpannekaker med flaskegresskarmos. O___O åh.
Det så sånn her ut: http://i.imgur.com/Akunuch.jpg Kan melde om at det var meeeget smakfullt med smør, kanel og tagatesse som pålegg. |
1 avocado
1 skål med frosne reker renset 2 kokte egg paprikaskiver sitronsaft <3 |
Omelett av 2 egg, soltørket tomat, sopp, skinke og ost, ved siden av tomat og paprika.
|
Microbrownie med ukristelige store mengder peanøttsmør på. Blandet litt rom essens i brownien, smakte veldig godt før jeg varmet den...Men den ble veldig tørr!
|
Skal snart spise cottage cheese med krem og blåbær, søndagsfrokost.
|
1 prosjon Easylife havregrøt + 1 egg + 3 kopper proteinkaffe (kaffe med 1 scoop proteinpulver fordelt på alle koppene).
|
salat med hjemmelaget dressing av dijonsennep, balamivo, soyasaus og olivenolje. med paprika, oliven, isbergsalat, sprøstekt spekeskinke, revet ost og litt ristede mandler. nam :)
|
Ikke sulten ,men tar meg en god kopp kaffe med fløte:)
|
Her ble det bare en kopp kaffe med fløte og cocosa. Lever lenge på det jeg...
|
Avokoadosjokkisgugge med banan og peanøttsmør. HERREGUDJEGDØRSJSDKLJFJDDETERSÅGODT.
Ja, også en klementin. |
Smakte for første gang Easylife shake (sjokolade/mint) i dag. Den var søt gitt. Som å drikke After Eight. Den blir ikke gjenganger som frokost.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |