![]() |
Sv: Kor mykje har du gått ned i vekt og kor mykje skal du ned?
Sitat:
|
Da jeg begynte for ca tre uker siden, veide jeg 67,7kg. N
å veier jeg 65,8. Synes det er litt lite, men er likevel fornøyd med det. Har ikke vært noe særlig fanatisk, og har skeiet ut med kake, smågodt, boller og pizza i bursdager og diverse, så tror jeg bør være rimelig fornøyd.:p Har heller ikke så alt for mange kilo å gå ned, tror kanskje jeg har en trivselsvekt på rundt 55kg. (Er ca 160cm høy).:) |
Jeg ble 95 kg tung under graviditeten, men så forsvant mye ganske fort, gikk ned til 81 kg uten å prøve så mye.
Etter oppstart på ketolyse har jeg gått fra 81 til 74,4 kg på 4 uker:) Nå har jeg 6 kg igjen, trivselsvekta ligger på 67-68 kg :) Vi er fliiinke vi :) Men ikke så vanskelig å være flink på lavkarbo, koser meg masse jeg! |
Har akuratt komt igang :) etter måneder med lesing og forberedelse :P hehe
De første dagene har jeg gått ned 0,5 kg, er nok bare vann. men alt som går nedover er BRA :D har gårr fra 75,6 til 75,1. Målet mitt er 60-65, der 65 trolig er mest sannsynlig. Blir en spennende sommer dette her . Jeg har blitt helt forelska i squah, d erstatter de tingene jeg trodde skulle bli fælt å ikke spise som pasta,spagetti og poteter :P |
6,3kg så langt.. Skal ned maaaange fler!
|
Startet 18 mai 2011. vekta viste 103,6 og bestemte meg for at nok er nok. I går " veiedag" viste vekta 100,4 og i dag 99,4. Så her skjer det ting...Utrolig deilig og jeg har mye mer energi og overskudd..vil gjerne ned til 75, men målet er 80 kg.
|
Jeg er 173 og veide rundt 65 kg når jeg begynte med lavkarbo, jeg hadde ikke noe primært mål om å ta av men er veldig opptatt av helsegevinsten som lavkarbo gir. Jeg har alikevel gått ned til 62 kg og håper at det stopper der :) Min kjære hadde derimot et vektproblem og da han la om kostholdet var han 103 kg, han er nå nede i 94 kg, men det som er enda mer fantastisk er at han, selv om leger og spesialister sa at det ikke var mulig, er i ferd med å spise seg frisk fra psoriasis artritt.
|
ned ca 30 kg, 10kg igjen..
|
Jeg veide ca 75 kg da jeg ble gravid, sluttet å se på vekta like før jeg så 100- tallet på slutten, regner med jeg bikket like over. Begynte lavkarbo i september, da var minstejenta 6 uker. Begynte med en vekt pæ 92,7 og veier i dag 81,7, så ned 11 kg. Stoppet helt opp for meg i februar da jeg sluttet å amme. Ble mye kluss noen måneder, dårlig motivasjon og stangnerende vekt. Begynte igjen 1 mai, og veide da ca 85, tar utgangspunktni siste veieing før den 15 april. Så har endelig fått litt gang på vekta da, det er motiverende. Skal ned til mellom 65- 70, usikker på hva som er realistisk nå som jeg har passert 30 og født 3 unger.
Vekta mi er nok mye et resultata av graviditetene, legger sykt mye på meg når jeg går gravid, og denne ganger slitter jeg med å bli kvitt kiloene. Men når jeg ser på ungene våre, så er det helt greit å være 15 kg +, uansett har jeg det mye bedre i dag vektmessig, enn da jeg startet. Lavkarbo gjør meg dessuten friskere og får mer overskudd. Har også begynt å trenen, og er blitt litt hekta på det, hjelper også på vekta og centimetrene |
Start: nesten 87 kg (oh my...:()
Mål: 70 kg (egentlig 65, men jeg har satt 70 pga at jeg trener såpass med styrke som jeg gjør) Nå er jeg på 82 kg ca :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05. |