![]() |
Sv: Rema 1000 blir mer og mer lavkarbovennlig!
Ble kjøttpølser til middag her i dag, og de var skikkelig gode! Håper dette blir et fast innslag hos R1000!
|
Bli Rema 100 i morgen på meg da skjønner jeg ;)
|
Så bra da, Littleme! :D det er ikke noe som er bedre enn det! :heia:
Ja, nå syns jg livet er mye enklere enn det var før! Flere matvarer som vi kan spise i farta. Og ikke minst er det billigere! Men jeg la forresten merke til at helsekosten selger flere lavkarboprodukter her i byen og (brød blanding, kakemiks, pasta osv) Ulempen er at det er dyrere :( for jg lette etter for eksempel JBK her om dagen, da hadde de satt det opp fra litt over 50 kr til 100 kroner på et sted!!!!! Men på en helt annen helsekost betalte jg 60 kr for et glass :P merkelig syns jg. Litt off topic, men jg kom til å tenke på det nå som jg satt her :P Men uansett...det begynner å bli skikkelig in med lavkarbo :D det liker vi! |
Hadde denne blomkålsuppa som er nevnt i tråden her til middag i dag og jeg synes den var kjempegod. Og så utrolig lettvint da. Jeg kokte litt ekstra blomkål og sprøstekte bacon og hadde til. En ss meierismør og en dæsj fløte i suppa for å fete den opp! Nam, nam...
Men det er akkurat som om jeg sitter med følelsen av å ha spist noe ulovlig......er så vant til at alt av "ferdig-mat" er fy-fy.... Jeg spiste en halv pose og ble god og mett - så dette blir muligens middag i morgen også! |
Jeg synes også blomkålsuppa var kjempegod - men jeg "spiket" den med en voksen skvett kremfløte (sikkert en desiliter og vel så det), meierismør og hvitløkspepper. :p
|
Sitat:
|
Kjøpte Erlings grov kjøttpølse i dag og er veldig spent....er den god ???
|
Sitat:
Nå har dem fått lavkarbo brødet fra møllerens på reman her og. 29 koster det |
Sitat:
|
Fant den kjøttfarsen også og var litt skeptisk, men jammen var den veldig god. Helt vanlig konsistens. Hadde noen paprikabiter, litt løk og baconost oppi- hmmm, ble veldig gode kjøttkaker.
|
Sitat:
|
Kjenner at jeg fikk lyst på blomkålsuppe NÅ! Funker litt dårlig ettersom Rema 1000 er stengt, men i morgen!!
og JA til MER lavkarboprodukter i butikkene! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09. |