![]() |
Sv: Folkens, dette er PIZZA !!!
Sitat:
|
Ja den var digg=) men kommer nok til å bruke litt mer krydder neste gang=)
|
Knallgod pizzabunn Iset! Tusen takk for oppskrifta! Har skumle planer om å lage foccacia-brød av denne oppskriften også! Most hvitløk, olivenolje og salt oppå :-) Kan også se for meg at dette brødet blir godt til ostesmørbrød, suppebrød med hvitløkssmør... *drømme*
|
ÅÅÅÅÅÅ!!! Jeg lagde denne til middag i dag! Fy fader så godt!
Iset, du er jo genial!! :D |
Høhø ja, dere vet. :tøff:
:lol: |
hvor mange carb er det i soyaprotein...skjønner ikke bæret av det som står på boksen...buhu:(
|
Det skal ikke være mer enn 2 gram, tror jeg. I de fleste er det vel 0 - 0,1 gram.
|
Denne var helt fantastisk god!
|
Sitat:
Er soyamel og soyaprotein det samme? Kan jeg bruke enten eller i denne oppskriften? ;forvirret: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lagde pizza av den vanlige ketolyseoppskriften og vi synes den ble god vi....kanskje jeg prøver Iset sin neste gang :ja:
|
Det var pizza, ja!! Jeg var så nervøs for å smake på noe med soyaprotein for aller første gang - men det smaker ikke noe rart i det hele tatt! Bare nammis. Jippi. Pizza!
|
Har bakt vanlig pizza til de andre fem, nå står min i ovnen... Superspent;)
|
Jeg bakte denne pizza'n i dag med ketolyse bakemix. Det ble ikke noe godt :o
|
Tjo Bing!
Vi har laget Isets pizza et par ganger. Første gangen syntes vi nok det ble litt mye/tjukk bunn i en standard langpanne. Så ta Isets råd alvorlig - smør skikkelig tynt. Ikke føl deg forpliktet til å bruke hele røra. Smaken opplevde vi som litt "gummiaktig" og tørr med soyaprotein (fra ketolyse) 2 gangen lagde jeg halve oppskriften og denne gangen med en pizzastørrelse som ca. vanlig kjøpepizza ikke langpanne, samt ketolyse bakemiks i stedet for soyaprotein. Da forsvant den gummiaktige følelsen/smaken selv om bunnen fortsatt virker noe tørr og tung i smaken - men den var helt brukanes. - Vi burde vel også hatt litt kraftigere (sterkere) fyll på en det vi hadde. Vi bruker ganske tamt fyll pga. kresne og mistenksomme barn :o I kveld blir det lasagne med neper - og det gleder vi oss til å prøve !!!! Bedre å spise en nepe enn å være en. Shallow |
Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!
Nå står denne pizzaen i ovnen, er kjempe spent! Det lukter kjempe godt, har laget den med kjøttdeig og hakkede tomater i stedenfor tomatpure. Også har jeg en halv løk og annet krydderier.
Kan noen hjelpe meg ang å telle karbohydratene? Når jeg har regnet ut alt jeg har brukt i den, la oss si 47 karb, er det da sånn at hvis jeg tar 100 gr så er det 4,7 karb eller må jeg veie pizzaen? :rodme: |
Den var kjempe god, spiste 1 1/2 stk :sikle:
|
OMG! FANTASTISK! Tusen millioner takk til Iset som deler av sine geniale oppskrifter! Lagde pizza'n med ketolyse bakemiksen og det funket som bare det. Glemte å ha i olje, og var skrekkelig bekymret for hvordan det skulle gå, men gikk helt greit. Jeg har ikke spist pizza på et halvt år, så dette var stas :D
|
Dette er virkelig pizza altså!:D Kjempe god. Lagde den med Ketolyse bakemix og uten hvitløk for det hadde jeg glemt å kjøpe. Funket som bare det.
Hadde baconterninger på toppen, masse ost og litt knust tomat med basilikum som saus. Tusen takk Iset!:D |
Denne skal jeg prøve i morgen! :D
|
Hvilken oppskrift er best av denne og den som står på bakemiksboksen?
Denne blir tykkere eller? :o |
Sitat:
|
Hei!
Er det svært lite karbohydrater i denne oppskriften, siden du ikke skriv hvor meget den inneholder?? |
Jeg pleier ikke å sitte og regne ut karboinnhold på det jeg legger inn, så lenge det er snakk om mat med meget lite karbo i, så ja denne inneholder veldig lite. Tror det er snakk om kanskje 5-6 gram i hele bunnen. :)
|
Sitat:
|
Det der er veldig kult!! :) Morsomt.
Hun sa "skal", og de har sikkert et lager liggenes og. :) |
Sitat:
Men det er veldig bra at hun får oppskriften sin bak på boksen etterhvert da! |
Det er ikke sikkert altså, hehe. Men Torkil spurte iallfall om det var greit om han brukte denne oppskriften på proteinboksen, lurer på om det er i denne tråden han spør faktisk?
|
Sitat:
|
Jaa. :D Spennende!
|
Kjempegod pizza :heia: :heia: Tusen takk for flott oppskrift!
|
Gleder meg masse til å prøve denne i morgen..!
|
HURRA for ISET!
:hest: En ridder i skinnende rustning på hest for lavkarbo pizzaelskere :D (hehe, denne figuren var det nærmeste jeg kom.. :rolleyes:) |
Da har jeg prøvd denne!
Må innrømme at jeg syns bunnen var litt rar... nesten litt gummiaktig og litt proteinpulver-smak kanskje? Men å si noe annet at pizzaen ikke var god går ikke, for det var den :D Er nok bare jeg som ikke har vent meg til denne type mat enda... Denne blir lagd flere ganger. Hvis jeg ikke har pizza ut året da... for jeg klarte bare ett stykke her nå - syykt så mettende den var :p |
Sitat:
|
Hehe det er selvsagt helt greit å ikke like denne, ikke alle liker den. Jeg liker jo ikke alt alle andre skryter hemningsløst av heller. Smaken er som baken. :D
|
Jeg ELSKER den. :D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56. |