![]() |
Sv: Noen x-pepsoholikere her?
uff, jeg var flink i nesten 3 uker, så sprakk jeg noe salig. æsj.
Ny slutt fra mandag av:) |
Henger meg på her. 3 dager uten pepsi max. Har hodepine og er litt utafor enda. Vet det blir bedre. Savner å drikke noe med smak. Vann er så kjedelig...
|
Jeg er og blir en coca colaliker :o
Jeg har byttet ekte cola ut med cola zero pga karbohydratene, men tror jo absolutt ikke at Zeroen er sunnere enn den ekte, men så var det de karbohydratene da :o Usunt er det nok med både ekte og uekte cola, men jeg må ha noe kos, sånn er det bare :rolleyes: Så jeg lever ett sunt liv utenom, men unner meg altså cola zero, men har begrenset meg til å kun drikke i selskap og i helgene. Når jeg skal på ferie regner jeg med å drikke cola zero hver dag :o Jeg synes jeg må kunne unne meg noe godt, selv om det er usunt. Ellers er jeg redd jeg kommer til å slite med å klare å leve på lavkarbo for det er så mye annet som jeg også savner men som jeg holder meg helt unna :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg var flink 1 mnd tid med vann,men liker det faktisk ikke,liker ikke saft heller så etter en stund var jeg tilbake på brusen ....Har prøvd å tilsette mye i vannet,men syns alt smaker dritt,unntat imsdal med smak,men med 2.5 karbo pr dl var det uaktuellt...Ble veldig glad når jeg fikk disse flotte flaskene så nå drikker jeg vann hele dagen uten å tenke på brus :D |
Jeg heter Engledans og er pepsoholiker.......BIG TIME.....
Vil egentlig slutte da, men det er litt sånn psykisk..... det er det siste jeg har igjen, til kos lissom......jeg går hjemme og kjeder meg, så må lissom ha noe:( MEM...jeg har bestilt Stevia med smak, så da skal jeg gjøre et forsøk. Sliter med å bælme i meg vann, blir kvalm, men hiver innpå litt når jeg er på kjøkkenet. |
Etter at jeg sluttet med sort brus er det knapt så jeg orker helle det opp til andre. Tilogmed lukten er ekkel!!
Det er nesten rart å tenke på at jeg en gang var så avhenging som jeg var. :rolleyes: |
I helgen drakk jeg pepsi max for første gang på 3-4 uker. Fikk hella i meg en halvannenliter i løpet av lørdag og søndag. Synes det var godt, jeg:ja: Men trenger ikke noe mer i nærmeste fremtid.
|
Ugh hadde kjempesprekk!! Men nå er siste dråpe ute av hus, blir nok noe på jobb iløpet av helgen, men i mindre mengder. Tror jeg skal la være å kjøpe med hjem hvertfall, bare litt på jobb av og til, trappe ned?
Anyway GODT jobba alle sammen!! Dette skal vi klare:D |
ja dette må vi klare!
helt frem til helga, sukk.. greide meg ei uke også kjøpte jeg i dag. MEN det burde jo gå bra hvis jeg greier å kutte igjen på mandag! INGEN pepsi i ukedagene med andre ord! svaksvaksvaaaaaak.. også er det jo snart påske jo! |
Jeg har sprukket litt, har ikke drukket pepsi max men vanlig brus noen dager. Nå er jeg tilbake på den smale sti.
|
stå på!:)
jeg drakk pepsi i helga og SKAL holde meg unna hele uka! skal tillate meg mere i påska da:D |
Skremmende hvor mange av oss som er avhengig av Pepsi Max og hvor mange mennesker i min vektklasse som går rundt med en i hånden...
|
Jeg var drakk fryktelig mye pepsi max for noen år siden. Gikk så over til kun å drikke lightbrus i helger og da styrte jeg unna max og drakk heller cola light.
Nå drikker jeg lightbrus kun i helger og da er blir det gjerne pepsi max jeg drikker. Synes nok den er best, tror det er pga den er så søt. Har ikke noe problem med kun å drikke det på helg da, går fint uten på hverdager :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49. |