![]() |
Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
Sitat:
|
Da er turene unnagjort, og jeg kan notere noen km til. Jeg "leder hårfint" over en ukjent en, og det spørs hvor lenge jeg kan holde 3.plassen... Er nok litt for mye konkurransemenneske til å greie å oppføre meg ordentlig:visemuskl:rulleøyne:visemuskl
Søndag 11.11.12: 19,04 km Tirsdag 13.11.12: 3,00 km Søndag 18.11.12: 10.20 km Lørdag 24.11.12: 6,55 km Søndag 25.11.12: 11,48 km Sum : 50.27 km Differanse/mangler: 49.73 km |
Konkurransen må jeg nok bare tåle å stå over... Men skulle gjerne yppet med dere:) 10. Plass og synkende. Ja, ja, 6 uker hvor det viktigste er å ta det med ro, får se det positive i andre enden!
|
Sitat:
Haha.. |
Sitat:
Mista bussen da jeg skulle hjem i dag, og tenkte å ringe mannen for å hente meg. Så kom jeg plutselig på denne konkurransen, og dermed gikk jeg hjem de 7 km i stedet. :D Jeg beklager at jeg er barnslig i så måte, men jeg liker ikke å være i nedre halvdel av skalaen for å si det sånn :nedfor: Da trives jeg bedre i øvre halvdel... Etter dagens tur er situasjonen sånn: Søndag 11.11.12: 19,04 km Tirsdag 13.11.12: 3,00 km Søndag 18.11.12: 10.20 km Lørdag 24.11.12: 6,55 km Søndag 25.11.12: 11,48 km Mandag 26.11.12: 7,00 km Sum : 57.27 km Differanse/mangler: 42.73 km |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
http://www.youtube.com/watch?v=gV8PWnpSBqU |
Blah!! Men du er notert. Jeg setter inn turbo'n og tar sikte på å ta igjen deg. :visemuskl
Og jeg som skal jobbe overtid minst en kveld denne uka! Puh; det er slitsom å være både barnslig og for mye konkurransemenneske :engel_ikk |
Sitat:
Men jeg er en fryktelig dårlig vinner/leder.... Men god taper.. Hvis jeg har liggi under snittet hele veien :P |
Nr 2 :/ GAH!!!! Frustrasjon!!
|
Ha ha ha!!! Må innrømme at dette gjorde meg godt.
Huff.... Tror jeg bør gjøre noe med dette konkurransegreia som trigger meg så mye :eek: Inntekt morgen kommer nye sjanser for oss alle!! |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Pga denne tråden og deg spesielt Mereo, ble det gåtur i dag også. Litt skuffet da jeg så at du også har gjort det, men jeg kommer etter. Bare vent. I morgen kan du ta fri; det gjør jeg - i den forstand at jeg skal jobbe overtid og da har jeg særledes lite energi til annet enn å busse hjem og krype til køys. Gått siden 11.11.12: 57.27 km Gåtur 27.11.12: 4.34km Sum: 61,61 km Differanse/mangler: 38,39 km |
Sitat:
Skjønner deg godt når du skal jobbe lange dager, hadde nok gjort det samma tror jeg :) Tar jo min gå tur til og fra jobb jeg, stort sett og litt etterpå. :) Hadde vel kanskje gjort det samme.. Hadde desverre en skikkelig dårlig uke forrige uke og den før, men nå er det tilbake på track føler jeg :) |
ja ja ja. jeg skjønner når jeg har "tapt". Jeg går stort sett bare i helgene, og de to kilometerene jeg går til sammen til og fra jobb teller ikke; det blir for puslete. Men jeg akter å henge på altså:visemuskl
|
Jeg har ramlet fullstendig av her med høstens mest solide forkjølelse...
|
Sitat:
Men du ligger jo ganske greit i toppsiktet :) Du har ikke tapt... Og det er uansett ikke avgjort enda ;) |
Fikk meg en rusletur i dag, men faller vel bakover med mine 3,5km...
|
Sitat:
|
Heia VSB som går tur tross høstens mest solide forkjølelse! Og jeg tror jeg avstår fra småregistreringene - tar heller med det jeg går hvor jeg går for å faktisk gå. I dag var jeg ute i god tid, og gikk "foran bussen" (og fikk en mulighet til å jogge de siste tohundre metrene :p).
I dag har jeg vasket hele huset, funnet fram adventssakene, gjort klar nye kjøkkengardiner - og ser virkelig fram til å komme hjem fra jobb i morgen. Da skal det bli en riktig god helg; med god mat og rødvin. Og hele lørdag skal brukes på å gjøre ferdig julegavene! Det blir mye gåing tenker jeg:p så får jeg se om jeg får en viss lengde av det :) og gratulerer til Jeanette som var førstedame til å nå 100 km!!:heia::heia::heia::heia: |
Og gratulerer til mereo for å også ha passert 100 km!!! :heia::heia::heia:
Hr/fr Navnløs ligger like foran meg, tross en gåtur før frokost i dag. Men nå skal jeg på julehandel, utstyrt med skritteller, så jeg kan se sånn ca hvor langt jeg har gått :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hellu! Er det ingen som går? Eller er det det dere gjør; er ute og går?? Jeg var ute i 1,5 t i iskalde 12 minus i dag; kaldt ja! Nå er det fyr i ovnen og varm drikke som gjelder; deilig!
Gått hittil: 83.74 km Mangler: 16.26 km Så langt kom jeg denne helga; og nå blir det lite før neste helg igjen :( Dessverre har det vært så kaldt i helga at jeg ikke kunne gå så langt som jeg bruker/ønsker. Var ganske gjennomfrossen på hendene og oppover armene etter 1,5 t. Og jeg hadde på mye og gode klær, men tydeligvis ikke nok :( |
Jo da, ble vel ca 5km søndagstur i kulda i går, men denne forkjølelsen gir seg fortsatt ikke helt...
|
Jeg ligger på sofaen og dør av mystiske magekramper og kvalme :/
Så får nok vente noen dager for min del :( |
Vær forsiktig VSB; jeg hører om så mange som starter på for tidlig etter forkjølelser som blir sengeliggende gang på gang.
Og du Mereo: stakkars deg. Synes du skal holde deg på sofaen en stund nå. Kanskje to uker? Bare for å være sikker mener jeg :D:D Og du kan ta det heelt med ro; jeg jobber seint både i dag og i morgen. |
Sitat:
(Gikk til jobb og DET var kaldt!) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Gikk hjem fra jobb i dag, så kryper meg sakte nærmere halveis:)
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Neeeeeeei'a... |
Deilig lørdag, etter en hektisk arbeidsuke som endte med et heidundrenes julebord i går. Mer som sliten i dag sa du :D:D Minus 10 grader ute, fyr i ovnen, en kopp med te, et hus som trenger "renovering" - trenger gode argument for å ut å gå tur i dag :p:p
Edit: Jeg hadde ett godt argument selv, som jeg ikke kom meg unna: denne utfordringen! Så jeg pakket på meg klær og labba i vei. 12,5 km er ganske heftig i denne kulda. Nå sitter jeg foran ovnen, ikledd ull på ull og drikker te. Men jeg passerte 100 km, så det var absolutt verdt det!! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21. |