![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
Du går ikke glipp av så ille mye!:) One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.:p
|
Sitat:
|
Sitat:
I dag har jeg gått i to 17.maitog (ca 100m i hver, men :D) |
Tilbragte natten til i dag delvis med hodet i dass, delvis i en bøtte... Og jeg var ikke engang på fest i går!
Så dagen ble rolig for min del, droppet å dra til byen for å feire med ungene, men ble hjemme hos Lille Gubben. Han dro ut og feiret med sin familie (søsken, inkelunger og foreldre) mens jeg koste meg hjemme alene i fred og ro. Puslet litt i hagen så nå er det straks klart for å få noen frø og planter i jorda, lille-drivhuset har kommet ut av stallen og småplantene har kommet inn der fra stuevinduet. :) |
gått på 3 fjell! Blitt litt solbrent på skuldrene, til tross for at jeg har smurt meg.
|
I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt :hearts:
|
Sitat:
|
funnet ut at jeg ikke liker Ricotta-ost. Merkelig sak. Noen som har gode forslag til bruk? Vil ikke kaste resten...
|
Jobbet 3 timer i hagen og blitt sliten.
|
Satt inn ny ytterdør, veldig fornøyd med resultatet:D
|
... Vandret fornøyd ned etter lunsjen på jobb, for å oppdage at bh-spillen min stikker ut av genseren rett over brysthøyde. :flau:
|
Sitat:
|
Sola meg i hagen, spist middag på stranda, vært på kaffe hos gode venner, sitt ute på kvelden ved utepeisen med ei god bok, en perfekt dag:D
|
I dag har jeg klart å få dyna i øyet. :rolleyes: Hvordan jeg klarte det lurer jeg virkelig på... Men det svir i hvert fall ganske bra og jeg ser litt tåkete. :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Idag har jeg i ren nysgjerrighet klippet av meg alt håret på hodet :eek: "im Britney bi***"
|
Våknet på hotell, shoppet bort alt for mye penger, skravlet med veninne på cafe og nå er jeg slakt i sofkroken hjemme...
|
Før klokka 9 skiftet 7 diarebleier. Så der fikk dere litt god, gammel småbarnsmor-TMI på en søndagsmorgen :p
|
I dag har jeg nådd 6000 innlegg på lavkarbo.no.
(Hva pokker er det jeg bruker dagene til :eek:) |
Noia for å gjøre noe som krever kontakt med omverden.
|
... lite arbeidslyst.:nedfor:
|
Sitat:
|
slått alle verdensrekorder i selvbedrag.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40. |