![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Ja det der må være eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt meg slike truser, hihi :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hahaha. Skikkelig underbuksediskusjon :D Jeg har sånne truser som er halveis string. Sånne som ser ut som de er hele forann, men så skrår de og nesten forsvinner inni "hakket". Men det er blonder over skinkene. Ikke tanntråd, liksom. Anyone som meina ka eg forstår? Jeg liker de. Sånne store truser liker jeg ikke, men tror det er mest på grunn av formen min. Jeg er veldig rund akkurat under navlen, men ved navlen er jeg veldig tynn (inni valken liksom. Så da blir de enten vide der eller stamme her eller der eller sagger i ræva. Me hates. Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss :D
|
Jeg bruker sånne svære truser :(
|
Sitat:
http://bigclosetr.us/topshelf/system...es-product.jpg :) |
Sitat:
|
I <3 Hips & Curves.
Men eg hatar at det ikkje skal gå an å få sendt det til meg på ein normal måte. Eg har ein perfekt bh (til min nyinnkjøpte fine kjole som eg ser fæl ut i utan undertøy) + strømper liggande i handlekorga som eg berre må ha, men FedEx? I don't think so! Jaja, eg har i det minste bevegd meg frå hovudsakleg granny pants til ... litt meire lågskjæring-men-iallfall-kun-hoftehøgde... String - never. Det er verken pent på meg, eller hygienisk. |
Sitat:
neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo :D jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
skrufse sier søstern min.. ufint hehe :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jeg fikk en gullfisk i 20-årsgave som het kusa :eek:
og en kompis tattoverte Q<3 på hoften! (ja samme fyr) |
Eg er litt sånn gamer girl, og ein guild på serveren eg spelar eq2 på heiter Kusa. Eg prøver å ikkje lese det med norske auge.
Blir det ikkje ofte kalt "dåsa" som ein sånn ikkje-veldig-vulgær-eufemisme? Pussige namn alt det der. Tru om det finst like mange norske uttrykk for damenes aller helligste som på engelsk. |
Sitat:
|
Sitat:
|
[quote=TrillTrall;995878]Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå? quote]
Jeg har TO ganger tatt av mer enn 30 kg på GR-kurs. Men brukte kortere tid på å legge de på meg igjen enn det jeg brukte for å ta de av. Og det kom ca 10 kg mer enn "topp vekta" begge gangene. Jeg har tilsammen i mitt liv før lavkarbo slanka av meg tilsammen 120 kg. For første gang i mitt liv er jeg "venn" med kroppen min - både psykisk og fysisk. JEG HAR DET TOPP FOR TIDA.:D:D:D:D |
Sitat:
Nå lurer jeg på om jeg kjenner en av dere fra et annet forum, det er nemlig ikke noen andre jeg har hørt si glufsa heller... |
Heisann:)
Ser det er diskusjon om undertøy her, og vil bare hinte om denne linken: http://www.simone-perele.com/en/#/catalogue Jeg kjøpte meg et sett Simon Perele undertøy i høst, så godt å ha på og lekker passform. De har til mange størrelser og det beste at skulderstroppene blir bredere jo større bh man trenger. Det koster litt, men noe å ha som et mål f.eks. Jeg sendte melding til min mann at han hadde kjøpt lekkert undertøy til meg til over kr. 1000,- og så takket jeg pent ;) Dere er så flinke og flotte alle sammen, er kjempeimponert etter å ha kikket på innleggene her mens jeg ventet på Lisbeths lavkarbobrød skulle steke ferdig. Ha en super uke folkens. :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |