![]() |
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
I dag står vekta på 70.8kg=) og det vil si at det er vektnedgang på 800 gram siden i går. Det er rart med vektnedgang syns jeg. Ene dagen nothing, dagen etter er det 800gram ned. Det er sykt snodig, syns jeg. Deilig da:D
anyway, nå er det "pasta" med hvitløk, litt smør og litt ost. haha.. høres ANTI-slanke ut... men osten har 0 karber, og jeg trener så mye at det lille fettet og proteinet har jeg bare godt av:D hehe |
Sitat:
Veier du deg hver dag eller? |
er det noen andre som syns det er litt mye av den pastaen? jeg orker liksom ikke alt.. men så føler jeg at jeg bør spise den opp.
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har noen uker jeg veier meg ett par ganger, men uanset hva den viser så er det vekta lørdags morgen som teller :) Denne uken har jeg ikke veid meg så er litt spent på i morra kan du si :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja det er sykt mye pasta, jeg spiser bare litt for jeg synes den smaker papp rett og slett :(
|
Da er jeg pakket og klar til kurs i Sveariket, 5 (6) dager (inkludert reise) med alle gleder og utfordringer det gir. :D
Tar toget til Oslo i dag, og så tog videre til Stockholm i morgen http://www.33smiley.com/smiley2/work...ortation/8.gif Disse askeskyene som stadig svinger inn over vestlandet er jo ikke til å stole på, så for å være sikker på å rekke kurset på mandag har vi valgt å ta toget - choochoooooooo. Om det blir tog hjem igjen vil jo tiden vise...... Men siden turen nå er utvidet med 2 dager, betyr det at jeg får nesten en uke uten andre ED-produkter enn kjeksene http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/thinking/3.gif Så opplegget blir nok veldig likt USA-turen, og det fungerte jo veldig bra http://www.33smiley.com/smiley2/emot...ositive/21.gif - er bare litt urolig for returen tilbake til ED når jeg kommer hjem. Blir kanskje litt mye vingling i dietten, men det får stå sin prøve siden kurset er noe jeg har mast om å få ta i over 1 år. Og nå vet jeg jo om farene som møter meg når jeg skal tilbake på ED igjen, dermed forventer jeg at dette skal gå helt fint. Dessuten har jeg jo dere :love: Håper dere alle får en fantastisk helg, jeg lover å oppføre meg og så kommer jeg nok innom med en liten status underveis http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/8.gif |
Og ja - jeg veide meg i dag (blir jo uten vekt på mandag); - 1 kg = 87,5 kg http://yahoofreak.com/animated%20emo...%20penguin.gif
Ticker oppdateres ikke før neste mandag. |
Sitat:
Grattis med 1 kg ned :heia: God tur :klem: |
Vektnedgang denne uken: 1,8 kg :)
Og nå baker jeg høykarbo, høyfett og høyt av alt-kake til konfirmasjon i morra :) |
Sitat:
Ja, det er klart jeg har en dag som virkelig teller! Det er tirsdagene=) Så blir alt annet for moro skyld?:P haha KOS deg med høy-alt-kake. MHHH=) haha jeg har spist pølser i dag:P pølser på jobben og jeg var så sulten:P trent MASSE før jobben i dag da. |
Sitat:
Skal nok ikke spise kaken selv, er datteren til ei venninne som konfirmeres så jeg bare baker og sender fra meg :) Her blir det poser vettu :) Pølser er da ikke så gale, kunne vært mye verre :) |
Spiser opp alt fordi jeg tror jeg må gjøre det-
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til med konfirmasjon. |
Sitat:
PS. Det er vel ikke samme kontroll på togovergangen fra norge til sverige, så hvorfor ikke ta med deg ED produkter denne gangen. Du får holde deg unna det fete maten, så du ikke går opp i fett denne gangen. Hva slags kurs skal du på? |
Vi har holdt på i hagen i 4 timer igår, støl i rumpa gitt :D
Idag ble trampolinen satt opp, der skal jeg si man blir svett etter 20 min. Så kanskje noen turer med ungene kan gi meg litt treningspoeng.;) 2 dager igjen av Fase 2 - tirsdag jeg over på 4 ukers 3a Fase. Glegruer meg, da grillet mais og bær skal bli deilig, men faren for at man får smaken på dette og spiser mer enn det man burde er stor. Jeg får bite tennene sammen og holde ut. |
Takk Popp, for heiing og tips om pastaen :)
Har ikke hatrt konfirmasjon selv heldigvis, var datteren til ei venninne av meg, jeg bare baka :) |
Sitat:
Lykke til i Fase 3 :) Jeg har ekstremt lenge igjen på Fase 2 tror jeg....hehe |
Sitat:
|
Sitat:
Men blir spennende å høre hvordan det går med deg i neste fase :) |
Sitat:
|
Jah nå er jeg ganske fornærma over at jeg er jente, og ordentlig sur på kroppen min. I dag, og i går også, står vekta på 71,8kg. Hvorfor? vel, jeg har jo fått mensen. Jeg har ikke hatt den typen reaksjon på mens før nå, men så har jeg heller i grunn ikke hatt ordentlig mens, da jeg spiste to p-pillebrett på rad nettopp for å unngå det...
Men er en kilo mer et reelt mensen-tillegg, eller har jeg gått opp i vekt, tro? Jeg har ikke gjort noe galt, så kan i grunn ikke forstå hvorfor det skal være et problem:( Jaja, det får meg bare til å ville være ENDA strengere. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |