![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Jeg er takknemlig for:
*sjefen min som ga meg to uker fri i oktober *kollegaene mine som synes det er helt greit at jeg tar to uker ferie i strekk utenom fellesferien *mannen min som liker å reise med meg og ikke klager over min klaging.. *at vi har penger til å reise bort to uker *at jeg fikk laget digg pizza i går! |
Eg er takknemlig for:
*gratis internett på hotellet :D *at eg er på veg heim! :heia: og sove i mi eiga seng.. *den gode følelsen eg får av å gå på ketolyse.. |
Jeg er takknemlig for at
* lillemor faktisk ser ut til å ta formiddagslur idag * det endelig er blitt litt mildere ("bare" 30 minus idag) * jeg kan spise egg og bacon HVER DAG og fortsatt gå ned i vekt! :D * ting ser ut til å ordne seg på jobb :) |
Jeg er takknemlig for:
*risgrøten jeg fikk på kiwi i går *at jeg kom meg opp selv om det var minimalt med søvn i natt *at Northug vant *at puslespillet mitt er så artig *at jeg har en stille dag på jobb i dag |
- Den snille snille mannen min som laget så deilig mat til oss idag.
- At den snille mannen laver lavkarbo tilpasset mat til meg, uten at jeg må minne han på det engang. - Vinterferie for barnet, så vi kan gå på gallerier, Tropical Island, uten at det er masse folk der. - At det begynner å bli VÅR her! Juhuuu! |
Jeg er takknemlig for:
*snille gutter *snill mann *deilig bil *nok penger *artig mamma |
Jeg er takknemlig for:
*vekta *minsten *mellomsten *frøken Bergen *gubben |
-1 Alle var hjemme på middag i dag, hummer med tilbehør.
-2 Nydelig vær for barn og barnebarn å leke ute. -3 Den eldste dattra flyttet sammen med sønnen utover til oss. -4 Har nådd første delmålet, ned 5 kg. -5 Alle er friske. |
Jeg er takknemlig for at:
*Jeg endelig går ned i vekt igjen! *Humøret har stabilisert seg en god del *Jeg endelig har fått tømt de siste kartongene, og det begynner å se alt bedre ut her i nykåken *Temperaturene synker, og selv om det snør, så forteller jeg meg selv at det kun er fordi den gamle snøen trenger hjelp til å smelte :D *Jeg snaaaart får litt mer å rutte med! |
Jeg er takknemlig for:
*ebay *billige flybilletter *billige hotellrom *krom *måneden mars |
* at jeg endelig skjønte hva som hindret meg å gå ned i vekt:)
*at mannen min bare har noen dager igjen på brannskolen, så kommer han hjem til oss:) *at jeg fikk skryt for å være sprek i dag *at ungene mine er glade for å komme hjem til mamman sin om dagene *at det er deilig vær ute |
*Jeg går ned i vekt. Hello søttitall -lenge siden sist :D *Jeg har verdens snilleste mamma! *Det er mars, første vårmåned, det er nesten plussgrader og sola kommer snart! *Noen har gitt meg et utrolig nyttig spark i rompa, og jeg begynner å se en del viktige ting som må skje! *Det finnes noe som heter kaffe! :hearts: |
Jeg er takknemlig for:
-mannen min som er verdens beste! -barnet mitt som er verdens beste! -dette forumet, som både er streng, oppmuntrende, kunnskapsrik, støttende UTEN å være dumsnill . (jadda, bare ta EN kakebit, gjør sikkert ingenting, man må jo unne seg! HALLO! det er derfor jeg ER tjukk, har unnet meg for mye, hele tiden!) -at sola skinner og at et Magnoliatre har begynt å få knupper! |
- at sola er framme når jeg kommer hjem om ettermiddagen!
- skiturer - goood indisk mat i dag :) - at jeg slipper å stå opp så tidlig i morgen - at det snart er VÅR! |
Jeg er takknemlig for;
-Den utrolige mannen jeg bor sammen med. Det beste som har hendt meg, utenom Jenta.. :love: -At Jenta smått føler seg bedre, selv om jeg antar kyssesyken vil sitte i en stund.. :love: -At Minsten trives der hun bor, og får den hjelpen hun trenger. :love: -At sola skinner, idag kan det bli kaffe på terassen!! :meditere: -At jeg trives så godt på jobben, og de ser ut til å trives med meg. :smile: |
Jeg er takknemlig for:
* at jeg har vært røykfri i 1år:heia: *at jeg har 4 flotte unger:dulte::dulte: *at jeg har verdens beste samboer:hearts: *at jeg har gått ned 9kg :p *at jeg har vinterferie resten av uka :D |
|
idag er jeg takknemlig for at
*12 kg har forsvunnet fra kroppen min *ungene har lagt seg tidlig *jeg har verdens herligste lillemor:love: *jeg og gubben er venner igjen ;) |
Idag er jeg takknemlig for:
- at jeg veier meg både torsdag og fredag, for idag var det All Time Low. :D - at jeg fikk mensen idag, for det betyr at siden jeg ikke fant el (tester) så var det bare fordi den kom par dager tidligere enn jeg trodde og testet for. (finne det positive..) - at mannen er borte til neste uke, mens både jeg og frøkna ligger hjemme og er sjuk. Han er nemlig litt mye energibunt og vi er utrolig slappe og dårlige - sammen. - atter en gang: dette forumet!! |
I dag er jeg takknemlig for at:
-Vekta fortsetter å peke nedover! -Sola skinner, og jeg er så glad :D -Jeg innser problemer og gjør meg klar for å løse dem! -Mona som klipte håret mitt i går, det ser superbra ut! |
Er takknemlig for at jeg klarte meg igjennom denne dagen også...for her tar vi virkelig en dag av gangen
|
*Jeg er takknemlig for fastlegen min, som i tillegg til å være en kjernekar, har kort ventetid på timer
*Jeg er takknemlig for at jeg tross alt klarer meg gjennom dagene :o *Jeg er takknemlig for all hjelp jeg får av folk! |
Jeg er takknemlig for:
- endelig begynner pusten til frøkna å bli bedre. :) - jeg begynner å bli friskere. - vekta enda en gang All Time Low! Riktig nok ikk veiedag før torsdag/fredag, men hyggelig hyggelig! - bare fem hele dager før mannen kommer hjem. (og to halve, men de regnes ikke) |
Jeg er takknemlig for de skjønne barna mine
For at jeg endelig fikk tak i batteri til vekta mi For nannahs pizzasnurrer som både redda frokost og lunch i dag ;) At Rema har blomkål til 10kr At jeg er sunn og frisk :) |
http://tjekmig.dk/smileys/19/42.gif
|
- Jeg er takknemlig for at jeg har stått på og er enda nærmere drømmeyrket mitt.
- Jeg er takknemlig for at kroppen min er i et skinn jeg syntes er ganske ok. - Jeg er takknemlig for at jeg er trygg og har alt jeg kan be om. - Jeg er takknemlig for at jeg har en hverdag jeg er fornøyd med. |
I dag er jeg takknemlig for...
|
*Jeg har hatt overskudd nok til å male kåken min! Ikke helt ferdig ennå, men snart *Frisøren min! Jeg har egentlig frisørskrekk, men jeg fant meg en frisør som gjør som jeg sier, og som får det tynne håret mitt til å se smashing ut! *Bestevenninna som er på besøk! Vi har hatt en dritartig helg |
Jeg er takknemlig for:
Vår og solskinn Min livssituasjon Mine kunnskaper og erfaringer Dette forumet (dette er min første post :)) Og sist, men ikke minst: Jeg er takknemlig for at jeg tør gjøre endringer i mitt liv for å få et bedre liv! Jeg er lei av å være slapp, tjukk og sliten, og selv etter bare tre dager i ketose merker jeg forskjeller på kroppen! Ha en fantastisk vårdag, alle sammen, og ønsk meg lykke til!:) |
Aiai. Lenge siden jeg har skrevet.
|
Jeg er takknemlig for:
1 Familien min som alltid er her ! 2 Verdens beste kjæreste, som er så snill og god! 3 at jeg har utviklet selvdisiplin 4 At magen har roet seg etter endret kosthold! 5 at jeg har vann i springen, tak over hodet og dopapir! |
Fantastisk tråd! :)
1: Livet! Det er fantastisk deilig å leve, selv om ting butter imot av og til ! Utrolig takknemmelig for at jeg og min familie får være friske og ha det bra! 2: Kjæresten min! Bedre mann finnes ikke! <3 3: Hunden min! 4: Hvitvin ;) 5: LAVKARBO!! :) |
Her er det en stund siden jeg har skrevet:
*Sommeren! Jeg føler jeg kan erobre verden, og at den er åpen for meg bare i egenskap av levelig temperatur og glade mennesker hvor enn jeg snur meg *Vennene mine! Jeg er så utrolig heldig å være omgitt av et godt knippe virkelig nydelige, ærlige, trofaste, skjønne mennesker! *Katten min, som er så innmari glad i meg! *Meg selv :D. Jeg føler jeg har kommet til et punkt hvor jeg føler meg som et godt og sammensatt menneske med gode verdier og et i grunn veldig fint og meningsfyllt liv! *Rødvin :D |
I dag tenker jeg på at jeg er så glad for at
- jeg har fått ny jobb! - jeg er frisk - jeg ser noe fint i hver årstid - leiligheten min er nymalt og fin :) - det finnes så mye god te! |
Jeg er takknemlig for mange ting:
- Nye vindu på to soverom. - Nådd mitt første delmål, -15 kg. - At det er fint vær når mannen er på sjøen. - Alle barna har det bra, og er friske. - At jeg har det så mye bedre, både fysisk og psykisk, siden lavkarboen "fant" meg. |
Jeg er takknemlig for at
-jg har svigermor og svogeren min på besøk :) -jg har kule, gule støvler! -vi kan tenne stearinlys på mørke, kalde kvelder -jg finner nye, kule klær i butikkene i mindre str. -jg kan spise så mye god mat mens jg går ned i vekt -jg har kameraet mitt! Jg elsker å ta bilder :D |
Jeg er takknemlig for:
*min enestående familie * min utrolige kjæreste som er verdens beste mann * at jeg er gravid :) * at jeg har en frisk hest * at bilen min fungerer |
*at jeg gudskjelov IKKE har tidligvakter hver dag
*At jeg har en mann som liker å reise sammen med meg *At jeg nå skal få /får hjelp av Lindbergklinikken, så jeg går ned i vekt *At ungene mine er fryktelig gode *At jeg har senvakt i morgen |
Har ikke sett denne tråden før, men her er det som dukket opp når jeg tenkte over hva jeg er takknemlig for:
|
Jeg er rett og slett takknemlig for at jeg lever!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |