![]() |
Sv: Tråd for junistartere
Juksa litt idag, har ikke veiedag før tirsdag, men bare måtte for jeg har prøvd å skjerpe meg de siste dagene. Så, fra 87,3kg til 86,5 kg :D NÅ kan jeg sette delmål på 80kg uten at det virker evig lenge til! Satser på slutten av juli! Og hvis jeg greier det, kjører jeg 75kg til slutten av august! Hurra!
|
Hei Tezla.
Hvis du er syk/spysyke skal du ikke ha dårlig samvittighet. Det er viktigere at du får i deg NOE enn ingenting da! Ingenting er så j*** som å ha spysyke, så jeg skjønner deg godt. IKKE har dårlig samvittighet, du kommer deg nok fort inn igjen i ketose skal du se! Ikke sikkert du har falt ut en gang! Stor klem |
Sitat:
Cec xxx. |
Sitat:
å da har jeg no og legge pålegget på..! omtrent som knekkebrød og funker fint som bare det. + at det er unner 1 karb i hele greia :D |
Sitat:
Cec xxx. |
heisann alle flinke junistartere :D
E vel her eg detter innunder og siden eg begynte på Ketolysekuren 28 juni.... E snart ferdig med dag 6 idag....og so fare so good.... Mistet helt lysten på godis(min store svakhet faktisk)så føles kjempegodt... Har verken veid eller målt meg...har litt skrekken for store tall:P Men har klær som ligger å venter så ska nok bli bra uansett :D Og har disse dagene kjent meg kjempeflat :P deilig å ikkje være oppblåst... Så gler meg til forsettelsen..... Tvi tvi t alle dåke andre og.....sammen e vi sterke :) |
Sitat:
|
ohhh yes....e bye bye t oppblåste mager for alltid :D
nå jo vere optimistisk |
Magen min er allerede mindre oppblåst, etter to uker på lavkarbo:)
Ikke at den er flat, men heller småkvapsete enn smågravid;) All fremgang er velkommen |
Hehe :P
og det føles sååååå fantastisk ikkje sant....:D så e kje noe å lure på dette MÅ vi forsette med!!!!!!!!!! |
Lurer på en liten ting :P
koss er det md reine kryddersorter....inneholder de karber??? E så usikker på ka krydder eg kan bruke :o |
Kosa meg med taco i går. Det er så herlig å ikke tenke så mye på mengden lengre, men gafle innpå til jeg er mett. Bytta ut tacoskjell med kavli jalapenosostekjeks da, og det ble knallgodt!! Veie dag i morgen. Tror ikke jeg har gått ned så mye, for ha kosa meg litt i helga og spist noe mer karber enn jeg vanligvis gjør ;)
|
Noen som vet om deg er normalt å stoppe vektnedgangen når man venter mensen foresten??
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitter her og nyter rester etter pizzaen igår...
Livet e faktisk ikkje så aller verst på ketolysekuren :D Forsatt gooooo søndag alle :) Og kroppen jobber i ketose mensen eller ikkje mensen ;P |
Sitat:
|
Sitat:
Kroppen samler litt vann og man blir lett litt oppblåst rundt den tiden, så ikke fortvil! :) |
Lurer på om det løsner litt her nå...etter å ha stått stille i et par uker, litt pluss i vekt og ingenting i minus i cm...
Målte meg bare litt kjapt, egentlig uten å sjekke forrige mål, og bare litt uttapå klærne, og jeg tror det har forsvunnet litt nå, omsider. :D Har måledag i morra, så skal sjekke ordentlig da! ;) Drakk ikke vin denne helga, og lurer på om det kan være at det endelig har tatt seg opp nå, etter de to forrige helgene, da det ble litt vin. Dette kan jo tyde på det da? Kan også være den totale avslapningen denne helga! Var hos svigerfar og fruen, og der var det fantastisk vær, og dagene ble tilbringt i en solstol, ute, med ei bok! Fikk masse god hjelp med lille snuppa vår på 9 mnd, så det ble som en ferie! HERLIG! :) |
Sitat:
|
jeg ble også oppblåst og opp nesten 2 kg med mens...
etter en stund med helt jojo vekt og ikke no ned i allefall har jeg kutta ut alt av søtstoff og nå virker det som det skjer no her... :) |
JIPPIII!!!
Veiedag!!! Etter et par uker med JOJO! Så viste nå vekta rett UNDER 100!!! :D:D:D 1 kg ned fra forrige mandag! (jojo fordi den var søren meg nesten opp i startvekt midt i uka...whats that about??) 5 kg totalt på 4 uker! :) LYKKELIG I DAG! :) To cm tilsammen rundt magen, ikkeno mer i minus av meg denne uka, men nå tror og håper jeg at ting er på stell igjen! ;) Leeenge til jeg skal drikke alkohol igjen ja!! |
Veiedag her også, ca 1/2 kilo ned fra forrige uke. Sakte men sikkert sniker vekten seg nedover mot målet ;) Var et par cm her og der også så da kan man vel ikke klage...endest jeg kan klage på nå er været men sånn er det å bo her oppe i nord. :p
|
Hei folkens! Jeg har gått på Ketolysekur tre ukers tid:-) Plass til flere Junistartere? Har sakte, men sikkert gått ned ca 4 kg, og synes opplegget er veldig bra. Tror kanskje jeg spiser litt mye, for jeg ser mange som spiser et og to egg til frokost og litt til lunch osv. Jeg spiser fire måltider, men lavkarbo mat; proteinbrød, ost/spekeskinke, fiberknekkebrød med Philadelfia med en tynn eplebit på osv.. Kuttet protet, sukker og hvetemel helt ut, uten problem. Blir jo en del fett da?? Vel jeg får ta en dag ad gangen. Stiksen min er rosa, men aldri lilla...
|
Hei og velkommen!
Fett er bra, og det skal du bare spise så mye du føler for av uten å bekymre deg - mange (inkludert meg selv) sliter med å få i seg for lite, så om du føler det blir for mye er det overhodet ikke noe problem :) Samme gjelder spisingen, det er veldig individuelt. Det synes jeg er det aller beste med ketolysekuren: kroppen blir så innmari flink til å si fra hva den trenger! Spis hver gang du er sulten og til du er mett, så har du ditt på det tørre ;) Stix'ene mine har aldri vært lilla, men utslag er utslag og det finnes ingen grader av ketose - enten er du inne, eller så er du ikke det. Det kan jo være et dårlig tegn om den blir for mørk også, for det kan like gjerne bety at du ikke får i deg nok vann. Det høres ut som det går kjempebra for deg, da! :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |