![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
|
Sitat:
|
Spser dere kål til "fårikålen" eller er det for mye karber?
Jeg har hatt dette til middag i dag men begrenset kålet veldig - det er ikke rare biten som veien 100 gr... |
Jeg ga flass i karbene og spiste masse kål til i dag, tross alt bedre enn potet! :D
Skulle egentlig bruke spisskål, men de jeg fant var så stusselige.... |
Jeg kjøpte spisskål på Ultra forrige uke.
19,- for en liten, stusselig, halvvissen kål!:eek: Smakte godt til slutt, men var ikke verdt prisen, altså!:nei: |
Kan mann få mere vann i kroppen når man drikker forlite væske?
Har godt opp nesten 2 kg, de siste dagene. Har drukket litt lite, spesielt rent vann tror jeg nok, men ikke alkehol. Mener ikke jeg har brukt noe mere salt enn vanlig. Har liksom følt meg så lite oppblåst og vannfylt mens jeg har gått på ketolyse, men de siste par dagene føler jeg vannet i kroppen presse på, og ser det til om med i ansiktet, spesielt om morningen. What to do? |
Sitat:
Fingerregelen for de fleste er å i hvert fall gi en endring tre måneder. Men du burde merke i løpet av denne tiden om det viker på deg. Uansett, så har du som sagt gått ned mye, og ganske jevnt og trutt, så det kan godt tenkes at kroppen din bare trenger litt ro, for å ''tenke seg om''. Slapp av! Det kommer når det kommer :) |
Sitat:
|
Jobber med ungdom, da kan man ikke "shake" alle måltidene på jobb.. Klarer nok å snike meg unna frokosten, den har jeg tidligere spist når de står opp, uansett ;) Lunsj spiser vi sammen bare i helgene, den kan jeg rimelig glatt la være å spise. Meeen, må jo ha noe "lurt" til middag. Går greitt å ha med egen mat, men må SPISE, shaking blir et galt signal til de unge, håpefulle. Trenger noe "snopt" som i alle fall ser ut som middag, som holder noen timer i matboks, i kjøleskap.. Selvfølgelig lavkarbo, men kan gjerne se veldig sunt ut! ;) Ikke nødvendig at det kan varmes opp, men gjerne tips om det, også..
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvis jeg spiser for masse karbo får jeg i tillegg ødemer i beinda, men det skal visstnok ha en annen årsak og da er et bare to ting som hjelper; begynne med lite karbo igjen eller ta vanndrivende. |
Sitat:
|
Trenger tips til kveldsmat:
Jeg spiser egg & bacon til frokost og salat m egg og noe kjøtt til lunch. Varierende til middag, men alltid med mye grønnsaker. Vil dere snille sjeler gi meg litt inspirasjon til hva kveldsmaten kan bestå i når: - det IKKE skal være et meieriprodukt - det IKKE skal være nøtter - det IKKE skal være grønnsaker (fyller opp karbekvoten ved middagen + salaten) - det IKKE skal være kunstig søtning - helst IKKE skal være egg (blir så lei hvis jeg spiser egg mer enn 2 ganger til dagen) Gleder meg til mange gode tips!!! :-) |
En annen liten ting....hvis jeg spiser to egg til lunchen min (salat) er det nok protein til dette måltidet? Eller bør jeg også i tillegg spise litt kjøtt/fugl/fisk?
|
Sitat:
|
Sitat:
reker med majones evt reker, avokado og majones ;) Skinkeruller med eller uten majones Litt karber i majones og avokado, men ikke så mye at det burde utgjøre en fare for å gå ut av ketose. |
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette:
man bruker feks F4, og får den til å bety: Gjenta forrige handling.. Lærte det på sekretærkurs en gang, men har glemt det.. Kjekt å ha hvis man skal markere, endre farge, skriftestr osv på flere steder i en tekst. Noen som skjønner hva jeg mener... ? |
Eg har lagt til bilete på profilen, men kan ikkje sjå at det kjem fram på noko av innlegga eg lagar..? Har eg ikkje rettigheiter nok, eller har eg gjort noko feil?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Der finner du Endre avatar! Så er det jo bare å gjøre som de ber om nederst på siden!;) |
Tada...? Virka det no? Takk, Lava og Kitt!
|
Sitat:
|
Jeg lurer på om passet er gyldig når det står feil hårfarge? Jeg farga håret rødt i mange år, og i passet mitt står det følgelig at jeg er rødhåret. Nå driver jeg og avfarger det til blondt, må jeg bytte pass da? Er jo så dyrt :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |