![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
På venstre siden under avataren min står det seniormedlem, men endel andre har klart endre det som står der?? Hvor gjør man det da??? Og hvorfor har noen fet skrift på nicket??
|
Sitat:
Sitat:
|
Noen som veit hvor den svarte better bodies jazzbuksa mi, med hvite tråder på har tatt veien?
|
Sitat:
|
Sitat:
Der du la den sist! ... eller muligens det siste stedet du vil lete;) Neida, den har sikkert sklidd bakerst, nederst, underst der du allerede har sett, men 'noen' har flyttet en bunke oppå... |
Sitat:
Ellers må du prøve å finne noen som kan google på portugisisk eller japansk, der stevia er vanlig og forskning følgelig burde finne sted. Kanskje tysk? de er gode på alternativt... |
Sitat:
|
Sitat:
Aberet er jo prisen:rolleyes: Skal gå direkte dit jeg ville lett aller sist og se om jeg sparer meg arbeid:p |
Sitat:
Overhodet ingen anklage, neineineineinei... |
Sitat:
|
Sitat:
Mannen til hun venninna mi som ikke turte å prøve stevia er misjonærbarn og snakker flytende japansk. Jeg vet ikke hvor flink han er til å lese/skrive på japansk, men verdt ett forsøk. Kanskje jeg skal be ham om å google. :snill: |
Sitat:
Selv om damen på polet påsto at det så ut som det var minst 10 år til jeg var 25..*plystre* |
Jeg lurer på om noen her har porøs stein på badet og om de vil anbefale det eller ikke. Altså fliser av skifer, marmor eller lignende.
|
Sitat:
Altså jeg svelget den og valgte noe annet, men i vårt prosjekt stiller utbygger garanti ikke bare for eier av leilighet, men samlet ovenfor sameiet som enhet, og jeg kunne ikke oppheve den fordi jeg drømmer om lekker rosa-beige med hvittmatt overflate, aahhh.. Det ble istedet hvite matte kvadratiske på veggen og grå med struktur og litt perlemor på gulvet. |
Vi valgte skifer på gulvet på badet da det ble pusset opp for et år siden. Har vært veldig fornøyd med det hittil i alle fall.
|
Sitat:
Sitat:
|
Hei! Jeg bare lurte på, hvilke vitaminer og kosttilskudd er det jeg trenger når jeg skal gå på ketolysekuren??? Skal kjøpe på helsekost butikk fordi jeg får rabatt der :)
|
Det finst tre boksar med tablettar som er spesiallaga for Ketolysekuren:
Sitat:
(http://ketolyse.no/index.php?side=produkter) Viss du klikkar på linken, kan du klikke deg vidare til nærmare beskrivelse av innhaldet i dei. Det kan jo tenkast helsekosten fører ketolysevitaminane, men om dei ikkje gjer det så kan du lage eiga pakke av det som passar best. |
Kvifor i all verda må Selentablettane eg fann på biosjappa både lukte og smake høgg? Eg blir jo kvalm berre av å opne boksa jo! :eek:
|
Sitat:
|
Sitat:
Planas, Gladys Mazzei and Joseph Kuć "Contraceptive Properties of Stevia rebaudiana" i American assosiation for the advancement of science (fant ikke årstall) |
Sitat:
Dersom det er den artikkelen jeg tror det er, så er det så godt som ingenting som stemmer i den, flere forskerer har konkludert med det. Tror også at noen konkluderte med at en voksen person må spise 36 kg med friske steviablad hver dag for å få samme dosen som rottene fikk og da kan jo noen og enhver bli syke/sterile. Så også en fyr på tv her for noen år siden som ikke brukte noe annet enn stevia til hverken seg selv eller barna. Han hadde brukt det i mange år og hadde ingen problem med fertiliteten, han hadde 11(!!!:eek:) unger. |
Sitat:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....%2A#post976685 |
Okey, tusen takk for svar! :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |