![]() |
Sv: noen som kan hjelpe meg??
okei, men følger ikke ketose dietten...
men har prøvd de endringene... men tror veldig at jeg ikke tåler meieriproduktene utenom yoghurt.. spiste ost ved siden av taco i går og låg i hele natt med magesmerter :mad: men får nok prøve en gang til og se om det er dt jeg reagerte på eller ikke |
Sitat:
Fettfritt/fettredusert betyr ikke alltid at det er mer karbo, selv om det som regel er sånn at produsentene øker karbohydrat-mengden når de reduserer fettet. Yoplait 0.1% er vel den yoghurten som har minst karbo forutenom yoghurt naturell. Et eksempel på et fettredusert produkt hvor karbene ikke er økt er kesam mager vs kesam original. De har omtrent like mye karber, men mager har mer proteiner. Det er grunnen til at jeg spiser kesam mager, ikke at den er fettredusert. |
Sitat:
|
Sitat:
|
da var jeg tilbake fra ferien, funnet ut at visse ting skal jeg holde meg unna hvis jeg ikke skal bli dårlig.. rart å tenke på at det som var hverdagskosten min for ett år siden tåler jeg ikke noe særlig i dag... men det er bare positivt for meg da :D men fremdeles står vekta mi stille.... må si at jeg blir litt....:sint:
men tenkte å forsøke "Nilles uke" nu ... kanskje det hjelper meg bittelitt... |
Sitter her å tenker på at din stagnasjon kanskje kan skyldes at du eventuelt ikke tar riktig kosttilskudd. Kosttilskuddspakka til Torkil er fin.. Da får du alt du trenger. Og kanskje kan mct-oljen også være til hjelp for å få opp forbrenningen?
|
hmmm kanskje jeg skal prøve den.....
|
Ja, men kjøp i tillegg en boks omega 3-6-9 også.. Da har du alt kroppen din trenger..
|
Den er kjøpt =)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47. |