![]() |
Sv: Hennesrittet 2012
Her også går det så det suser! Kjenner det litt i skuldra, men det hjelper å bare riste den ut litt.
|
Sitat:
|
Oh yes! Jeg føler jeg burde begynne å bruke sykkelskoene mine.. Men tør liksom ikke. Ser for meg at de må brukes litt før de slutter å gjøre vondt.. også må jeg ha hjelp til å få sett hvordan jeg setter dem fast og sånt.:o
|
Sitat:
|
Gammalgrisen og jo:p
|
Han kan stå i mål med champis når vi tikker inn på besteti'a?
|
Hvis han tar turen fra nord i landet for det, så må han bare gjøre det. Da kan han være med på bankett også.
|
Sitat:
|
Du trenger ikke forsvinne, bare slutte med sexpresset.:lol:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nellie: Sykler du på et team? |
Nei, gjør ikke det.
|
Sitat:
Jeg kan sponse med sjampis og snickers |
Jeg skulle gjerne hatt en som sponsa meg med sykkel. Har bare en sånn drittsykkel til type 1500 kroner:p
|
Sitat:
Da kunne du ikke skyldt på utstyret ihvertfall ;) Men sykkelen din er helt sikkert ok. Bare få på den skikkelige dekk som ruller bra. Smør og juster gir og stram bremser. Utstyr er egentlig ikke så viktig, fremdeles han oppå som teller mest....u |
Litt viktig er det. Får investere i gode hjul!:)
|
Sitat:
|
Har ingen venner som er sånn veldig sykkelinteresserte eller aktive:p
|
Sitat:
|
Joda, alle venner er fine venner.
|
Sitat:
http://thumbnails25.imagebam.com/172...0172118593.jpg Ikke mange måneder til nå så skal den tas ut fra vinterdvalen og brummes igang....yihaa! |
*kremt* Jeg er jo lissom litt nettvenn og sykkelfrelst så jeg gir hypah poengene her. Og Nellie-baby, jeg sykler på mannens "Birken- edition" fra 2006 eller no..... riktignok på slicks.... da min Merida (jr) sykkel krever planlegging i god tid, veldig god tid, for å unngå at kjedet spretter av. Drømmer om landeveissykkel, eller i det minste en sykkel som er MIN, for det er unektelig sikkert sykler der ute som passer bedre min lange kropp?
P.S. Mannen er 180 cm høy, litt mer enn meg.... |
Ingen fler som skal være med da?
|
Jeg har latt stedatter bestemme, men hun MÅ trene mer!
|
Sitat:
|
Det er for sent å melde seg på nå, er det ikke? :confused:
|
Hey dear,...
I am really thank full for great sharing,... I will be looking forward to the other posts. I love it,....... |
Sitat:
ca 200 plasser igjen av 1000. Påmeldingsfrist på nettet er 25. mai.. |
Da er uken her! Sommerfugler i magen!:D
|
Sitat:
|
Har kutta ut klikkpedalene, så overlever i det minste!:D
|
Åh - jeg oppdaget såklart dette et år for sent ;) Får vi til en 2013? Team lavkarbo? :) :)
|
Jeg lever! Det var fælt. Men gøy:) Mye terreng og grus, og med min hybridsykkel ble det tungt for ryggen, nakken og den skada skuldra da. Har jo liksom ikke noe særlig demping på den sykkelen:p Vil si det var 30% terreng, 40% grus og resten asfalt. Bortsett fra det og heavy motvind var det tipp topp tommel opp!:D Kjempe moro!
Sykla på 4 timer og 40 minutter. Ikke akkurat superfart, men det ble mye kollektiv gange i skogen, for det var veldig klinete i skogen. Var langt i fra den siste i mål. Neste år trener vi litt målretta, får mer enn 4 mil i beina først og tar det på under 4 timer!:) |
Sitat:
|
Taaaaakk!:D Er superstolt, men LITT utladet her nå:lol:
|
Oioi, imponerende! Kanskje man skulle ha satset på dette til neste år? Fortell gjerne mere om selve turen etterhvert :)
Husk å spis maaaasse mat i dag da, og fyll på med ekstra vitaminer og mineraler! :D |
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21. |