![]() |
Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?
Sitat:
|
Sitat:
|
For tiden går jeg KUN i svarte tights, lang singlet (svart, grå, lysebrun) og bruker en eller annen form for topp eller genser over der igjen. Hender jeg tar på meg en kjole, men det er sjeldent.
Jeg savner SÅ å kunne ta på meg en jeans og føle meg bra i den. Noe så enkelt som jeans og t-skjorte, tror folk hadde fått seg en god latter dersom de så meg i det nå... :P |
Sitat:
|
Mitt drømme antrekk ville vært jeans og en korsett, jeg har alltid ønsket meg en korsett. Jeg har ikke gått i jeans på sikkert 6 år eller kjøpt en på like lenge. Jeg har også en forkjærlighet for 50-talls stilen og har en del kjoler i sånn stil, men de passer ikke lengre.
Mitt størst ønske foruten om å kunne gå i jeans og korsett, er at kjolen jeg kjøpte til 2500 skal passe som støpt, slik den gjorde når jeg kjøpte den for to år siden. Den kjolen er nemlig rålekker! |
Jeg elsker 50 talls. Finn klærne i din størrelse. Sjekk ut denne linken!
http://www.midnatt.no/ |
Mitt drømmeantrekk må være et svart, smalt blyantskjørt, en lys litt løsere silkebluse, og høye pumps til:o og en råstilig veske fra Salvatore Ferragamo for å gjøre antrekket komplett ;) *sukk!* men, en vakker dag... ;)
|
Sitat:
Aldri hørt om den designeren... Men man skal ikke se bort fra at jeg bruker litt mer penger på klær når jeg en gang blir slanke. Man får ikke mye designerklær i min størrelse akkurat. En kollega som er større enn meg (i omkrets i alle fall) som er "luksushore" driver og kjøper dyre vesker og sko. Jeg kan tenke meg hvor mye designerklær hun hadde kjøpt hvis hun var slank. :eek: Det er snakk om at hun har nærmere ti vesker til rundt 5.000 kr (kjøpt i utlandet off course) (Chanel, Marc Jacobs og sånt) og nå ser hun på en veske til 30.000 kr. Og over 50 par sko, mange av dem dyre. Blant annet Louboutin. Jeg hadde ikke gått like amokk som henne, men litt dyre plagg hadde jeg nok kjøpt. Noen fine silketopper kanskje. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.
Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig! :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Det er veldig deilig å kunne ha noen andre mål ja,noe å se frem til. Og denne gangen VET jeg at jeg vil nå det målet etter hvert, noe som er veldig rart. Dette er jo bare noe jeg har drømt om før, og aldri egentlig trodd at jeg ville nå. Selv på andre "slankekurer". Lavkarbo:love: |
Jeg har en fin lilla kjole som jeg kjøpte på auksjon for en stund tilbake. Har ikke fått brukt den, men målet mitt er å komme inn i den til jul :)
|
Har fått meg et drømmeantrekk jeg bare MÅ komme inn i. Målet mitt. En skinnjakke, en svart kjole jeg kjøpte på nett, et par høye svarte boots og en hvit strømpebukse m. svarte roser.
|
Åååh, på midnatt.no var det mye rååååstilig!! Takk for tipset der :D
Jeg har vel egentlig samme stil som før, etter vektnedgang på 20 kg har jeg kunnet bruke klær som har ligget i klesskapet i 5-6 år på vent. Jeg bruker mye jeans og singletter med cardigans/gensere. Ellers elsker jeg kjoler, også til hverdags. Har mange, mange kjoler til allslags bruk. |
Sitat:
|
Kom på et plagg jeg gleder meg til å føle meg komfortabel i; shorts! Har ikke brukt shorts på godt over 10 år. Går heller i kortbukser.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19. |