![]() |
Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt
Sitat:
Det er ikke rart at man stiller spørsmålstegn ved intensjonene til en del av de bastante lavkarbomotstanderene når de 1) ikke har kildehenvisninger, 2) ikke er oppdatert på nyere forskning eller 3) føler noe som helst behov for å nærme seg lavkarbotilhengerene på en saklig måte:) Jeg føler at lavkarbotilhengerene (om man kan bruke det ordet) i bunn og grunn er flinkere til å begrunne og kildehenvise sine påstander enn den andre siden er :) De fleste av oss har "vært" på den andre siden også.... og når det ikke har funket særlig godt... og de ikke har god forskning bak seg som backer opp det de sier - så kan man jo fint lure på hvorfor de er så aggressive imot lavkarbokosthold :) |
Sitat:
Men det kan godt være at jeg har misforstått også:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Tror vi bare legger det dødt jeg:) |
Såklart det er noen illeeee bestante lavkarbister her inne. Kan alt, vet alt og "alle som sier imot er en idiot". Skjønner ikke helt hvordan det er vanskelig å se.. Men det er ingenting imot hva det har vært og takke faen for det. Var helt uutholdelig å være her den tiden hvor "alle" trodde ketose var den eneste måten å få verden til å gå rundt på.
|
Hvem er det som kommer med disse EKSTREME meningene eller har disse BASTANTE holdningene her inne? Synes det har blitt skrevet mye om "dem" den siste tiden (ikke bare i denne tråden), og jeg har fremdeles ikke fått det med meg hvem dette er. Synes dere heller skal komme med konkrete tilfeller, istedet for å drive med ryktespredning og svartmaling av brukerne her inne.
|
I jøssenavn, det var da fælt til overreagering og SVARTMALING over en bitteliten påstand, Veggpryd? Folk liker å fremstå som at de tror de kan og vet alt er neppe veldig såre over at folk oppfatter dem på den måten, så tror du kan ta det heeeelt med ro på deres vegne. Å dra frem eksempler for deg her, fra folk som ikke har mulighet til å se det og forsvare det, DET ville vært ryktespredende, baksnakkende og urettferdig. Men kan godt si til deg når det skjer?
|
Sitat:
Siden du mener det finnes bastante påstander fra lavkarbosiden, kunne vi jo sett på de om de virkelig ER så bastante eller om de er backet opp med gode argumenter og gode kilder :) |
Sitat:
Noe trekker det så langt at det går over til fanatisme, spør du meg... |
Min oppfattning av de gamle trådene om barn er at det er krangling mellom de som mener at litt av alt er best (sosialt engasjerte) og de som er opptatt av det biologiske/kjemiske (teknisk engasjerte)
JEG er enig med de som sier at unger (eller voksne) ikke TRENGER f.eks. korn eller sukker. Det betyr ikke at jeg mener ingen skal ha det, men at man bør finne ut hva som er optimalt - og deretter bestemme seg for hvilke kompromiss som passer. Skjønner ikke at det er noe å bli så provosert av, men men. Åpent for passiv-aggresive innslag under :) (Nellie?) |
Skjønner ikke hvorfor jeg skal komme med et passivt-aggressivt innslag når jeg er enig med deg:) Gidder ikke diskutere bare for å ha noe å si vettu.
|
Sitat:
Tror du snubla over noen trinn her jeg... Sitat:
|
Herregud så sinna dere er... :lol:
|
Sitat:
Neeeeida, ingen som er sinte - bare engasjerte ;) Vi er heldige som har et sånt forum hvor vi kan være litt uenige av og til! |
Sitat:
Hvem er det som er sinna her da..? Har ikke oppfattet noen som sinna i denne tråden jeg:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56. |