![]() |
Sv: Dagens Eurodiett-mat
Dag 19 fase 1
Jeg har visst også vært litt fraværende de siste dagene. Men jeg er jo glad for at dagene går såpass fort. :) I morgen er det bare 10 dager igjen til fase 2. :) Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Mellom: Soyanøtter. Lunch: Grønnsaksuppe av liste 1 grønnsaker. Sjokoladepudding til dessert. Middag: Baconomelett med sopp, tomat og spnat. Kvelds: 1 pakke sjokoladekjeks og te. Bare ren nyssgjerrighet; dere som er i fase 1, hvilket "lovlig" måltid drømmer dere om å spise i fase to? Mitt drømmemåltid er Rema 1000 sin varmrøkte laks med spinat. Det var også mitt første måltid i fase 2 i forrige runde. Gleder meg også til pestomarinerte, egenpillede reker (200 gram er faktisk litt) i grønn salat. Hmmmm det skal bli godt...... |
Jeg gleder meg til kylling. Og kjøtt. Åh, det skal bli så digg. :p
|
Dag 12 - Fase 1
Frokost: Pannekake + te + vann Lunsj: Pannekake + te + vann Mellom: En halv pakke sjokoladekjeks + te Middag: Wok med paprika, løk, aubergine, squash, champignon, spinat, karri og litt light kokosmelk + vann Kvelds: En halv pakke sjokoladekjeks + masse vann Ekstra: Pralinbar (hvis jeg orker) |
Dag 13 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann + te Lunsj: En halv pakke sjokoladekjeks + vann Middag: Kyllingsuppe, spinat, asparges, løk, champignon, squash, aubergine + ett glass cola light Dessert: Pralinbar Kvelds: Bringebærkjeks + vann |
Dag 21 fase 1
Frokost: Bringebærkjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker. Mellom: Soyanøtter. Lunch: Grønn salat med purre, sherrytomater, fennikel, en boks sjampinjong og noen sukkererter. Aprikosdessert. Middag: Grønn salat med fennikel og purre og sjokoladekjeks. Kvelds: Paprikasnacks. Jeg vet jeg har sagt det noen ganger, men sulten plager meg. Skulle ønske jeg kunne føle med mett og ikke bare fullstappa av grønnsaker. Ja, ja... ni dager igjen på fase 1.... Jeg håper jeg tar godt nok vare på meg selv til å aldri måtte over på fase 1 igjen. |
Dag 14 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Lunsj: En halv pakke bringebærkjeks + sukkererter + agurk + te + vann Middag: Wok med asparges, squash, champignoner, sukkererter, spinat + ett glass cola light Dessert: Vaniljebar + Farris + vann Kvelds: En halv pakke bringebærkjeks |
Sitat:
|
Dag 21 - Fase 1
Frokost: Sjokoladedrikkshake+laktolight (blir veldig tykk og metter bra) Mellom: Proteinbar Lunsj: Bringebærkjeks Mellom: Sjokoladedrikkshake (mikset utenfor McDonalds mens reisefølget spiste burger) Middag: Pastaskruer med bambusskudd, brokkoli, blomkål, sopp og tomat+urter Kvelds: Kremet suppe med grønnsaker+brokkoli+blomkål (to skjeer så gikk den i søpla. Forferdelig suppe!) endte opp med Karamelldessert Var på langveis besøk hos Fedon-klinikken for oppfølging. Ser bra ut. Fikk bekreftet at 1 pakke kjeks er ett måltid. Dag 22 - Fase 1 Frokost: Sjokoladedrikkshake+laktolight+selleri og reddik Mellom: Proteinbar+selleri og reddik+kaffe Lunsj: Kyllingsuppe+ selleri og reddik Mellom: Sjokoladedrikkshake + selleri og reddik Middag: Chilligryte'ish med pastaskruer med utall grønnsaker i Kvelds: Sjokoladekjeks Sulten. Den er ganske tilstedeværende. Mest etter middag selv med masse grønnsaker. Jaja :) |
Sterkt av deg å klare å drikke en ekkel ED-drikke, når andre slafser i seg burger, Andreas. Bra jobba! :)
|
Sitat:
|
Dere er kjempeflinke. Hold ut, fase 2 og 3 kommer ganske fort egentlig. Lurt å få mest mulig utbytte ut av de to første fasene. Det er da en går mest ned. :)
|
Dag 16 - Fase 1
Frokost: Vaffelkjeks + vann Lunsj: Pannekake + vann Mellom: Vaniljebar + et par sukkererter Middag: Kyllingsuppe med asparges, champignon, squash, aubergine, løk, rød paprika, gul paprika og spinat + ett glass cola light + vann Kvelds: Sjokoladepudding + vann |
Dag 23 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker. Mellom: Aprikosdessert. Lunch: En ED bar. Middag: Sjokoladekjeks og ovnstekte grønnsaker. Det var kål, en rød løk, sopp, grønn paprika, asparges. Kvelds: Bringebærkjeks. Det ble litt "rare" måltider i dag. Har vært på farten og da var det bar og kjeks som passet best. |
Dag 17 - Fase 1
Frokost: Sjokoladepudding + vann Lunsj: Pannekake + vann Middag: Pasta med hakket tomat, asparges, squash, aubergine, champignon, sjalottløk, masse krydder + to glass cola light + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Paprikasnacks + ett glass cola light + vann + Läkerol Ekstra: Et kokt egg |
Dag 24 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: ED rundstykke med pesto, løk og tomater. Mellom: Grønnsaksuppe av liste 1 grønnsaker. Aprikosdessert. Middag: Osteomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Kvelds: Ovnsbakte grønnsaker og bringebærkjeks. |
Dag 18 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Lunsj: Paprikasnacks + espresso + vann Middag: Wok med grønne bønner, champignon, løk, bambusskudd, paprika og spinat + vann Dessert: Vaffelkjeks + vann Kvelds: Bringebærkjeks + bar + vann |
Dag 25 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: ED rundstykke med pesto, løk og tomater. Middag: Osteomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Mellom: Sjokoladekjeks. Sopp og pesto Kvelds: Sjokoladekjeks Ensidig kosthold i dag. :( |
Dag 26 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker Lunch: Salat med purre, sopp, fennikel og tomater. Soyanøtter. Mellom: Aprikosdessert Middag: Baconomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Sopp og pesto Kvelds: Bringebærkjeks |
Dag 19 - Fase 1
Frokost: Pannekake + te Lunsj: Vaffelkjeks + te + vann Middag: Rester av gårsdagens wok + ett glass cola light + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Paprikasnacks + to sjokoladekjeks + vann |
Dag 27 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: Suppe av liste 1 grønnsaker, Ed rundstykke med litt rapsolje og hvitløk. Kaffe. Middag: Baconomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Mellom: Ovnsbakte grønnsaker fra liste 1 pluss en liten rødløk og et fedd hvitløk, Aprikosdessert. Kvelds: Bringebærkjeks |
Dag 20 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Lunsj: Sjokoladekjeks + te + vann Middag: Wok bestående av grønne bønner, champignoner, spinat, hvitløk, karri, asparges, aubergine, squash, sukkererter og agurk + to glass cola light Dessert: Vaniljebar Kvelds: Creme brulee + sjokoladekjeks + vann |
Dag 28 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker. Lunch: Salat med purre, fennikel, og sopp. Soyanøtter. Kaffe. Mellom: Aprikosdessert. Middag: Baconomelett med sherrytomater, sopp og spinat. Pesto og sopp. Kvelds: Bringebærkjeks |
Dag 22 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Mellom: En halv vaffelkjeks Lunsj: Sjokoladekjeks + grønn te + 0,3 l. Cola Light Middag: Wok med asparges, champignon, sukkererter, løk, paprika, aubergine, squash, litt light kokosmelkr + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Paprikasnacks + Cola Zero + vann |
Dag 29 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: Baconomelett med sherrytomater, sopp og spinat Mellom: En ED bar Middag:Salat med fennikel, stangselleri,purre og pestomarinert EDpasta. Kvelds: Bringebærkjeks og noen sjampinionger med pesto. En dag igjen, så kan jeg spise laks. :-) Veldig dårlig form for tiden, orker nesten ingen ting. Tror kanskje jeg har gått tom for B12. :( Og sulten gnager...... |
Sitat:
|
Graulerer med godt resultat så langt Wowo. Kjekt med et "vanlig måltid". Mye blir lettere da. :)
|
Tusen takk, Hedda og Pearl. Ja, det gir heldigvis resultater. Snikveide meg i dag tidlig og det ser ut til at jeg i løpet av disse 30 dagene har mistet 8 kg. Det synes jeg slett ikke er værst når man tenker på at det er runde to. Hadde nok noen vannkilo etter juleutskeielser i utvidet 3c fase, men det hadde jeg jo i første runde også.
Har akkurat vært på en tur med en svigerinne som ikke har sett meg siden i sommer. Tiltross for masse klær, falt hun nesten i staver over forandringen. :) Det er jo veldig hyggelig at - 28 kg faktisk syns. :) |
Ja, det er klart 28 kilo synes! Det er virkelig et helt fantastisk resultat, du har all grunn til å være stolt av deg selv. En bragd! :)
|
Jeg er stum av beundring. :ja:
|
Dag 23 - Fase 1
Frokost: ED-Cappuchino + vann Lunsj: Vaffelkjeks + vann Mellom: Paprikasnacks + vann Middag: Wok med asparges, champignon, sukkererter, løk, paprika, aubergine, squash + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Sjokoladepudding + vann |
Dag 30 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: ED hasselnøttbar Middag: ED rundstykke med pesto. løk og 2 sherrytomater. Kaffe Mellom: Sjokoladekjeks og kaffe. Gumlet noen rå blomkålbuketter. Kvelds: Aprikosdessert og kaffe I dag har jeg spist alt for lite grønnsaker og drukket alt for mye kaffe dessverre. :( Rett og slett latskap, det med grønnsakene. Planen var egentlig å lage en stor porsjon blendet grønnsaksuppe med liste 1 grønnsaker som jeg kan fryse ned, men det har enda ikke skjedd så det er vel lite sannsynlig at det skjer i løpet av kvelden. Har riktignok kokt kraft på kraftbein i hele dag. Håper det blir bra. Ellers gleder jeg meg til i morgen. Da står det varmrøkt laks og spinat på menyen og det gleder jeg meg til. Det er nesten sånn at jeg har lyst til å spise middag til frokost. Hmmm vi får se..... |
Dag 31 - Fase 2
Frokost Kyllingsuppe + kaffe Mellom Proteinbar Mellom Sjokoladedrikkshake Middag 'Rhodos-laks' og brokkoli Kvelds Sjokoladekjeks |
Sitat:
Vel fortjent etter innsatsen du har lagt ned :D |
Rhodos-laks? Hva er det for noe, Andreas? :)
|
Sitat:
Så enkelt, så digg :D |
Sitat:
|
Dag 24 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann + te Lunsj: Salat med blomkål, brokkoli, agurk, paprika med et dryss chillikrydder over + vann + te Mellom: Pralinerbar + litt agurk og sukkererter Middag: Pannekake + vann Dessert: Vaffelkjeks Kvelds: Paprikasnacks + vann |
Frokost Sjokoshakedrikk+Laktolight+selleri
Mellom Proteinbar Lunsj Sjokoshakedrikk Mellom grønnsakssuppe+selleri Mellom Sjokoladekjeks Kvelds 200g krepsehaler i salat (alt for mye. Stappmettkr |
Dag 26 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann + te Lunsj: Blandet salat, brokkoli, champignon, paprika, agurk og chillikrydder + soyanøtter + vann Mellom: Pralinbar + vann Middag: Blomkålsuppe med champignon i + ED-rundstykke + to glass cola light Kvelds: Vaffelkjeks |
Mistet telling på dager :)
Fase 2 Frokost Sjokoladedrikkshake Mellom Proteinbar+kaffe Lunsj Sjokoladekjeks+kaffe*2 Mellom grønnsakssuppe+kaffe Middag Krepsehaler med salat. Stappmett igjen :( Ingen kveldsmat Altfor mye kaffe, for lite grønnsaker. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20. |