![]() |
Sv: Hva spiser dere i dag?
Fettkaffe holder en stund ja :-)
Og kjapt er det også :-) Her blir det kyllingsalat til lunsj på jobben. Middag/nattmat har jeg ikke tenkt på enda. Men har blomkålmos igjen etter i går så tenker jeg skal bruke den. |
Sitat:
Kyllingsalat hørtes godt ut. |
Idag er det nannahs gode vafler som er på lista mi, de var fantastisk gode, spesielt med pisket krem til ;D middagen blir rester av chilien, som vi lagde igår hehe
|
I dag ble det kaffe med kokosfett og noen dråper stevia english toffee til frokost. Så blir det hjemmelagde burgere til kvelden. Mulig det blir noe påleggsgreier i mellomtiden :)
|
Gårsdagens middag var sous vide entrecote (ca 125g, for å holde ketosen) med rosenkål, brokkoli, rotmos (kålrabi, gulrot og smør), rømme og litt tyttebærsyltetøy. Nydelig.
Kvelds: 1 grovt knekkebrød med smør, majones og en haug med reker. I dag skal vi i middagsbesøk: Raspeballer med saltkjøtt, det blir noen ekstra karbohydrater (1 ball med masse smør + kjøtt, pølse og kålrabi) men planen er å holde ketosen (måler i blod). |
:) gleder meg til sønnens konfirmasjon om 18 mnd... da skal jeg også spise raspeballer :-)
|
Helgemodus mat:-P
Frokosten var rester av lavkarbo pizzaen vi hadde i går kveld. Middagen var elgbiff med fløtestuet brokkoli. Kveldsmat var lavkarbo fastelavensboller med hjemmelaga vaniljekrem og jordbærsaus. Festmat hele dagen :-P |
På tide å sjokke kroppen litt, så nå blir det noen eggedager på meg. (Veldig sen) frokost i dag har vært microomelett med majones, og middag blir egg-drop-soup. Så blir det noen osteskiver og kanskje en eggelatte innimellom.
|
Frokost ble kaffe med kokosolje og stevia english toffee. Lunsj ble en skive fiber og frø-brød med leverpostei, bacon og majones. Middag blir stekt flesk med persillesaus og ugly beans :)
Spiste ugly beans i går også, og det var første gang jeg fikk det til uten at de smakte helt brent. Crispy og godt. Nam nam :) Tror nesten det kan brukes som "lørdagsgodt" for min del :) |
Sitat:
|
Ja det er knallgodt. Har savnet den knasinga så kan egentlig erstatte potetgull :p Jeg spiste alt for mye i går da, for jeg maula restene på kvelden :)
|
http://i.imgur.com/3TSZjUM.jpg?1
Eggerøre med fløte og ost til frokost, og middagen ble burger med smeltet ost, guacamole, og brokkoli i hjemmelaget cheddarsaus :) |
Tror jeg må prøve de ugly beans på lørdag.
Nå har jeg laget ett tonn med lavkarbo lasagne.. så nå blir det lasagne på ukesvis. .. neida.. har fylt opp frysen.. :-) |
Dagens middag: Babyleaf-miks med tacokjøtt (stekt i Cocosa og smør), ost, 1/4 avokado, litt sterk taco-saus, litt MCT-olje.
|
I natt ble jeg litt inspirert av masterchef usa så jeg har laget egg benedict.. uten rundstykker selvsagt. Veldig godt med hjemmelaget hollaindese og greier. :-)
Middag ble litt kyllingwok. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55. |