![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Sitat:
|
Sitat:
Har fått begge oljene, og tatt dem siden før helga. Kunne gå rett på samme dose som før -2 ss daglig av hver. :) |
Jeg gikk også rett på samme doseringa. 2 ss av hver. Udosen smakte fortsatt högg :eek:
Er veldig spent på om dette vil hjelpe på "vinterhendene" mine.. Håper det! Hadde värt deilig å slippe smöre seg inn örten ganger daglig. |
Jeg har litt lyst, nå som jeg ser at det faktisk antakeligvis ligger noe i det. Men.. Jeg klarer rett og slett ikke få ned cocosa lenger. Har nå begynt å bare ta ei teskje og svelge det rett ned, for jeg klarer hvertfall ikke ta sånn litt og litt. Og aldri har jeg vært så nære å spy, uten å faktisk gjøre det, som jeg var når jeg spiste en bitteliten teskje med cocosa i sta:eek: Udos går helt greit. Det smaker ingenting lenger. Men nei. Det går ikke med cocosa altså.
|
Tror siste spikern i kista ble satt nå som jeg brakk meg bare jeg åpnet burken.
|
Sitat:
* I kaffe/te * Steke i det * Ha i dressing * Ha i shake/smoothie |
Her er (visstnok) en god måte å bli kvitt mye kokosolje på en gang! :D
|
I te klarer jeg hvertfall ikke. Det har jeg aldri gjort. Har alltid gått bra å bare spise fra ei skje, men nå er den æraen tydeligvis over:p Brukte masseeeee i proteinbarene jeg lagde nå da. Da får jeg det hvertfall i meg før trening:)
|
Sitat:
|
Prøvde å holde pusten når jeg åpnet krukka og kløp igjen nesa når jeg spiste og da gikk det bra gett:)
|
Sitat:
|
Veit ikke om jeg innbilder meg dette eller jeg, men energinivået mitt når nye höyder om dagen! Merker stor forskjell fra de 14 dagene jeg var uten "cocudos" ;)
|
Jeg holder "ut" enda ;)
Vekta står stille, men føler fremdeles at magen har strammet seg litt til :D |
Jeg har nå tatt Cocudos i 8 dager, og merker ikke noe kvalme e.l. Tar 10 g cocosa og 5 g Udos tre ganger pr dag. Skal jeg øke enda mer?
|
Cocudos! :lol:
Jeg har begynt å få varmen i kroppen igjen! Yay! Nå kan bare hodet mitt våkne litt og smerter i ledd etc forsvinne!! |
Jeg går fortsatt ned i vekt og er på 3. minstenotering :D
En bivirkning er at jeg våkner gyselig tidlig om morningen. What in all verden skal jeg gjøre oppe kl 6?? Har også krympet merkbart i låra! Har ikke målt, men du verden som det merkes på buksene :D Heldigvis synes jeg både kokosfett og Udo`s er godt :p |
Jeg har nå tømt 1,5kg med cocosa, men har ikke fått pakka med udos el den nye cocosaen... :(
Venta på pakke fra iherb siden 27. august og fortsatt nada :( Ikke gått ned merkverdig, men det er sikkert fordi jeg ikke har tatt begge dele samtidig |
Sitat:
1,4 kg ned fra forrige torsdag, forresten. Jevnt og trutt, 200g minus pr dag. Fortsetter dette, så er jeg i mål om tre måneder!!!! :heia: |
Hei! Dette var en interessant tråd! Kjøpte cocosa ekstra jomfru i går på impuls i helsekosten. Bare fordi jeg hadde sett navnet i div. tråder på forumet. Men nå ser jeg jo hva jeg kan bruke den til. Sliter med å få i meg nok fett, så dette kan nok hjelpe. Men har jo ikke denne Udos greia. Er det tilstrekkelig med bare cocosa, eller er det blandingen av de to som gir den rette virkning? (Beklager om svaret står i denne tråden. Las bare side 1-4, så hoppa jeg til de to siste. )
|
Stas, da! Hadde ikke vært meg i mot om det hadde krympa litt her også. Vel, ikke lårene mine, helst. De er på tykkelse med normale legger alt. :wacko:
Men mer midje og mindre mage, ja takk! :) |
Sitat:
|
Sitat:
Siden jeg begynte med kokosfett og Udo`s har jeg gått ned nesten 4 kg :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Gleder meg til jeg får Udos så jeg kan begynne å minke.. Er kjedeligt å stå på stedet hvil
|
Sitat:
Og visst har jeg hatt platåer... Skeia ut til jul og sto vel fortsatt på det samme ved påsketider. Tok grønt superpulver en stund og gikk ned i begynnelsen, før det stoppet. Så, fra jul til ferien i juli hadde jeg gått ned 4 kg, det samme som på disse ukene med Udo`s og kokosfett :D Skulle forøvrig ha målt meg. Kjøpte ei ny bukse i slutten av juni, den satt som et skudd - nesten trang. Så kjøpte jeg meg ei til for 2-3 uker siden og begge er nå så store a jeg kan kjøre hele armen ned via livet og videre nedover benet.... Så cm forsvinner! |
What! 200 gram om dagen?? Det høres ut som en drøm. Jeg vil våkne av mitt mareritt med stand by ett helt år! og gå ned 200 gram pr dag.
|
Sitat:
Jeg rakk nok ikke å holde på lenge nok før jeg gikk tom for oljer, og var blakk litt for lenge til at jeg rakk å ha noen kontinuitet i det og se eventuelle resultater på vekt/cm. Men har som sagt fått igjen varmen i kroppen i det minste etter en liten uke på 2-15 ml av begge oljene, sånn som sist, så noe skjer da! :) |
Er det noen som går på denne blanding, men som ikke er på noen spesiell diett som lavkarbo? Jeg vingler mellom alt mulig rart for tiden, og har fått for meg at oljene ikke ville fungere da (pga kcal), så jeg har ikke tatt noe på ei uke nå. Kan noen motbevise meg? :D
|
Sitat:
|
Det er vel sånn at hvis du spiser mer karbohydrater så bør du redusere på fettet. Og hvis vi spiser lite kh så må disse erstattes med fett.
Hvorfor skifter du så i mellom Regret? |
ok, men da ser det ut til at jeg har gjort rett da.
Jeg skifter litt fordi jeg ikke føler jeg finner noe som jeg greier å leve med. Føler meg ikke vel med noe, så jeg bytter litt på. Jeg har også mange problemer med mat. Dårlig viljestyrke, selvbeherskelse, redd for fett, redd for kcal, redd for kh, mye aggresjon mot meg selv og er til tider for utålmodig, samt en ikke-eksisterende motivasjon. I tillegg prøver vi i få til en billig ukes handel, noe vi ofte ikke greier å løse pga familien ikke ønsker det samme til middag, så endten ender jeg opp med å ikke spise, eller så spiser jeg noe billig og eget, eller deres mat, så diett er ikke så lett for tiden. Det billigste er å ikke spise, derfor er jeg på lavkalorimat nå. |
Sitat:
|
Sitat:
Satser på at det er forbrenninga som går i taket! :D |
Sitat:
|
Rart, jeg får også "tokter" hvor kroppen min er glovarm, men ikke svette-varm, på en måte. Og jeg tror ikke at varmefølelsen jeg opplever nødvendigvis korresponderer med noe termometer, for jeg er fortsatt aldri over 36 grader når jeg faktisk måler. :cool:
|
Sitat:
|
Endelig har udosen min kommet :) , men veldig typisk at jeg bare har to skjeer igjen av cocosaen. Har bestilt ny, men tar denne pakka like lang tid så må jeg vente en uke til
|
Sitat:
Heldigvis ikke hele tiden, da hadde det vært plagsomt... :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |