![]() |
Sv: Togtråden!
Har en eks som skal i søppelvognen i dag jeg også kanutten:)
|
Da har jeg vært i restaurantvognen og spist pannestekt røye med rømmesaus og grønnsaker. Deilig! Mett og god. Så da tusler jeg inn i sovevognen for å være våken og uthvilt til kursvognen i morgen.
|
Sitat:
:sove: godt ! |
Merker fortsatt etterdønningene av varmen de siste dagene, sloknet i den dype sofaen i stuevogna etter jobb i dag.
Selv etter 2 timer rett ut merker jeg at et henger i, så jeg skal straks tasse framover i toget for å finne sovekupeen :sove: Matinntaket har også i dag vært relativt lite - skjerpings!!!!!, men vann har det derimot blitt rikelig av :cool: Men ny dag og nye muligheter i morgen :boxing: |
HEi HEi :) Ja jeg er på natttoget og sitter på vannvogna :) har ikke vært så flink til å drikke men tente jeg skulle prøve å ta det igjen i natt :D
|
Så flinke dere er... :)
Jeg får sette meg i skammevogna for her går det ikke så bra... Tror jeg er flink, men når det kommer til veieng så bikker jeg 1 kg oppog 1 kg ned. Står liksom på samme plassen... Jeg vil undre 90 til 17 mai. Vekta ligger mellom 89.7 og 90.9 hver uke.. Sette meg i vannvogna fram til jeg skal en tur i kursvogna idag... Buffe på hotel blir bra.. :) |
Våknet uthvilt og klar for en ny dag før 6 i dag :lol:
Deilig når en får sove skikkelig, og ikke minst var det morsom å svinge innom vekta og se 500g mindre enn i går :heia: Nå er jeg imidlertid skrubbsulten, så jeg får tusle bort i frokostvogna - trenger litt næring før jeg møter i treningsvogna i dag kjenner jeg. Ha en fortreffelig dag på toget folkens http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...Ra2oCSzPKAEhCm |
Grattis alle sammen :heia:
Det går fint med maten her :ja: Skulle veid meg i går, men glemte det... Så jeg går tilbake til onsdagsveiing igjen. Lykke til videre hele gjengen :heia: |
GRATULERER, grotingeling ! :klem:
God tur i dag, alle sammen ! :love: |
Sitat:
|
Har har det egentlig godt bra i en god stund helt til jeg havnet i en isvogn i går.
Spurte ingen jeg, men jeg tok å koblet den fra igjen etter 10 minutter. Regner med at dette var greit. Jeg må bare tilbringe litt mer tid i vannvogna, det er det jeg strever mest med. Glemmer det liksom, enda jeg har vann flaske ved min side nesten hele dagen. |
I går tilbragte jeg to timer på legevogna og deretter 11 timer på sykehusvogna, og det hadde litt påvirkningskraft på matvalgene utover dagen kan man si... Jeg klarte å unngå alle høykarbo-fellene (til tross for at jeg kjøpte sjokolade til pasienten :p ) men endte opp med at en boks tunfisk, litt fetaost og 2/3 pose bacongull fra Maarud var det eneste jeg spiste i løpet av dagen. I tillegg var det veldig lite vann og veldig mye Cola Zero (jeg skylder atter en gang på sykehusvogna...) så jeg var egentlig forberedt på å ha gått opp igjen masse på vekta i dag - men dengang ei :D 100 gram ned, det er jeg strålende fornøyd med :D
I dag blir det en tur i bodyart-vogna :D |
Sitat:
|
Sitter å funderer på å lage knekkebrød så jeg leser over diverse oppskrifter her inne nå, men man må jo ha så himla mye for å lage dette.. Kanskje noen kan hjelpe meg å se om det er mulig å lage det med det jeg allerede har i hus? Jeg har ikke laget knekkebrød selv før jeg vet ikke helt hva som er nødvendig men jeg har isåfall solsikkerkjerner, linfrø, sesamfrø, bakepulver, egg, smør, sukrin, fiberhusk, cocosa, salt, vann selvfølgelig..
|
Sitat:
|
Tusen takk, Gerd! men jeg innså at jeg eier ikke tålmodighet til å vente i 3 timer på frokost :p så det ble soyabrød i stedenfor her. Men de knekkebrødene går fint an å lage uten kli og buljong eller? i såfall så kan jeg lage de i kveld heller så jeg har til i morgen. Er egentlig på jobb nå, så da blir det ikke så mye tid til å følge med ovnen akkurat.
|
Sitat:
Oppskrift på et brett: 100 gr sesamfrø 25 gr knust linfrø 50 gr malte mandler (litt grovt også) 1 ss fiberhusk 1/4-1/2 ts salt (jeg bruker Maldon) 2,5 dl vann( event litt(ss) når den har stått en stund) Bland alt og la stå å svelle i 5 min. Smøres/gnis utover matpapir i langpanne(bruk event en slikkepott, som dyppes i litt vann om det blir for vanskelig å få den utover) Stekes på 160 g i varmluft ca 30-40 min...se an litt Rutes med engang den tas ut av ovnen. |
takk, Anne! Den gikk jo ganske raskt å lage,men jeg har ingen nøtter i hus :rolleyes: Men siden det ble utsatt allikevel,så kan jeg jo handle det inn på onsdag da vi skal handle allikevel :) Hvordan knuser du linfrøene?
|
Sitat:
|
Hvem i alle dager har hekta på ostepopvogna!!!?? :eek: Hjælp meg....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har en tøff dag i dovogna med diare jeg. Ikke altfor ille heldigvis, men alt kommer ut så fort det går inn. Hadde planer om en tur i treningsvogna, men den gikk i vasken. Ble litt lenge i sovevogna i steden.:(
|
Sitat:
Så tar vi bort ostepopvogna! Er redd min kjære kunne vært behjelpelig med å hekte den på. Men denne gangen var det ikke han ;) Jeg er i holdekursvogna. Men den stenger om to timer, og da er det i transportvogna for noen timer, før jeg er i hotellvogna som da stopper i Tromsø. |
Enda en dag i sykehusvogna :( Men nå ser det ut til at vi slipper ut av den om et par dager, så da kan det bli greit sånn på sikt. :)
Merker at jeg sliter med matlyst og motivasjon nå som en jeg er glad i er dårlig altså, det frister liksom ikke å sitte å spise ved siden av en sykehusseng, og når jeg kommer hjem er jeg så utslitt at jeg bare sovner :( Men jeg har nøtter i veska, nettopp stekt kjøtt (og irritert meg over Gilde sine "sommerfavoritter" UTEN næringsinnhold!!! *grrr*) og nå skal jeg straks ut på tur igjen. Snart helg! :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31. |