![]() |
Sv: I DAG har jeg
Blitt så sint at jeg knapt nok klarte å snakke... etter å ha blitt beskyldt for å kaste søppel utenfor containerne i påska (regner med at x-mannen har skylden).
|
... skikkelig problemer med å komme i gang med jobbinga... :rolleyes:
Og jeg kjenner at jeg bare ikke orker å være sosial. Mer ferie takk! |
Endelig blitt ferdig med å male taket i stuen. Det var mørknet trepanel som trengte 3 strøk med maling, nå er det herlig hvitt!!:D:D:D
|
- gått på vekta tre ganger på rad og fått samme resultaT. (To kg ned siden i går!) Så sminket jeg meg, og gikk på en gang til. Da veide jeg plutselig halvannen kilo mer! Snakk om å være tungt sminket! :eek:
|
Sitat:
|
.. offentlig fått nytt etternavn... Rart å hete noe fra ala Andersen til noe ala Kielland.
Etternavnet jeg har fått er beskyttet og måtte derfor søke om skifte samt oppgi grunn til skifte samt at sambo måtte godkjenne det. Men nå har jeg sambos etternavn! :love: |
Sitat:
Mineralsminke må det iallfall være. :D |
Sitat:
|
Vært hos tannlegen, gikk bra
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg blir sendt videre til spesialist, pga en lomme i tannkjøttet, mulig litt av vekta mi ligger der, men tror det er mest rundt magen...- |
Gått turmarsj med 2 av mine barn, 14 kilometer. Og ifølge appen "Runkeeper" forbrente jeg 1200 kalorier :D
|
Stått opp tidlig og sendt kjæresten tilbake "hjem".
|
I dag har jeg vært hos legen og tatt blodprøver! På tide å sjekke aaalt, fra bvitaminer til stoffskifte. Tre rør ble det!
|
Sitat:
|
Bada begge bikkjene, skifta på senga vår, vaskt gulvene og gått tur.
Strålende fornøyd så langt denne våren; i fjor var jeg så dårlig at jeg omtrent bare satt på stas, dette året virker jeg igjen selv om jeg er durabelig sliten nå. |
Sitat:
Og i dag har jeg luket løvetann. :mad: |
... sendt den eposten jeg gruet meg til.
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=676 Et skritt nærmere ferdig! |
Våknet med sjokoladeglasur, fordi jeg sovnet fra sjokoladen jeg spiste på senga i går
Takk gudene for vaskemaskiner, trenger en god, varm dusj selv Da er det bevist at sjokolade smelter ved kroppstemperatur :p:p:p |
Planlagt at mannen skal vaske vinduer!:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tatt en kaffe i sola på Olaf Ryes plass. :)
|
Sitat:
|
- fyrt i vedovnen :eek: 7 kalde i morges da jeg stod opp.
- lukt en tredjedel av gårdsrommet - vasket/skurt trappen ute - gått tur med bikkjene - laget bountykake |
Hatt besøk av en gammel venn som jeg ikke har sett på to år. Masse å prate om og deilig å kjenne at kjemien er der fortsatt.:)
|
Delt en flaske rødt fra Italia med min kjære :)
|
Begynt forberedelsene til enda et forsøk på lavkarbo...
|
Klart å sitte i lotus igjen!! Neste mål er et bein over hodet!
|
i dag har jeg fiksa symaskina mi som ikke virka og sydd inn en singlet og en kjole på de riktige plassene! :visemuskl
|
Syklet til og fra jobb i sipe-regn. Det er 6, 5 km hver veg. Startet å sykle kl 05.50 i morges :visemuskl: Superfornøyd med meg selv!! :D
|
Sitat:
|
Jobba i hagen i strålende sol, deilig :D
|
Krympet ifra den superstretchy alt for trange jeans-leggingsen min! :eek:
En blessing in disquise siden jeg snart ikke har bukser som henger på :( |
NIce! Har mosatt problem, for mange for små bukser...
I dag har jeg kjøpt bæresele og håper på mer vår for å få brukt den :) Samt hatt gått ett par timer på shopping :D |
I dag har jeg vist banken at jeg og sambo er betalingsdyktige nok til å få kjøpekontrakt på leiligheten!! :w00t:
|
Grattis vaskeklut :D
idag har jeg og samboeren min vært ute å gått i byen, langs brygga OG hatt lunsj på kina-resturanten i gågata <3 kjempestolt av samboeren min, som har bl.a sosial angst og agorafobi, for å nevne noe. |
Takk, silje! :D hurra for samboeren din! :heia:
|
I dag har jeg kjøpt meg en jeans i str. 40! Jeg kan nesten ikke tro at det er min kropp som er inne i den buksa. :) Ren lykkefølelse.
|
bare ikke noe godt humør i det hele tatt!! Noen som gidder sende noen godt-humør-vibber i min retning?? :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26. |