![]() |
Sv: Rocketråden!
Er ikke helt sikkker.. Enten 1,5 kg eller 1,7 ;)
|
Ferdig med søndagens rockerunde :heia:
|
Tidlig ferdig med trim i dag Fryda :) Jeg må nok drøye en god stund ennå slik at maten får synke litt. :D
|
Vi skulle ikke lagd en tabell, så holder vi lettere oversikt over rockingen??
|
Sitat:
Dagens rocking unnagjort .Ble litt sent i dag men jeg fikk nå gjort det . Burde kanskje øke litt på men foreløpig holder det med 10 min :) |
Tenkte en oversikt som alle kopierer og skriver seg inn på. Nå aner jeg ikke hvordan vi lager tabell her inne, men kan jo f.eks. skrive slik:
UKE 35: NIK: ... min Karissma: .... min osv... så skriver vi på hver gang vi har nye min ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Mine mål for uke 34 Rocke minst fem dager og minst 10 minutter hver gang. Tirsdag: 17 minutter + 25 minutter på Elipsemaskinen. Onsdag; 17 minutter + halvannen time med trening på Atletix Lørdag: 12 minutter Søndag: 20 minutter + trimtur på 90 minutter Mål for uke 35 Rocke i tre dager og minst 10 minutter hver gang. ::::::: Alle oppdaterer sine egne innlegg.:) |
Sitat:
|
Ina 64 - likte ideen din :)
|
I dag måtte rockingen vike plass for feber og tørkepapir :mad: Satser på at det er noe som forsvinner like fort som det kom, har ikke tid til influensa nå!
|
Sitat:
Ble ingen rocking på meg hverken i går eller i dag :( Skal være flink resten av uken :D |
Takk Karissima :klem: Har ikke blitt noen rocking på meg heller i dag, feber og sår hals er kjedelige greier! Men, du verden så mye rart jeg har sett på tv'n, til og med Derrick :D
|
Sitat:
|
rocket 20min idag
|
Tok frem ringen igjen i dag, og skal fortsette fremover! :heia:
15 minutter 1. september fin start :D |
Så hyggelig at dere henger dere med på tråden her mamma87 og Lava :D
|
Sånn passelig i form igjen og har rocket i dag :heia:
Kaster meg på Karissimas ide om å ha rockeminutter i signaturen. Siden jeg skal være borte store deler av september blir målet 300 minutter og som sagt er 16 av de fullført :p |
Hyggelig at du er med i rockingen igjen Lava og velkommen innom mamma87 :blomster:
|
Så kjekt at du er tilbake Fryda :suss:
Satt 300 min. som mål jeg også men aner ikke om jeg klarer det :) Da bør jeg rocke litt mer enn 10 min. daglig som er det jeg har gjort hittil :eek: Må jo regne med at det blir noen dager uten rocking også :D |
30 min rockering! :) Så på tv og vips! hadde det gått en halvtime gitt. :D
|
12 minutter rocking i dag :heia:
|
Da er jeg tilbake etter en flott helg i Sogndal, og jeg har fått rocket i 15 minutter i dag. I går var det en liten fjelltur i Sogndal, og jeg hadde glemt hvor bratt det er der. :D
|
Har ikke oppdatert her på noen dager. Rocket 10 min mandag,tirsdag og i dag :heia:
|
Da er jeg tilbake i Norge igjen og har fått rocket :heia: startet forsiktig med 15 minutter, for jammen kjentes det at jeg har vært noen uker uten ringen!
Håper ikke alle er forsvunnet, eller har falt helt av rockelasset :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |