![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Altså, mamma og pappa fyller 150 år tilsammen og skal feire det med fest nå i helga. Alle vi barna har funnet ut at vi skal spandere en tur på dem til England med hotell, mat, fly etc. Når man ser på tv så ser man jo slike STORE gavesjekker, men finne de på ordentlig eller må man lage selv???
|
Sjekk med en lokal bank om dere ikke kan få en slik stor en som de liker å vise seg med når de donererer noen få kroner til en lokal sak.
|
Sitat:
Det var knallurt! Takker! |
Sitat:
Men uansett, etterhvert vil dobbelhaka forsvinne. Jeg føler ting går utrolig sakte, men her en dag tok jeg på meg ringen, min favorittring..og den sklei av!!! Jeg har ikke sett de forandringene:o |
Sitat:
|
Jeg får melding om at Internet Explorer har sluttet å virke når jeg trykker på uttrykksikonene under (Mer). :confused: De som står i menyen til høyre får jeg brukt uten problemer. :) Det rare er at jeg kunne bruke de ikonene de første gangene jeg var innom forumet her, men plutselig var det umulig. :eek:
Noen som skjønner noe av dette? :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
[mer] ikonene må lukkes hver gang, ellers havner de nederst på siden! |
Jeg bruker kun Firefox. Den funker bra.
|
Kjøkken-novise lurer: Jeg handlet en del benfrie nakkekoteletter på halvpris pga dato og stekte dem opp i går. Innser imidlertid at jeg nok ikke klarer å spise opp alle sammen før de utgår, så jeg vil prøve å fryse dem. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal tine dem når jeg vil spise dem? :D (Er alltid veldig usikker på dette med ferdig tilberedt kjøtt - skal det stå og tine i kjøleskap, skal det slenges rett fra fryser til stekepanne, eller?)
|
Hvorfor skal den ene kvisa jeg får per mnd ALLTID dukke opp ytterst på nesa..... :rolleyes::o
|
Tusen takk til dere, Regret, Anarko, Kitt og Lille Trille! :klem:til dere!
Jeg starta opp igjen i Firefox, og det funka! Tvert! :stortsmil Lasta den ned for ei stund sida, men har liksom vært vant til å bruke Explorer. Det tar tid å legge av seg gamle (u)vaner, det veit jo dere alt om, ikke sant? :D :D :D |
Sitat:
Edit: Må bare presisere at dette gjelder for ferdigstekt kjøtt!! |
Sitat:
I krisefall legger jeg pakken med kjøtt i ei skål med KALDT vann for og få fortgang på tininga. |
Sitat:
|
Hvorfor hylgriner jeg når jeg hører på dette????
|
Tiner alltid i kjøleskapet, for så å la de romtemperere før bruk. Rått eller stekt. Grei regel. Da blir kjøttet mørest :)
|
Sitat:
|
Noen som vet om det er lov å innføre grønn te-ekstrakt fra usa? Fant ikke noe om at det ikke er lov på toll.no, men greit å dobbeltsjekke :P
Veldig kjedelig om pakken blir stoppet i tollen... |
Sitat:
Fant foresten nå ut at ene prøvesaken som iHerb driver å sender med pakkene er regnet som legemiddel. Cordyceps Sinensis er merket L i urtelisten. Pakkene mine har aldri blitt stoppet fordiom. |
Jeg vil gjerne ha med "adressen" til min MUP i min signatur. Jeg prøvde å kopiere URL'en, men det må være noe mer. Skjønner ikkeno'.:veitikke: HJELP!
|
Sitat:
Sitat:
|
Tusen takk for svar, Kitt! :klem:Jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke og i forhåndsvisninga i kontrollpanelet kom den fram, men ikke på forhåndsvisninga her. :confused: Jeg lagra og all ting. Hva gjør jeg feil? :nedfor:
|
Sitat:
|
Sitat:
:klem::klem:Tusen takk! |
Sitat:
:heia::heia::heia: |
skal lage knekkebrød/ostekrisp av kavli osten. hvor mange grader og hvor lenge skal de stå i ovnen?:) varmluft/grill?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Men pass på, dei kan lett bli brent!
|
Sitat:
|
Sitat:
Og for å gjørde denne posten noe mer legit; når er det vanlig å få feriepengene? Er kjempeblakk akkurat nå. |
vi får feriepenger første uka i juli. men det varierer jo, har hørt om folk som fikk sine i juni...
|
Har fått! :D:cool:
|
Sitat:
Det er nok vanligst at det betales ut som junilønn de fleste steder!:) |
Jeg har to tomatplanter i vinduet her, må jeg bestøve dem eller går det av seg selv?
Tidligere har de stått ute og jeg har ikke fulgt med om det var noen flyvedyr på dem.. Husker min far gikk med ei fjør og bestøvet sine tomatplanter for 100 år siden :p |
Noen spørsmål fra nybegynneren her, - håper dere har noen svar så jeg sparer meg for mere gubling :confused::
Har testet ketostix hver tredje dag - med veldig forskjellig resultat. En uke etter oppstart på kur var den mørk, tre dager etter nesten på det lyseste og i dag var den litt mørkere en midt på. Hva skjer a'? Jeg mener og tror jeg har spist "riktig", har (i alle fall følelsen av) kroppstempratur på 38 og lettere hodepine. Men - hva er greia med de store variasjonene på stix'n?? Noen forklaringer blandt dere erfarne fjellfolkene her? :) |
Sitat:
Utslag er utslag og viser ketoner i urinen! Hvor mye ketoner i urinen avhenger blant annet av hvor mye du har drukket, hva du har spist og hvor mye du har trent/beveget deg! Vær så snill å ikke heng deg opp i stiksen. Den viser i beste fall bare hva som finnes i urinen din. Dersom du vet du spiser riktig osv, er det ingen grunn til at stiksen skal fortelle deg noe annet!;) Og husk at stiksen bare er til å stole på om kvelden, minst 2 timer etter forrige måltid! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14. |