![]() |
Sv: HJELP! Flybelte...
Sitat:
God tur og masse lykke til! Klem fra nykommer som bare tasser litt rundt her inne og gjør meg kjent. |
Sv: HJELP! Flybelte ...
Stas å høre insertscaryname! Jeg veier ti kilo mindre en da jeg fløy mye. Fikk alltid beltet på da, men var akkurat stort sett, og bordet kunne jeg glemme. Men selv om jeg veier mindre henger mageskinnet litt igjen så føler meg ikke noe mindre en da allikevel.. Skulle ønske jeg hadde klart 10 minus til før denne turen. Men krysser fingrene! :)
|
Sitat:
Du har gått ned mange kilo, og dermed blir magen mer "bevegelig". Jeg har aldri følt meg så stor(eller feit som jeg sa) som da jeg hadde tatt av en del kiloer og magen ble mer "slærkete"/hang mer. Men den var mer medgjørlig i forhold til belter/sitteplasser ol. Men skjønner at mange kan føle det flaut å spørre, men i ditt tilfelle tror jeg ikke du behøver å spørre. Kan jo be om at de legger et i setet ditt, når du har spent på deg det vanlige beltet leverer du triumferende forlengeren tilbake "denne har jeg da virkelig ikke bruk for", :) |
Hei!
Det var en av de litt eldre (de virker iallefall slik, med blå skinnseter) maskinene til Norwegian, og beltet var kanskje 15 cm "for stort"! :D Det satt som limt på sist gang jeg tok den typen fly! Jeg spurte flyvertinnen idet jeg kom på og fikk diskret en forlenger med meg inn. Satte meg spent ned og klikk så passet beltet gitt! Forlengeren la jeg pent i setelomma. Fikk bordet fint ned også og det ble frokost og greier! Tre dager ut av ketose nå da men.. Klarte ikke spise helt uten brød men men... Nå er det pån igjen! :) Tusen takk for oppbacking før jeg dro. Ellers tror jeg at jeg hadde droppa hele turen. Dere er supre! :klem: |
Så bra:D Keep up the good work :D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45. |