Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   HJELP! Flybelte ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47026)

Julepølsa 20-08-11 09:05

Sv: HJELP! Flybelte...

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1186568)
Tusen takk for så mange tilbakemeldinger! Forrige gang jeg fløy var jeg på mitt største (se ticker) men er usikker på omkretsen da. Men har minsket en 15-20 cm tror jeg...

MEN vet noen om det er samme beltespenne på alle flybelter så man kan kjøpe en forlenger som passer alle? Har sett en butikk som har buksebelter og skryter av autentiske flybeltespenner så ev. kan jeg få tak i ett å ha i veska...

Forrige gang ringte jeg Norwegian og spurte om hva man gjorde om beltet ikke passet, og fikk da beskjed om at om ikke beltet passet passet nok heller ikke setet. Men det visste jeg at det gjorde, men pga at jeg nettopp hadde vært gravid i tillegg til overvekta hang magen veldig, men rumpa var ikke så brei om dere skjønner. Fikk bare beskjed om ev. å bestille to seter. Orket ikke mer av samtalen og sa takk og satset på at det skulle gå..
Skal tøffe meg opp å ringe å spørre igjen...

Nå ble jeg så sjokkert at jeg holdt på å ramle av stolen her! ER virkelig folk SÅ uforskammet?! (Merk deg at det kommer fra en som er mester i uforskammethet når det passer meg!) Neste gang noen er så frekk mot deg, det være seg på tlf elelr face-to-face, så må du si fra og gå videre med det. Er du heldig får vedkommende sparken, for sånn går ikke an! Det er jo faen meg mobbing! Ring på forhånd og spør øm det går an å legge en forlenger i setet ditt allerede før dere går om bord, håper du får en på tråden som har litt mer vett i skallen enn den du snakket med sist! (Det skal vel ikke så mye til...)
God tur og masse lykke til!
Klem fra nykommer som bare tasser litt rundt her inne og gjør meg kjent.

Snorkfroken76 20-08-11 18:03

Sv: HJELP! Flybelte ...

Stas å høre insertscaryname! Jeg veier ti kilo mindre en da jeg fløy mye. Fikk alltid beltet på da, men var akkurat stort sett, og bordet kunne jeg glemme. Men selv om jeg veier mindre henger mageskinnet litt igjen så føler meg ikke noe mindre en da allikevel.. Skulle ønske jeg hadde klart 10 minus til før denne turen. Men krysser fingrene! :)

fett-nok 22-08-11 08:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1188075)
Stas å høre insertscaryname! Jeg veier ti kilo mindre en da jeg fløy mye. Fikk alltid beltet på da, men var akkurat stort sett, og bordet kunne jeg glemme. Men selv om jeg veier mindre henger mageskinnet litt igjen så føler meg ikke noe mindre en da allikevel.. Skulle ønske jeg hadde klart 10 minus til før denne turen. Men krysser fingrene! :)

Ikke uroe deg. Du får på deg beltet.
Du har gått ned mange kilo, og dermed blir magen mer "bevegelig".
Jeg har aldri følt meg så stor(eller feit som jeg sa) som da jeg hadde tatt av en del kiloer og magen ble mer "slærkete"/hang mer. Men den var mer medgjørlig i forhold til belter/sitteplasser ol.
Men skjønner at mange kan føle det flaut å spørre, men i ditt tilfelle tror jeg ikke du behøver å spørre. Kan jo be om at de legger et i setet ditt, når du har spent på deg det vanlige beltet leverer du triumferende forlengeren tilbake "denne har jeg da virkelig ikke bruk for", :)

Snorkfroken76 24-08-11 19:01

Hei!

Det var en av de litt eldre (de virker iallefall slik, med blå skinnseter) maskinene til Norwegian, og beltet var kanskje 15 cm "for stort"! :D Det satt som limt på sist gang jeg tok den typen fly!

Jeg spurte flyvertinnen idet jeg kom på og fikk diskret en forlenger med meg inn. Satte meg spent ned og klikk så passet beltet gitt! Forlengeren la jeg pent i setelomma. Fikk bordet fint ned også og det ble frokost og greier! Tre dager ut av ketose nå da men.. Klarte ikke spise helt uten brød men men... Nå er det pån igjen! :)

Tusen takk for oppbacking før jeg dro. Ellers tror jeg at jeg hadde droppa hele turen. Dere er supre! :klem:

Nnem 24-08-11 19:39

Så bra:D Keep up the good work :D

fett-nok 25-08-11 08:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1191230)
Hei!

Det var en av de litt eldre (de virker iallefall slik, med blå skinnseter) maskinene til Norwegian, og beltet var kanskje 15 cm "for stort"! :D Det satt som limt på sist gang jeg tok den typen fly!

Jeg spurte flyvertinnen idet jeg kom på og fikk diskret en forlenger med meg inn. Satte meg spent ned og klikk så passet beltet gitt! Forlengeren la jeg pent i setelomma. Fikk bordet fint ned også og det ble frokost og greier! Tre dager ut av ketose nå da men.. Klarte ikke spise helt uten brød men men... Nå er det pån igjen! :)

Tusen takk for oppbacking før jeg dro. Ellers tror jeg at jeg hadde droppa hele turen. Dere er supre! :klem:

:heia:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.