![]() |
Sv: Er operasjon veien til lykke?
Kitt snuppa, jeg gleder meg på dine vegne til du kan slippe mange av de utfordringene med å bære overvekt som ikke VIL av! Kjenner meg litt igjen... lett å gå ned fram til bare 4 år tilbake, da var det full stopp uansett metode, innstilling og gjennomføring...
Stooor klem - og nå MÅ jeg få rævva i gir og komme på besøk snart!!! |
Sitat:
Dette har du ventet på lenge på å få utført, og det skal bli moro å følge deg i tiden etterpå :klem: |
Sitat:
Og etter 20 ++ år med slanking skal det ikke mye mer til før motivasjonen stikker til skogs og jeg kjapt er tilbake der jeg startet!:p Håper en GBP kan hjelpe meg ned i vekt, for holde vekten har jeg faktisk begynt å bli god på. :) Og JA, nå må du få nevnte kroppsdel i bevegelse og finne en fin dag å ta en tur innom! Snart er det sol og varmt og vi kan sitte ute å spise scampi og drikke hvitvin!;) |
Sitat:
Skal nok holde dere oppdatert! Kommer til å prøve å spise mest mulig slik jeg har lært her inne i løpet av disse årene. Blir nok mer i retning av South Beach siden mange GBP- opererte ikke tåler fett så godt. På den annen side, det sa de om de som ikke hadde galleblære heller......;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35. |