![]() |
Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..
Sitat:
|
Så synd at trening har den effekten for jeg syns det er rein terapi å holde på!! Endelig orker jeg og endelig kan jeg!
Idag har jeg spist salat med olje på.Håper jeg kjøpte riktig (kaldpresset) rapsolje. KRysser alt for at jeg husket riktig! |
Sitat:
|
Sitter fortsatt og leser den artikkelen, den er LANG men utrolig velskrevet. Forklarer det meste med lavkarbo, trening, fett, insulin, overvekt...helt utrolig bra. Selv om jeg har holdt på i fire år og er ferdigslanka så var det mye lærerikt å lese der :ja:
|
Ut fra artiklen så ser jeg ikke at trening vil gjøre deg tykkere eller hindre vektnedgang sammen med lavkarbo-kosthold. Det må uansett virke ulikt på folk, for jeg går ned mer når jeg trener, økt muskelmasse gir helt klart økt forbrenning hos meg!
Og trening har jo rimelig mange andre gode helsegevinster, blant annet mentalt, så synes ikke du skal slutte med det jeg... |
Sitat:
|
Sitat:
Liker ikke avocado så har ikke værtnoe alternativ. Samme med cocosa, jeg blr dårlig og får migrene av kokos.. Jækk |
I min jnobb, eier og driver egen bhg, så er det viktig å være i god form kondsjonsmessig. Merker også dette ift korpset. jeg har spilt i 26 år og aldri hatt så gode lunger som nå. Selvfølgelig kan man undre seg om det er pga vekttap, eller pga trening, eller begge deler.
Men jeg ønsker å styrke kroppen min ift jobb, og ift til mental og fysisk helse generelt. og da tror jg man må trene for å gjre det :) |
Det viktigste for å gå ned i vekt er kostholdsomlegging, ikke trening. Men det er jo BARE flott at du vil trene!
|
Syns det er så nydelig så blir vanskelig å legge det fra seg kjenner jeg... Får håpe at olje inn og meieri ut er et bra bytte. Og i dag har jeg spist lite :) Mye mindre enn jeg pleier :)
Frokost: Eggerøre og stekt picnicskinke Etter trening: 1 shake nutrilett (sikkert ikke bra, men noe MÅ jeg ha og jeg sliter enormt med å finne noe) Lunsj: 10 kyllingvinger og en salat med olje på ;) Middag blir nå straks: Taco (Lene Bs krydder) med salat, IKKE rømme ;) IKKE dressing, men olje. Så får vi se :) |
Sitat:
|
Ja jeg prøver dette nå jeg så ser jeg :) Men tusen takk. Skal skrive meg det bak øret om det fortsetter å stagnere
|
Får bare tilstå: jeg har spist fire skiver jharlsberg og noen pistasjnøtter i kvel... sukkk
|
Pøsj, det var nok bare Nutrilett-sukkeret som kicka inn sånn at du ble fysen :ja:
Ost og nøtter er jo slett ikke ille! Fine ting å spise som lørdagskveld-kos! :) |
Syns det er vanskelig.. Det gikk jo SÅ greit før dette her! men ikke nå. Nutrilett eller ikke nutrilett. ikke spiust noe med sukker i i dag hvertfall, og jeg sliter
Skal på zumba i kveld, kanskje det hjelper |
Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd
Ada-Emilie: Jeg hørte på deg likevel og kjøpte 4 atkinsbarer i dag.
Så jeg hører etter selv om de tikke ser sånn ut fnis Men: skal man spise en hel sånn etter trening? De er jo svære |
Sitat:
|
Ja jeg ble litt småuggen , de var litt søte så jeg håper ikke jeg har kjøpt feil!!! men gode, yammi sjokolade!!! :D Spiste halve etter trening og måtte ha litt før trening også . Spist mye mindre i dag enn jeg pleier så jeg kjente det, ikke mye, men litt.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27. |