![]() |
Sv: Februarskravletråden 30+
Urk, nå må jeg skjerpe meg. Merker at ting har lett for å skli ut nå, med tanke på hvor lenge jeg har holdt på og hvor lenge ting har stått på stedet hvil.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Syns vi har skravlet alt for lite i februar.
|
Enig. Ikke at jeg er av de som har skravla mest, har bare ikke følt jeg har hatt noe å bidra med i tråden...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lite skravlings her også. Eier ikke motivasjon etter jul, men prøver å redusere på karbene. Har faktisk nådd minstenotering etter jul sist uke, men kroppen er virkelig i jojo humør.
Har også bestemt meg for å heller fokusere på str på klær enn vekten fremover. |
Før syntes jeg det var mye kulere å se på klær at jeg hadde gått ned i mål osv. Men nå vil jeg gjerne bli kvitt noen kilo. 137-141 (alt ettersom hvor mye vann jeg har i kroppen) er slitsomt å drasse på, altså. :mad:
Nå ser det hvertfall ut til at jeg klarer å gå litt lenger, etter det dumme ankelbruddet mitt. Så da kan det jo skje noe etter hvert. :) |
Sitat:
Det skal bakes i morgen, siden jeg da har senvakt og treningsfri. Er veldig spent! |
Takk, Anarko. :)
|
Hei. Har vi startet marsskravletråd? Jeg finner den i såfall ikke. Har også prøvd å lage den tråden. Men finner #€%&/ sprette meg ikke ut av hvordan.
|
http://forum.lavkarbo.no/showthread....57#post1310557 frøkna fant ut av det. Kom inn her dere :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47. |