![]() |
Sv: Sukkerfri sjokolade?
Sitat:
Men....oh lykke........de har fått inn alle typene på REMA på Langeland i Kongsvinger:D:D:D og siden mannen jobber i byen, får jeg bare han til å handle for meg:D:D:D |
Du får vinke hvis jeg går forbi deg på jessheim da ;)
|
Husk at de har veldig mye sukkerfri sjokolade hos Keiser. De ligger i meierigården nå, på andre siden av senteret.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har ikke vært innom den butikken på Råholt, er bare innom noen faste butikker der stort sett, er vanligvis der bare på vegne av andre. Keiser er åpent til 19 eller 20, litt avhengig av hvor mange kunder de har tror jeg. De har fått det kjempefint og stort. Ikke så lenge siden de åpnet i meierigården, de har ligget nede på den store parkeringsplassen ved senteret en stund - like ved kirken. På keiser har de forresten også fine sellerirot'er, til en grei pris.
|
Sitat:
|
Sjokoladeprinsen har to for diabetikere søtet med en type sirup. Hva er dette for sirup? Av sukralose eller noe maltitolgreier?
|
Det finnes noe som heter Sjokoladeprinsen, den finnes ihvertfall i tre varianter som jeg har sett.
|
For å oppsummere utvalget i "mine butikker" så langt:
Rema:): Alle jeg har vært i har Cloetta sin melkesjokolade uten tilsatt sukker. Kiwi:): Cloetta melkesjokolade Meny:cool:: På bystasjonen (hvo jeg veldig sjeldent er) har de alle 5 variantene til Sukkerfritt. Har ftt rotet meg til å smake på melkesjokoladen og den med mandler. De var ekstremt gode :sikle: "Min" menybutikk har bare sjokoladeprinsen til den nette sum av 29,- for 50 g eller noe sånnt:mad: OBS:): har også Cloettas melkesjokolade både på Sartor og lagunen. Jeg vet vi har masse helsekostforretninger i Bergen, og de har såklart sukkerfrie sjokolader alle sammen tror jeg, men det er jo så mye lettere om vi finner det vi leter etter i nærbutikken da :) Jeg har ikke vært i andre butikker/kjeder enda, men skal se etter disse sjokoladene overalt fremmover. Særlig de fra Sukkerfritt for den med mandler var utrolig god. Gjevnt over ligger prisene på mellom 21,- og 29,- for 100 g sjokolade. Dyrt, men ikke grusomt dyrt!:) |
Man skal ikke spise så ofte at man blir ruinert at 20-30 kroner for en plate ... ;)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38. |