![]() |
Sv: Spiser dere pølse?
Samme her qlio-smaker digg, metter godt, gjøres sjeldent og har aldri hatt noe å si for vekten:)
|
Jeg har funnet ut at det ikke spiller noen rolle hva jeg gjør unntaksvis, selv GR sine disipler får kosemerker, mens det kan få mer dramatiske konsekvenser for andre.
|
Jeg liker Jacobs sine pølser :) Har smakt Bratwurst og de Italienske. Første har null karber og andre har 0,1 ;)
|
Jeg spiser vossafår ,steikt middags pølse med steikt bacon ,har stått stille gruelig lenge no om det er pølsene sin feil vet jeg ikke noe om ,men jeg er en pølse frik så må bare ete det :)
|
Sitat:
|
Det er så vidt jeg vet ikke lov til å spe ut farsemat med mer enn 6% stivelse. Er karboinnholdet høyere enn det, så er det nok på grunn av annet fyll (ost, løk, div krydder etc).
|
ett spm som kanskje ikke har så mye med pølsene som er tenkt på her, men hvordan er egentlig fårepølse... Slik som typpe vossafår?? Noen som vet det?
Jeg synes det er så godt med majones, fårepølse, agurk på lavkarboskivene mine.. :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dette er jo musikk i ørene mine, for det er så sinnsykt godt, spesielt viss jeg er fysen på noe salt.. :D :D |
Sitat:
|
Selv om forskjellige kurer har visse retningslinjer, så vil det ikke si at de nødvendigvis er de beste for deg. Du må selv finne ut hva som passer deg, og hvis det er å spise pølser, så gjør du det :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05. |