![]() |
Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...
Sitat:
|
Startvekta mi var 83.0 kg, og da tenkte jeg at nå får det være nok! Gikk opp tre kilo i løpet av sommeren...
Er på mi fjerde uke nå, og nedgangen har gått som følger; Uke 1 - 81 kg (-2.0) Uke 2 - 79.6 kg (-1.4) Uke 3 - 78.5 kg (- 1.1) Samlet 4.5 på tre uker :) Veier på onsdager, så spennende å se hvordan det har gått, i og med at jeg har sprukket litt denne uken... har vært litt matlei osv. Kjenner jeg bare er så LEI av å kutte opp grønnsaker, hele tiden :p Er ikke så nazi på karbene, må innrømme at jeg ikke teller de. Bruker heller å tenke på hva jeg spiser, velge riktige grønnsaker og spise en grei blanding mellom protein, fett og lite karber. Blir nok mer opptatt av karbene om jeg når et platå eller vekten stopper opp ;) Jeg har ikke trent, for jeg blir uvanlig fort sliten og får utrolig hjertebank bare av å gå til bussholdeplassen. Jeg venter litt og satser på at det bedrer seg før jeg prøver igjen. Ønsker å komme ned til 60, men jeg tar delmål for delmål og jobber nedover :) Har god tid på meg, men satser på å være nærmere 70 før jeg stikker en tur til London i midten av November, det blir 'godismålet' mitt :D |
Sitat:
Helt tullete ja, men hvis du har noen supre forslag jeg kan prøve å spise, så er jeg takknemlig :) Trur nemlig etter en kjapp tur på vekta i dag (etter bare 5 timer søvn) at jeg har gått opp 500 gr :( |
Sitat:
Ellers så pleier jeg alltid å ha ferdig blandet salat i kjøleskapet sånn at det er lett å forsyne seg fra det. Jeg tar også plutselig vare på middagsrester som kjapt kan varmes i mikroen om morningen. (hvis du absolutt vil ha shake vet jeg atkins har shake med netto 2 karber eller noe rundt der... ) |
Sitat:
Jeg pleier som regel å lage meg salat på kveldene, så jeg har til lunch på jobb. Er ikke at jeg MÅ shake, men det er fryktelig enkelt, særlig de morgene jeg racer ut døra kl 06 på morra :gjesp: Skal bruke opp de Herbalife shakene jeg har, så skal jeg prøve meg på Atkins sin etterpå om jeg ikke har endret matvaner helt. Skal få lånt eller kjøpt meg ei lavkarbo bok også, greit å lese litt mere enn bare her inne ;) |
Sitat:
(Ikke at jeg skjønner hvorfor shake da men. Herbalife og egentlig alt av slanke-shaker/piller/pulver er ... Men meg om det:p) |
Sitat:
(Og for all del, det er ikke sånn at du aldri kan smake på de tinga mer, men noen velger å avstå 100% fordi det er best for dem, andre tillater seg kanskje litt pasta en eller annen gang..det er ikke noen fasit og noen regler om at du aldri får lov, det er jo helt opp til deg hva du vil gjøre.) |
Veide 75 når begynte for 2 uker siden, og har gått ned til 70,5 kg. Målet er 65 kg. Setter meg små delmål etter jeg har kommet til 70. Har vært nazi i 2 uker, mlm 5-15 karb hver dag, mn igår ble det litt mer. Ble plutselig såååå sukkerhungrid at jeg tok en neve m som stod igjen etter et besøk og noen slurker melk....huff....men i dag er det påån igjen!!!
Lykke til alle sammen!!!! |
Jeg starta opp igjen på ketolysekuren 13 august etter en laaang pause på mange mnd, jeg veide da ca 72 og i dag var jeg på vekta og den viste 69.5, jeg skal ned til 62-63 kg, så det er en lang vei fremdeles dit ;) men jeg skal ikke gi meg denne gang, jeg har vært i ketose hele tiden og har klart både bursdager og annet selskap uten sprekk, har funne noen hvitviner som har svært lite sukkerinnhold som er helt greit å drikke i selskaper ;)
Jeg prøver også å få til 3 lange gåturer i uka ;) er ganske fornøyd med det |
Sitat:
|
Sitat:
Har kunnet spise hva jeg vil, og med shake til frokost, så har jeg holdt vekta stabil med +/- 1 kg ;) Kjøpte meg inn som distributør kun for å få rabattene, men skal selge ut lager billig nå, og slutte ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59. |